آقای ابتهاج میفرماید «ما لالیم!»
تلاش میکنیم یه چیزیو به طرفمون بفهمونیم ولی نمیشه!
این زبان برای بیرون از ما ساخته شده!
شما درد رو چطوری میخوای به بقیه حالی کنی؟
ما در بیان احساساتمان بیچارهایم..
+خلاصه که قشنگ گفته..((:🌿
@ma_va_zendegi
نفرین فقط نفرینِ فاضل نظری:
تاوان عشق را دل ما هرچه بود داد
چشم انتظار باش در این ماجرا تو هم
@ma_va_zendegi
میایستد روبهروی پنجره
دست میكشد به موهایش،
میگوید:
پریدن، ربطی به بال ندارد
قلب میخواهد..
#گروس_عبدالملکیان
@ma_va_zendegi
با لشکرت چه حاجَت
رفتن به جنگ دشمن؟
تو خود به چشم و ابرو
برهَم زنی سپاهی...
#سعدی
@ma_va_zendegi