اسکار غم انگیزترین عاشقانه هم میرسه به سعدی اونجا که میگه :
اگر چه دل به کسی داد جان ماست هنوز ...!
@ma_va_zendegi
یه جا از محمد مختاری خوندم؛
"دیدم که آدمی
از آدمی دریغ میشود."
چقدر زیاد دریغ کردیم و دریغ شدیم
@ma_va_zendegi
جواد گنجعلی بارون و اینطور خطاب میکنه:
باران
این پارهخطهای موازیِ خیس ،
بهزودی اندوهِ
چسبیده به پنجره را خواهد شستƊ:💙🌧
@ma_va_zendegi
صبح از سفر سخت زمان می آید
زآنسوی زمین و آسمان می آید
شب را به فرا سوی زمین رانده به خشم
صبحی که نفس نفس زنان می آید
صبحتون بخیر🍂
@ma_va_zendegi
دلم به آمدنت مُشت زد به سینه که آه!
همان که خواهدَم از تو ربود، میآید
#حسین_منزوی
@ma_va_zendegi
همین که قاصدکی را
فوت کنی
تا عطر نفس هایت
را با خود بیاورد
برای دلم کافیست . . .
:)
@ma_va_zendegi