وقتی یکی میگه " کاش هنوزم بچه بودیم حداقل مشکل نداشتیم" ته دلم یه شادی و حس میکنم چون میفهمم همه با دعوا توی خونه بزرگ نشدن .
بعد خیانت یا کات نگید فلانی بیشتر دوستم داشت .
ما که میدونیم هیچکس نمیتونه شمارو تحمل کنه اخه
اون گفت دوستم داره ولی نگفت مثل چی که ، اون دوستم داشت مثل یه نخ سیگاری که میکشید و مغزش ک اروم میکرد و بعد زیر پاهاش له میکرد .