اونجا که فروغ میگه
«من از نهایت شب حرف میزنم»
جایی که هیچ نوری نیست، امیدی نیست، ...
آرزو میکنم هیچ وقت توو اون نقطه قرار نگیره.
@ma_va_zendegi
خوش اومدی ای کسی که معنی اسمت "ستاره" ست✨
مطمئنم لبخند توام مثله لبخند ستاره ها خیلی قشنگه💙
مــٰآ
گفتمش: با غم هجران چه کنم؟ گفت: بسوز! #وصال_شیرازی @ma_va_zendegi
شجریان پدر داره فریاااد میزنه:
« دلا بسوز، که سوزِ تو کارها بکند. »
ارزش زندگی زمانی نمایان می شود که با داشته هایت احساس خوشبختی کنی!معجزه این است که هر چه داشته هایت را بیشتر با دیگران سهیم شوی ،دارا تر می شوی...🍂
صبحتون بخیر
@ma_va_zendegi
زمانه قرعهی نو میزند به نام شما
خوشا شما که جهان میرود به کام شما
#هوشنگ_ابتهاج
@ma_va_zendegi
تمام ثانیهها شاهدان این درداند
که من بدون تو میمیرم و نمیمیرم
#حسین_دهلوی
@ma_va_zendegi
نمےدانم ...
بے نهایت کجاست...
فقط مے دانم...
تا آنجا ...
"دوستت دارم"...🙃🤍
@ma_va_zendegi