مــٰآ
ملک الشعرای بهار یه بیت شعر داره که میگه: کنون که گردش ایام را ثباتی نیست همان خوش است که در عشق بگ
و شاید در جواب (به لحاظِ قداست عشق)
+ آقای کمیل آزادی میفرماد:
باید جهان تازه تری دست و پا کنم
دنیا برای عشق کمی بی لیاقت است
اوج عاشقی فقط اونجا که
#هلالی_جغتایی میفرمایند :
گر بار غم اینست که من میکشم از تو
بالله که اگر کوه شوم از کمر افتم...
@ma_va_zendegi
یه جا شاعر برا منی که دلم پره اما شاعر نیستم شعر خوبی گفته...
چه حرف ها که درونم نگفته می ماند
خوشا به حال شماها که شاعری بلدید...
@ma_va_zendegi
مــٰآ
دل نهادم به صبوری که جز این چاره ندارم... #سعدی @ma_va_zendegi
خون میرود از دیده در این کنج صبوری
•این صبر که من میکنم افشردن جان است•
#هوشنگ_ابتهاج
در امتدادِ بی کسی ام رو به آینه:
صبحِ چهار شنبه یِ تویِ دیوانه هم بخیر...
🤪😊
#حسین_مرادی
@ma_va_zendegi