اسکار غم انگیزترین عاشقانه هم میرسه به سعدی اونجا که میگه :
اگر چه دل به کسی داد جان ماست هنوز ...!
@ma_va_zendegi
یه جا از محمد مختاری خوندم؛
"دیدم که آدمی
از آدمی دریغ میشود."
چقدر زیاد دریغ کردیم و دریغ شدیم
@ma_va_zendegi
جواد گنجعلی بارون و اینطور خطاب میکنه:
باران
این پارهخطهای موازیِ خیس ،
بهزودی اندوهِ
چسبیده به پنجره را خواهد شستƊ:💙🌧
@ma_va_zendegi