بعد خیانت یا کات نگید فلانی بیشتر دوستم داشت .
ما که میدونیم هیچکس نمیتونه شمارو تحمل کنه اخه
اون گفت دوستم داره ولی نگفت مثل چی که ، اون دوستم داشت مثل یه نخ سیگاری که میکشید و مغزش ک اروم میکرد و بعد زیر پاهاش له میکرد .
وقتی که فیلم " دودکش"، "پایتخت"، "شمعدونی" و "قهوه تلخ" پخش میشد آدمای شاد تری بودیم.