از یه جایی به بعد
دستتو میذاری زیر چونت
زندگیتو از دور نگاه میکنی و میگی:
ولش کن
بالاخره یه چیزی میشه...
:)
@ma_va_zendegi
ز حد بگذشت مشتاقی و صبر اند غمت یارا
به وصل خود دوایی کن دل دیوانه ما را
#سعدی🍂
@ma_va_zendegi
با چنین مهر، چنان قهر چه جایی دارد؟
بشکن اما دل ما نیز خدایی دارد...
#سجاد_رشیدیپور
@ma_va_zendegi
دِگرانت نگرانند و منِ دل نگران
نتوانم نِگَرَم بر تو ز بیم دگران...
#دامی_اصفهانی
@ma_va_zendegi
از نوازشهای آن نوش آفرین
میشـود این نـالـه نـی دلنشین
دلنشین تر میشود وقتی که او
مینشیند با دلت در گفت و گو ...
#هوشنگ_ابتهاج
@ma_va_zendegi
وقتی میخوایید سراغشو بگیرید
مثل 👤#وحشی_بافقی بپرسید:
«باعث خوشحالیِ جان غمین من کجاست...؟»
@ma_va_zendegi
باید خلیل بود و به یار اعتماد کرد
گاهی بهشت در دل آتش میسّر است
#مصطفی_فهری
@ma_va_zendegi