eitaa logo
دیده بان انقلاب
591 دنبال‌کننده
14.2هزار عکس
5.7هزار ویدیو
191 فایل
آخرین تحلیل های جهان، ایران اسلامی و استان همدان را تقدیم می کنیم . نحن ابنا الدلیل ، مصون از خطا و اشتباه نیستیم . @rabiee_hr
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻بهترین جمله ای که نقشه های دشمن را خنثی می کند : اگر رأی دادن بی فایده بود ، اینقدر رأی ندادن را تبلیغ نمی کردند...
10.5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥به مناسبت ۹ بهمن سالگرد شهادت شهید حسن باقری
⭕️قابل توجه علاقمندان به حضور در اردوی راهیان نور ستاد شهید حسن باقری(خودروی شخصی) تاریخ های ذیل فقط ظرفیت ثبت نام دارند: 🔸ورود ۲۵ بهمن/خروج ۲۸ بهمن 🔹ورود ۲۶ بهمن/ خروج ۲۹ بهمن 🔸ورود ۲۸ بهمن/ خروج ۲ اسفند 🔹ورود ۲۹ بهمن/ خروج ۳ اسفند 🔸ورود ۳۰ بهمن/ خروج ۴ اسفند 🔹ورود ۱ اسفند/خروج ۴ اسفند 🔸ورود ۴ اسفند/خروج ۷ اسفند 🔹ورود ۵ اسفند/ خروج ۸ اسفند 🔸ورود ۶ اسفند/ خروج ۹ اسفند 🔹ورود ۷ اسفند / خروج ۱۰ اسفند کسب اطلاعات بیشتر و ثبت نام از طریق:👇 🌐 www.rahiyannoor.ir 🌐 www.khodro.rahnoor.ir
6.19M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گیوه‌ای که داده شد و انگشتری که گرفته شد هدیه غرفه‌دار صنایع دستی به رهبر انقلاب و دریافت انگشتر به عنوان یادگاری از ایشان
13.59M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موساد چگونه ۴ تروریست عضو کومله را وارد ایران کرد 🔹نقش نیسان آبی در عملیات چه بود؟
10.49M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
حسن باقری، معجزه انقلاب بود 🔺 شهید حسن باقری: 🔸باید سه موضوع را خوب بشناسیم، اگر شناختیم طراحی عملیات کنیم و نشناخته طراحی عملیات نمی‌کنیم. ابتدا زمین، دوم خودی و آخر دشمن.
چه کسی صلاحیت روحانی را رد کرد؟! 🔹روحانی در انتخاباتی که حدود ۷۳ درصد مردم در آن مشارکت کردند رئیس جمهور شد. اما مردم پس از،عملکرد بسیار ضعیف دولت های یازدهم و دوازدهم، گلایه خود را از عملکرد این دولت با کاهش مشارکت خود در سیزدهمین دوره نشان دادند. مردم صلاحیت رئیس دولت یازدهم و دوازدهم را با مشارکت کمتر از ۴۹ درصدی زیر سوال بردند 🔹مردم صلاحیت روحانی را تایید نکردند و با کاهش مشارکت ۲۵ درصدی در انتخابات به تایید صلاحیت امثال روحانی اعتراض و گلایه خود را از عملکرد شورای نگهبان فریاد زدند. 🔹در این ميان و در انتخابات پیش رو شورای نگهبان برای احقاق حق مردم، موظف است صلاحیت داوطلبان ناشایست را رد کند و در احقاق حقوق مردم دقیقتر باشد. 🔹اگر چه جلب اعتماد مردم پس از هشت سال بی توجهی دولت های لیبرال به آنان و جایگزینی بیگانه بجای خودی، کاری است زمان بر... ✍احمد شعبانی راد
🟡اهم شایعات و اخبار جعلی در ۲۴ ساعت گذشته 1️⃣ شایعه‌سازی پیرامون اطلاع قبلی آمریکا به ایران حول حمله تروریستی کرمان ▫️ هدف : تثبیت انگاره عدم اهمیت جان مردم برای نظام ▫️بستر انتشار : تلگرام/ اینستاگرام ▫️سطح انتشار : بین المللی 2️⃣ شایعه سهمیه‌بندی نان  ▫️هدف : ناامیدسازی افکار عمومی با القای افزایش مشکلات اقتصادی و معیشتی ▫️بستر انتشار : اینستاگرام/تلگرام ▫️سطح انتشار : ملی 3️⃣ دروغ پردازی درباره علت آتش سوزی بیمارستان گاندی ▫️هدف : تشویش اذهان عمومی و تلاش برای القای احساس ناامنی به مردم ▫️بستر انتشار : تلگرام/توییتر/اینستاگرام ▫️سطح انتشار : ملی 4️⃣ ادعای بیشتر بودن درآمد فیلیمو از صداوسیما ▫️ هدف : افزایش خشم و نارضایتی ها از عملکرد رسانه ملی ▫️بستر انتشار : اینستاگرام/ تلگرام/ توییتر ▫️سطح انتشار : ملی 5️⃣ دروغ پراکنی حول مرتبط سازی افزایش بودجه صداوسیما به حمایت از یک جبهه سیاسی خاص در انتخابات  ▫️هدف : تخریب وجهه رسانه ملی  ▫️بستر انتشار : اینستاگرام/توییتر ▫️سطح انتشار : ملی 📚 اتاق وضعیت معاونت فضای مجازی
13.82M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پاسخ به شبهات درباره مردمی بودن جمهوری اسلامی، استقلال سیاسی و حق اعتراض در ایران توسط داریوش سجادی
🔶 تیشه صداوسیما به ریشه ازدواج 🔸 در گذشته یکی از دلایل مطمئن شدن از کیفیت کالا پخش تبلیغات آن محصول از تلویزیون و رسانه ملی بود. اما امروزه بیشتر تجارت‌ها بر پایه شناخت مخاطب محصولاتشان را برای عرضه و فروش تبلیغ می‌کنند؛ نکته‌ای که صداوسیما از این قافله عقب مانده و به جای پیشرفت شاهد تبلیغات پیش‌پا افتاده‌و بی‌محتوایی هستیم که با تجمل‌گرایی و فریب مخاطب اصولش را زیرپا گذاشته است. 🔸 طبق چند اصل از ضوابط تولید آگهی‌های رادیویی و تلویزیونی، آگهی بازرگانی نباید به هیچ‌وجه متضمن فریب بوده و فراتر از واقعیت، کالا یا خدمات مورد نظر را با ادعای خلاف واقع معرفی کند، همچنین اغراق نداشته باشد. همچنین نشان دادن تاثیر آنی استفاده از وسایل درمانی مانند لاغر شدن فوری و یا به تصویر کشیدن فرآیند تأثیر داروها، شامپوها، مواد شوینده، روغن‌ها بر بدن انسان به هر شیوه‌ای مجاز نیست. 🔸 اخیرا تبلیغی از صداوسیما پخش شده که این اصول را زیرپا گذاشته، در این آگهی دختر جوان در مراسم خواستگاری دقیقا از این جمله استفاده می‌کند: «پسر خوبیه اما چیزی که ذهنم رو درگیر کرده چین و چروک‌های زیاد پوستشه که سنش رو بالا نشون میده!» و خواستگارش را رد می‌کند، اما ناگهان خواهر خواستگار در نقش ناجی و قهرمان قصه وارد می‌شود و با درخواست فرصت از دختر، کرم جوان کننده پوستی را به برادرش معرفی می‌کند تا او برای همیشه با چین و چروک‌های پوستش خداحافظی کند! و حدس بزنید چه اتفاقی می‌افتد؟ بله در تصویر بعدی کرم معجزه می‌کند و پسر با پوست جوان‌تر، داماد قصه می‌شود! 🔸 یکی از مهم‌ترین ارکان برای فرهنگ‌سازی در هر زمینه‌ای، رسانه است! حالا با این سبک از تبلیغات دقیقا چه چیزی به جامعه تزریق می‌شود؟ تغییر ملاک زیبایی و ایجاد حس حقارت و کُشتن اعتماد به نفس این را در مخاطب القا می‌کند که از خود واقعی‌اش فاصله بگیرد و برای قبولی در جامعه کاری را انجام بدهد که ملاک زیبایی تعیین می‌کند! از طرفی این تبلیغ نوعی به سخره گرفتن ملاک و معیارهای ازدواج است طوریکه مسئله چین و چروک پوستی اولویت بیشتری نسبت به سلامت روان، مسئولیت‌پذیری و سایر مسائل پیدا می‌کند! همین فرهنگ‌سازی غلطی ایجاد می‌کند که جوانان را به سمت معیارهای نادرست برای انتخاب همسر سوق می‌دهد. 🔸 در اینجا وظیفه رسانه ملی است که با فرهنگ‌سازی درست در این زمینه جلوی این اتفاق را بگیرد اما متاسفانه پول و سود را بر مسئولیت و وظیفه‌ای که بر دوشش است ترجیح داده و هیچ نظارتی هم به این موضوع ندارد.
41.88M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
| اگه آدم متعصبی هستید، این فیلم را هرگز نبینید! 🟢 چرا شاه رفت ولی جمهوری اسلامی نمی‌رود؟ 🟡 وضعیت اقتصادی مردم در دوره شاه چطور بود؟ 🟢 وضعیت سیاست داخلی، سیاست خارجی و فرهنگی دوره محمد رضا شاه چه ویژگی هایی داشت که مردم به این نتیجه رسیدند باید انقلاب کنند؟ 🟡 چرا با وجود مشکلاتی که همین امروز جامعه درگیر آن است، انقلاب نمی شود؟ ❇️ پاسخ به همه این سوالات در قسمت ۹۳ برنامه حافظه تاریخی ایرانی به صورت مفصل مطرح شده است.