-از تو پرسیدم برایت کیستم؟ گفتی: "رفیق"
آنچه در تعریف ما گفتی کم از تحقیر نیست!
-#حسین_زحمتکش
@ma_va_zendegi
گاه دلسوز است و گاهی سخت می سوزاندم
عشق ، گاهی مادر است و گاه هم نامادری
#حسین_دهلوی
@ma_va_zendegi
_عشق یعنی..
اینکه زهرآ هر سحر قبل از نمآز
ساعتی محو تمآشآی علی می ایستاد..🌱
@ma_va_zendegi
Khosro Shakibaeiهدف_ _5839368519812131400.mp3
زمان:
حجم:
548.1K
- مهم باور سَــبز توعه!:)🌿
@ma_va_zendegi
مولوی توی یکی از شعرهاش گفته بود:
"ما چاره ی عالمیم و بیچاره ی تو..."
اجازه بده ادامش بگم که:
تو خودت چاره ی همه چی هستی برای من...
حقیقتش حس میکنم تو بخندی همه چی حل میشه :)
@ma_va_zendegi
ســــــخن
این است
کـــه مـــا
بــی تـــو
نخواهیم
حــــیات!
#حافظ
@ma_va_zendegi
مــٰآ
ســــــخن این است
با تو حيات و زندگی
بی تو،
فَنا و مُردنا...
#مولانا
@ma_va_zendegi
آقای ابتهاج میفرماید «ما لالیم!»
تلاش میکنیم یه چیزیو به طرفمون بفهمونیم ولی نمیشه!
این زبان برای بیرون از ما ساخته شده!
شما درد رو چطوری میخوای به بقیه حالی کنی؟
ما در بیان احساساتمان بیچارهایم..
+خلاصه که قشنگ گفته..((:🌿
@ma_va_zendegi