eitaa logo
#ققنوس_آتشین🚩🏴
455 دنبال‌کننده
284 عکس
774 ویدیو
3 فایل
فرصت توسط بسیاری از مردم از دست می‌رود، زیرا فرصت در لباس کار است.
مشاهده در ایتا
دانلود
💢 "جامانده‌های اربعین" 👈مراسم پیاده‌روی جاماندگان دیارِعشق همگام با عاشقانِ حــــسینی چنین دلدادگی کارِ من‌و این عمرِ کوته نیست هزاران سال پیش‌از بودنم دلبسته‌ات بودم... 🔷️از میدان امام حسین علیه‌السلام دهدشت به طرف امام‌زاده آغامیر(ع) 🔘یکشنبه ۴شهریور ماه ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۳۰ عصر فرارسیدن اربعین حسینی بر تمامی پرهیزکاران و آزادگان عالم تسلیت باد. ─┅═ঊঈ🏴🌹🏴ঊঈ═┅─
5.28M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
💢مرز صداقت در زندگی زناشویی کجاست؟؟ 👈چه چیز را باید از گذشته خود بگوییم و چه چیز را نگوییم؟؟ 🎙 دکتر سعید عزیزی 🌐 @diba_313 ❀✾••┈┈•❀🕊◍⃟♥️🕊❀✾••┈┈•❀
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
💢 چگونه به عنوان یک رهبر اعتبار ایجاد کنیم؟ دیدگاه "هانس دیوید روکس" (مدیرکل سابق توسعه و سرمایه‌گذاری شرکت هایپراستار) 📱مدیریت منابع انسانی شایستگی محور 🌐 @diba_313 ❀✾••┈┈•❀🕊◍⃟♥️🕊❀✾••┈┈•❀
💢سوءارتباط چیست؟ چگونه شکل می‌گیرد؟ چه پیامدهایی دارد؟ و چگونه از آن پیش‌گیری کنیم؟ 🖊سوءارتباط یعنی ناتوانی در تبادل درست اطلاعات و ایده‌ها بین دو یا چند نفر که به اختلاف، دعوا و سوءتفاهم منجر می‌شود و پیامدهای ناخوشایندی در پی دارد. سوءارتباط به دلایل گوناگون شکل می‌گیرد، از تفاوت زبانی و فرهنگی گرفته تا پیام‌های مبهم، هوش هیجانی پایین، ناتوانی در گوش دادن همدلانه و بازخورد نامناسب. □لازم است بدانیم که منشا تمام انواع سوءارتباط‌ها هوش هیجانی پایین است. بنابراین، لازمه‌ی پیش‌گیری از سوءارتباط‌ تقویت هوش هیجانی افراد در محل کار است. از این‌رو، مدیران و کارفرمایان باید از طریق برگزاری دوره‌ی پرورش هوش هیجانی سوءارتباط‌ها را بین کارمندانشان کاهش دهند‌. ●سوءارتباط به دلایل گوناگون شکل می‌گیرد. در اینجا به ۶ مورد اشاره می‌کنیم: ۱. پیش‌فرض‌های غلط ۲. زبان ایهام ۳. ناتوانی در گوش دادن همدلانه ۴. سوال نکردن ۵‌. بازخورد نادرست ۶. تشخیص ندادن بافت گفت‌وگو ○زمانی که ما نمی‌دانیم در چه زمانی و در چه مکانی و با چه کسانی چگونه ارتباط برقرار کنیم، سوءارتباط شکل می‌گیرد. بنابراین، توجه به مخاطب و شرایط و نیازهای او در ارتباط صحیح بسیار حائز اهمیت است. ■سوءارتباط پیامدهای منفی متعددی در پی دارد، از جمله: ۱. کاهش بهره‌وری ۲. ضعف در تصمیم‌گیری ۳. سوءتفاهم ۴. اختلاف و دعوا ۵.  از دست رفتن فرصت‌ها ۶. مستهلک شدن توان و تفکر کارمندان در محل کار □همان‌طور که گفته شد گوش دادن همدلانه یکی از راه‌های پیش‌گیری از سوءارتباط‌هاست. در گوش دادن همدلانه ما توجه‌مان را کاملاً به طرف مقابل متمرکز می‌کنیم‌. در واقع، در گوش‌ دادن همدلانه نه‌ تنها به حرف‌های طرف مقابل خوب توجه می‌کنیم، بلکه خودمان را جای او می‌گذاریم؛ یعنی نه تنها خیال می‌کنیم که اگر جای او بودیم چه می‌کردیم یا چه احساسی داشتیم، بلکه سعی می‌کنیم از طریق «پرسشگری»، «بازخورد مناسب» و «همدلی فکری» بفهمیم منشا احساساتش کجاست. 🌐 @diba_313 ❀✾••┈┈•❀🕊◍⃟♥️🕊❀✾••┈┈•❀
💢 "و قلب‌هایی که از کهگیلویه تا حرم سیدالشهدا علیه السلام پرکشیدند" 🔷️پیاده‌روی با حضور گسترده در (شهر دهدشت) 👈 : امروز همزمان با اربعین سید و سالار شهیدان، مراسم پیاده جاماندگان اربعین حسینی با عنوان « » با حضور عاشقان و دلدادگان ائمه اطهار علیهم السلام از مقابل میدان امام حسین علیه السلام دهدشت آغاز و تا مقبره امام‌زاده آقامیر علی‌نقی علیه‌السلام این شهرستان ادامه یافت. 📸| گزارش تصویری 📗|مراسم جاماندگان اربعین 🗓| یکشنبه ۴ شهریور ماه ۱۴۰۳ 📍|آستان مقدّس امام‌زاده آقامیر علی‌نقی علیه‌السلام 🌐 @diba_313 🌐 @ghoghnuos13 ─┅═ঊঈ☘️🌼☘️ঊঈ═┅─