eitaa logo
مــٰآ
202 دنبال‌کننده
842 عکس
34 ویدیو
0 فایل
سلام! همین. ¹³⁹⁹.⁰⁷.²⁸
مشاهده در ایتا
دانلود
-از تو پرسیدم برایت کیستم؟ گفتی: "رفیق" آنچه در تعریف ما گفتی کم از تحقیر نیست! - @ma_va_zendegi
گاه دلسوز است و گاهی سخت می سوزاندم عشق ، گاهی مادر است و گاه هم نامادری @ma_va_zendegi
_عشق یعنی.. اینکه زهرآ هر سحر قبل از نمآز ساعتی محو تمآشآی علی می ایستاد..‌🌱 @ma_va_zendegi
به درک که نشد . . . بشین واست چایی بریزم . . .☕️♥️🌿 •مآ🌿 @ma_va_zendegi
مولوی توی یکی از شعرهاش گفته بود:‌‌ "ما چاره ی عالمیم و بیچاره ی تو..." اجازه بده ادامش بگم‌ که: تو خودت چاره ی همه چی هستی برای من...‌ حقیقتش حس میکنم تو بخندی همه چی حل میشه :)‌ ‌ ‌ @ma_va_zendegi
‏‌ ‏‌ ‏ ســــــخن ‏ این است ‏ کـــه مـــا ‏ بــی تـــو ‏ نخواهیم ‏ حــــیات! ‏ ⁧ @ma_va_zendegi
مــٰآ
‏‌ ‏‌ ‏ ســــــخن ‏ این است ‏
با تو حيات و زندگی ‏بی تو، ‏فَنا و مُردنا... ‏⁧ @ma_va_zendegi
امشب لالایی داریم🙃💤 توی ناشناس اسم یا آیدی بدین براتون بفرستم
... امکانش هست آهنگ هم بزارید تو کانالتون؟ +بله بله حتما
‏آقای ابتهاج میفرماید «ما لالیم!» تلاش میکنیم یه چیزیو به طرفمون بفهمونیم ولی نمیشه! این زبان برای بیرون از ما ساخته شده! شما درد رو چطوری میخوای به بقیه حالی کنی؟ ما در بیان احساساتمان بیچاره‌ایم.. +خلاصه که قشنگ گفته..((:🌿 @ma_va_zendegi