چقدر این جمله خوبه :
«حاصل عمرش فقط آنچه کرده بود، نبود. آنچه از خود دریغ کرده بود هم بود.»
و ما چقدر به خودمون بدهکاریم
@ma_va_zendegi
-از تو پرسیدم برایت کیستم؟ گفتی: "رفیق"
آنچه در تعریف ما گفتی کم از تحقیر نیست!
-#حسین_زحمتکش
@ma_va_zendegi
گاه دلسوز است و گاهی سخت می سوزاندم
عشق ، گاهی مادر است و گاه هم نامادری
#حسین_دهلوی
@ma_va_zendegi
_عشق یعنی..
اینکه زهرآ هر سحر قبل از نمآز
ساعتی محو تمآشآی علی می ایستاد..🌱
@ma_va_zendegi