-کم زلیخا از فراق یوسفش آسیب دید؟
عقل را دریاب! ای دلّ عشق سالاری بس است.
@ma_va_zendegi
مــٰآ
-کم زلیخا از فراق یوسفش آسیب دید؟ عقل را دریاب! ای دلّ عشق سالاری بس است. @ma_va_zendegi
-آقای قاضی؛اینارو میگیم ولی ما عاقل باشیم،میمیریم بخدا..
اونجا که علےسلطانے میگه:
هزار درد مرا بعدِ تو بغل کرده ست
هنوز در عجبم من چرا نمی میرم ...؟!
خدا بگمچیکارت نکنه مرد ،
چقدر این تک بیتی خوبه!!!!
@ma_va_zendegi
مــٰآ
اونجا که علےسلطانے میگه: هزار درد مرا بعدِ تو بغل کرده ست هنوز در عجبم من چرا نمی میرم ...؟! خدا
آقایِ سلطانی از من بپذیر
به مو میرسه، ولی پاره نمیشه... !
#آره_خلاصه
Alireza Ghorbani1_5035079096988598499.ogg
زمان:
حجم:
201.9K
آن دم که چشمانت مرا
از عمق چشمانم ربود
@ma_va_zendegi
#شما_گفتید...
میشه یه توضیح برا لالایی بدی... چی هس
+بله حتمااا
ما اینجا هر چند شب یه بار، لالایی اماده یا بی کلام میفرستیم برا چند تا از اعضا
بعضی وقتا شانسی بعضی وقتام توی ناشناس میتونید آیدی تون رو بدین که براتون بفرستم
همین دیگ🙃
#شما_گفتید...
بدی های من چه هستند جز شرم و عجز خوبی های من از بیان کردن! جز ناله ی اسارت جویی های من در این دنیایی که تا چشم کار می کند دیوار است و دیوار است و دیوار است و جیره بندی آفتاب است و قحطی فرصت است و ترس است و خفگی است و حقارت است..!
#فروغ_فرخزاد