هدایت شده از ["تَنهآدُومْشَخصِمُفرَدِمَنْ³"]
مرسی ازتون همسایه هام🙃💙
هدایت شده از ☽︎کاکائو!~☾︎
↳ .🌻🏳️🌈-
- روش_درس_خوندن.👩🏻🎓💛.
♡ - - - - - - - - - - - - - - - - - - - - -♡
• کلمات کلیدی متن رو با هایلایت رنگی کنید . کلمات کلیدی کلماتی هستن که با دیدنشون میتونید بیشتر متن رو به خاطر بیارید.🍓🔖.
• وقتی کلمات کلیدی رو خط بکشید کافیه فقط اون هارو به ذهن بسپارین و بقیه مطلب به طور خودکار تویه حافظتون ذخیره میشه و به محظ شنیدن کلمه اونارو به یادتون میاره .💕🍐.
♡- - - - - - - - - - - - - - - - -♡
ملکه خودت باش🍓✨
《𝒃𝒆 𝒚𝒐𝒖𝒓 𝒐𝒘𝒏 𝒒𝒖𝒆𝒆𝒏》
جوین شو!
@kakaoo
هدایت شده از شیرین کده رایکا
میخام عکس تقدیم کنم
همسایه ها این پیامو فور کنین🙂⃢⃟✨
@timarestan_magzam
هدایت شده از ˼شـن هـٰاے روان˹
هدایت شده از ماھِـ دِݪ :)
یه کلمه سوئدی هست "Smultronstallet"
به معنی یه جای خاصه که به قلب آدم نزدیکه که بقیه نمیتونن به راحتی بهش دست پیدا کنن.
#text
🌙| @mahe_del1
هدایت شده از حَوالےِمَن :)
وقتی هستی هی آزارم میدی
وقتی نیستی هم جای خالیت هی آزارم میده :)
@havaliman
هدایت شده از وهم آبی[:
«رک بودن»
یعنی من در مورد مسائل مربوط به خودم
با صراحت جواب بدم ؛
مثلا
این غذارو دوس ندارم
مهمونی نمیام
حوصله ندارم
و …
«گستاخ بودن»
یعنی من در مورد مسائل شخصی دیگران
مانند رنگ مو، چاق و لاغر بودن، سایز بینی، نوع پوشش، اظهار نظر کنم.
در قالب «رک بودن» به دیگران توهین نکنیم