•|آنچه در مدت هجر تو کشیدن هیهآت
در یکی نامه محال است که تحریر کنم...|•
@ma_va_zendegi
اونجایی کھ شاعر میگھ: خسته تر از آنم کھ ندانم به چه علت
دقیقا همونجا...
@ma_va_zendegi
راضی بودن به اذیتهای عشق فقط اونجا که واقف لاهوری میگه :
" گفتند که جبر میکند یار
گفتیم که اختیار دارد "
@ma_va_zendegi