Sina ShabankhaniSina-Shabankhani_Nazdikaye-Paeiz-128.mp3
زمان:
حجم:
3.4M
هوای تو
که ابریه
میفهمم که نزدیکای پاییزه...🍂
| #سینا_شعبانخانی |
@deli_ism ♥️
نفهم ترین عضو بدن، دله!
صبح تا شب براش توضیح میدی،
باز شب که میشه میپرسه چرا...!؟
@deli_ism ♥️
آمده شانه به شبهای پریشان بدهد
او قرار است به این مهلکه پایان بدهد
شب تنهایی این کوچه غزل می خواهد
آمده شعربه این قامت عریان بدهد
رد شد از کوچه ی دلتنگی من تا شاید
به تن منتظر پنجره ها جان بدهد
چقدر خشک شده آب وهوای دل من
می تواند به دلم مژده ی باران بدهد
مثل یک معجزه در شهر زمستان زده ام
آمده خون به رگ سرد خیابان بدهد
او که یک روز خودش علت زخم من بود
آمده تا به خودم وعده ی درمان بدهد
کاش با آمدنش لنگ شود پای زمان
که به اوضاع جهان هی سروسامان بدهد
| #مریم_ناظمی |
@deli_ism ♥️
و تو تنها كسی بودی
كه من نصفه شب حاضر بودم بخاطرِ وُيساش از جام پاشم و هندزفری بيارم :)
@deli_ism ♥️
هدایت شده از محمد حسین رفاهی
و ناگاه؛ از آتش لب هایش جرقهی لبخندی پرید
در ته چشمانش، تپهی شب فرو ریخت
و من، در شکوه تماشا،
فراموشی صدا بودم .💙✨
#سهراب_سپهرے
『 @Janan_10 』
به نگاه تو و چشمانِ سیاهت سوگند
صبح ها قبل همه یادِ تو من می افتم
| #زهرا_شاکری |
@deli_ism ♥️
کاش همه ی اونایی که دلتون واسشون تنگ شده و اسمشون رفته ته لیست چت هاتون، همین امروز بیاد اول لیست :)
@deli_ism ♥️
هدایت شده از اَنارستــــــون
لبخند بزنید...
این دومین کار خوبیه که
با لب ها میشه انجام داد.
گوشهی دفترش نوشته بود:
«آدما برمیگردن گاهی، صرفا
واسه اینکه مطمئن بشن
رفتنشون درست بوده..»
| #زهره_احمدی |
@deli_ism ♥️
57.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
یکی از بهترین حسای دنیا اینه كه
تو میخوای نگاهش کنی،
میبینی اون خیلی وقته که زوم کرده روت...
@deli_ism ♥
هدایت شده از ۞﴿ ێٍـَـَآٍڛّ ڪَـْـِ🥀ـُـًݕُۅِدَ... ﴾۞
باید یکی باشه که بد اخلاقیا و زشتیا مونو دوس داشته باشه!
خوبی و خوشگلی و که همه دوس دارن