تمام ترسم از این است
که یک شب
بخواهی که به خوابم بیایی و من
همچنان به یادت
بیدار نشسته باشم
هدایت شده از {''خونھدرختے''}
میخوام روز تولدم از قبلش ب هیچ کسی چیزی نگم...
ببینم کسی یادش هست؟
اگه کسی یادش نبود...
برا خودم میرم تو خیابونا ول میچرخم
برا خودم تولد میگیرم
راستش تنهایی خیلیم باحاله
هدایت شده از 𝖒𝖚𝖒𝖒𝖞
من از دُم درآوردن تو بود که شاخ درآوردم!
ﮩـ۸ـﮩ𝑴𝒖𝒎𝒎𝒚ﮩـ۸ـﮩ