زِ هر کَس بیشتر
مهر تو دارم ..؛
وین دلیلم بس که
هر کس را فزونتر مِهر ،
حسرت بیشتر دارد..
#وحشی_بافقی
@ma_va_zendegi
ای خردمند که گفتی نکنم چشم به خوبان
به چه کار آیدت آن دل که به جانان نسپاری؟
#سعدی
@ma_va_zendegi
گفت که با بال و پَری
من پَر و بالَت نَدَهم
در هَوَسِ بال و پَرَش،
بیپَر و پَرکَنده شُدم
#مولانا
@ma_va_zendegi
•|آنچه در مدت هجر تو کشیدن هیهآت
در یکی نامه محال است که تحریر کنم...|•
@ma_va_zendegi
اونجایی کھ شاعر میگھ: خسته تر از آنم کھ ندانم به چه علت
دقیقا همونجا...
@ma_va_zendegi
راضی بودن به اذیتهای عشق فقط اونجا که واقف لاهوری میگه :
" گفتند که جبر میکند یار
گفتیم که اختیار دارد "
@ma_va_zendegi