eitaa logo
حسینیه، وصیت‌نامه
1.4هزار دنبال‌کننده
1.3هزار عکس
1.6هزار ویدیو
20 فایل
یه روزی آخرین نفری ك تورو یادشه، می‌میره و تو برای همیشه فراموش می‌شی . ناشناس جدید https://harfeto.timefriend.net/17774987333392 ** کپی آزاد و واجب کانال دوم بصائر https://eitaa.com/basaer_basirat
مشاهده در ایتا
دانلود
حسینیه، وصیت‌نامه
✉️ متن کامل پیام رهبر انقلاب اسلامی خطاب به ملت ایران درباره تفاهم‌نامه رئیس‌جمهوران ایران و امریکا
رهبرمان فرمودند بنده علی‌الاصول، نظر دیگری داشتم می دانید چرا ایشان از عبارت «علی الاصول» استفاده فرمودند؟ یعنی بدیهی بود که نظر من چیز دیگری است واضح و بدیهی برای ولایت شناسان نه ولایت معاشان اما عده ای معلوم الحال قصد داشتند خودشان را پشت سر رهبر انقلاب پنهان و هزینه توافق را بر گُرده ایشان بیاندازند دیدید این جماعت وقیح و بی شرم با پنهان شدن پشت سر رهبر عزیز انقلاب ، چقدر علیه مردم مبعوث شده و حافظ و ضامن امنیت ملی و آرمان های انقلاب، مزخرفات و لاطائلات گفتند؟! رهبر حکیم و انقلابیِ ما خوب رسوایشان کرد.
عبدصالح خداباشیم. _نمازشب
هدایت شده از مغز سبز
پیام امروز رهبرمان را وقتی سر ال‌پی (اخذ مایع نخاع) بیمارم بودم شنیدم. راستش را بگویم حیرت کردم! نه از اینکه ایشان نظر متفاوتی داشتند، که همه می‌دانیم آمریکا بدعهد و دغل‌باز است. از "بیان" این اختلاف موضع متحیر شدم. نمی‌توانم بگویم این صراحت لهجه تفاوتی‌ست که پسر با پدر دارد. تصورم این است که مردم ایران به درجه‌ای از بلوغ سیاسی رسیده‌اند که امام جامعه می‌تواند خطاهای مسئولین را گردن نگیرد و خود را سپر انتقادات نکند، ولو اینکه در جای خود حمایت را هم دریغ نمی‌کند. برایم حیرت‌انگیز بود که رهبر جدیدمان در عین بیان زحمات مردان خط مقدم دیپلماسی، بی‌آن‌که ملاحظه‌ی حرف و حدیث‌ها را بکند، مسئولیت تعهد را مستقیما متوجه رئیس‌جمهور می‌کند، و این یعنی بلوغ و رشد جامعه به اندازه‌ای که هرکس به اندازه‌ی نقشی که دارد باید پاسخگو باشد. پس اگر روزی قرارداد صلح ایران خسارت بود، کسی نمی‌تواند بگوید رهبر هم موافقش بود و تاییدش کرد، و اگر اتفاق مبارکی پیش آمد، تحسین‌ها متوجه شخص رئیس قوه‌ی مجریه‌ست. راستش را بگویم، از دیدن چنین ترقی و جهشی در حکمرانی جمهوری اسلامی، هیجان‌زده شدم. آن‌قدر که دستورات بعد از ال‌پی را فراموش کردم و تلفنی گفتم پرستارهای بخش بنویسند! @maghzesabz
🔰ابعاد یک پیام 🔹پیام رهبری روشن و واضح است. صریح است و با کسی رودربایستی ندارد. 🔹شجاعت از قلم آیت‌الله سیدمجتبی خامنه‌ای می‌چکد. 🔹در عین تایید دلسوزی و حسن‌نظر مسئولین مذاکره کننده، اجازه انداختن همه مسئولیت‌ها بر عهده رهبری و خرج‌کردن از اعتبار ولی‌فقیه در مسائل را به هیچ مسئولی نمی‌دهند. 🔹در چند خط هم تئوری «همه چیز با رهبری هماهنگ شده» را نفی می‌کند و هم «مذاکره به آقا تحمیل و اجبار شده» را زیر سوال می‌برد. 🔹هم به طرف‌های خارجی پیام عدم ذوق‌زدگی ایران از تفاهم را مخابره می‌کند 🔹و هم به مردم داخل کشور با تصریح به اینکه از مسئولین تعهد گرفتم و بعد اجازه تفاهم را صادر کردم، قدرت و‌ اقتدار رهبری و تسلطش بر امور را نشان می‌دهد. 🔹هم اصل دموکراسی و عدم دیکتاتوری مقام رهبری در ایران را نشان می‌دهد 🔹و هم پشت مردم نگران از سرنوشت تفاهم را قرص و محکم می‌گیرد و به آن‌ها نقش نظارتی می‌دهد. 🔹هم با اسم بردن از جبهه‌مقاومت تصریح می‌کند که مراقب سرنوشت شما هم هستیم و هم با اشاره به بی‌اعتمادی به دشمن، پیام دست به ماشه بودن و آمادگی ایران را به کسانی که باید بدانند می‌دهد. 🔹جهان چشم باز کند و ببیند؛ این رهبر مقتدر ایران است که با پیامی کوتاه و چندسطری ولی چندلایه راه را از مردم کف خیابان تا مسئولین نظام و جبهه مقاومت به همگان نشان می‌دهد و امید دشمن به دیدگاه‌ تازه و نرم در رهبری جدید انقلاب را یک‌شبه کور می‌کند. 🔹الحمدلله از این نعمت! ✍«مهدی مولایی» 🇮🇷🇮🇷🇮🇷
هدایت شده از حسینیه، وصیت‌نامه
• ♡صلی الله علیک یا صاحب الزمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) ♡صلی الله علیک یا رسول الله( صلی الله علیه و آله و سلم) ♡صلی الله علیک یا امیر المؤمنین (علیه السلام) ♡صلی الله علیک یا فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) ♡صلی الله علیک یا حسن بن علی ایها المجتبی (علیه السلام ) ♡صلی الله علیک یا ابا عبدالله (علیه السلام ) ♡صلّي الله عليـك يا علي بن مـوسي الـــرّضا(علیه السلام) ♡صلی الله علیک یااباالفضل العباس (علیه السلام) •
. خدایا ! به من زیستنی عطا کن که در لحظه مرگ، بر بی ثمری لحظه ای که برای زیستن گذشته است، حسرت نخورم، و مردنی عطا کن که بر بیهودگی‌اش، سوگوار نباشم. خدایا ! به هر که دوست میداری بیاموز که عشق از زندگی کردن بهتر است و به هر که دوست تر میداری،بچشان که دوست داشتن از عشق برتر است. خدایا ! مرا همواره، آگاه و هوشیار دار،تا پیش از شناختن درست و کامل کسی یا فکری مثبت یا منفی قضاوت نکنم. ۲۹ خرداد؛ سالروز شهادت
مستجاب کننده دعای مومن است. _نمازشب
هدایت شده از حسینیه، وصیت‌نامه
• ♡صلی الله علیک یا صاحب الزمان ( عجل الله تعالی فرجه الشریف ) ♡صلی الله علیک یا رسول الله( صلی الله علیه و آله و سلم) ♡صلی الله علیک یا امیر المؤمنین (علیه السلام) ♡صلی الله علیک یا فاطمة الزهرا(سلام الله علیها) ♡صلی الله علیک یا حسن بن علی ایها المجتبی (علیه السلام ) ♡صلی الله علیک یا ابا عبدالله (علیه السلام ) ♡صلّي الله عليـك يا علي بن مـوسي الـــرّضا(علیه السلام) ♡صلی الله علیک یااباالفضل العباس (علیه السلام) •
8.1M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
. درد دل چطور میشه این غصه هارو جبران کرد .😔
تاج بندگیست. _نمازشب