📣سر شبکه اسکورت و قاچاق زنان و دختران ایرانی به برخی کشورهای منطقه به دار مجازات آویخته شد
🔺صبح امروز «شنبه ۳۰ اردیبهشت ۱۴۰۲»، شهروز سخنوری معروف به الکس به جرم قاچاق انسان به قصد فحشا، به دار مجازات آویخته شد.
🔺۱۸ آبان ۱۳۹۸ بود که گزارشی به دادسرای جرایم امنیت اخلاقی ارسال و در آن عنوان شد در بررسیهای اطلاعاتی محرز شده که فردی به هویت «سارا جرف دریسزاده» با در اختیار داشتن تعدادی از زنان و دختران در کشور امارات مبادرت به تشکیل یک شبکه فساد کرده است.
🔺با بررسیهای صورتگرفته محرز شد که نامبرده یک شاخه از شبکه بینالمللیِ قاچاقِ زنان و دخترانِ شهروز سخنوری معروف به الکس است که بهعنوان مدیر ارشد این شبکه تحت نظر و هدایت الکس در دوبی فعالیت میکند.
🔺با دستگیری سارا جرف دریسزاده، شبکه گستردهای که زنان و دختران روسپی را از شهرهای مختلف کشور سازماندهی و مبادرت به قاچاق آنها به چندین کشور منطقه میکرد زیر نظر قرار گرفت و ضربه تاثیرگذاری به شبکه وارد شد.
🔺در اقدام صورتگرفته تعدادی از زنان و دختران فعال در این شبکه شناسایی و تحویل مقام قضایی شدند.
🔴 قدرت نظام یا ضعف عدلیه!
🔹 ریاست محترم قوه قضائیه !
اخیرا اخبار نگران کننده ای از محتوای لایحه قوه جهت مقابله با بی حجابی بگوش می رسد مثلا :
▪️مبلغ جریمه کشف حجاب معادل قیمت یک ساندویچ معمولی است!
▪️ضابطین قضایی برای جریمه کردن هر فرد بی حجاب باید مستندات مربوطه را تهیه و نگه داری کنند.( چون ممکن است فرد بی حجاب به جریمه اعتراض کند!!)
▪️افراد بی حجاب می توانند به جریمه اعمال شده اعتراض کنند و اعتراض آنها باید در یک کمیسیون خاص بررسی شود و ابراز پشیمانی مجرم موجب لغو جریمه و پاک شدن سوابق آن خواهد شد.
▪️بر اساس این لایحه اگر زنی بدون رعایت پوشش شرعی و حتی در حالت برهنگی بدن در خیابان و اماکن عمومی حاضر شود نه پلیس و نه هیچ نهاد دیگری حق بازداشت یا جلوگیری از ادامه حضور او را نخواهد داشت و این فرد می تواند با آزادی کامل تا هر زمان که بخواهد با همان حالت در جامعه حضور داشته باشد و تنها به پرداخت جریمه ای معادل قیمت یک کیلو گوشت محکوم خواهد شد! ( که می تواند به این جریمه هم اعتراض کند و....)
▪️اگر چند حقوق دان متدین و انقلابی مسئول بررسی این لایحه شوند خطاها و نواقص بسیاری را در این لایحه ۳ صفحه ای خواهند یافت !
بزرگترین مشکل این لایحه آن است که نویسندگان آن نخواسته اند مفهوم «حرام سیاسی» را بپذیرند و به همین علت بی حجابی را در حد یک تخلف ساده رانندگی تنزل داده اند!
▪️این لایحه ( در صورت تصویب در مجلس ) نه تنها موجب بازدارندگی از بی حجابی نمی شود بلکه مسیر را برای عادی شدن بی حجابی و حتی برهنگی زنان هموار خواهد کرد چون بر اساس این قانون زنان می توانند در هرمکان عمومی و به هر شکلی که مایل باشند برهنه شوند و در صورت حضور پلیس و اعمال قانون با ارزانترین قیمت ممکن هزینه برهنگی خود را بپردازند!!
وقتی برخی از این زنان برای سگهای خود گردن بندهای طلا (معادل حقوق چند ماه یک قاضی دادگستری) می خرند ، پرداخت جریمه ای چند صد هزار تومانی برای برهنگی بدون مانع در مملکت امام زمان برایشان در حکم شوخی خواهد بود!
▪️این لایحه چنان دست ضابطان قضایی برای برخورد قانونی با بی حجابی و برهنگی زنان را می بندد که کمتر پلیسی برای اجرای آن رغبت خواهد کرد چرا که پلیس درک می کند نویسندگان لایحه بیش از آن که به فکر مواجهه با یک «حرام شرعی و سیاسی» باشد به فکر آرامش و راحتی بی حجابان بوده و به همین علت لایحه را به صورت یک جانبه به نفع شهوترانی آنها ( و به زیان سلامت روانی و معنوی جامعه) تنظیم کرده اند!
🔹 جناب اژه ای !
در صورت صحت این اخبار لطفا نام این لایحه را به شکل زیر تغییر بدهید:
«لایحه صیانت قضایی از بی حجابان»
و بر اساس سوابق طولانی امنیتی و قضایی خود بفرمایید:
▪️ آیا این لایحه می تواند وعده رهبر انقلاب مبنی بر جمع شدن قطعی بی حجابی را عملی کند؟
▪️نسبت لایحه فوق با این فرمایش رهبرانقلاب ( قدرت نظام باید جلوی فساد و فحشا را بگیرد!) چیست؟ به نظر شما تنظیم کنندگان این لایحه اعتنایی به دغدغه ها و دستورات رهبری داشته اند؟
کوشکی
7.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
پیام تبریک حاج مهدی رسولی
به مناسبت میلاد حضرت معصومه
و روز دختر
#حاج_مهدی_رسولی
#میلاد_حضرت_معصومه
12.09M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 من با اصالتم دختر ایرانم
🌸نماهنگ «دختر ایران» بهمناسبت روز دختر
#تحلیل
✅کم توانی رسانهها در اقناع افکار عمومی
جمعه گذشته شاهد اجرای حکم اعدام برای سه نفر از اعضای گروهی تروریست مسلح در اصفهان بودیم. گروهی که با اقدامی مسلحانه در شهر اصفهان دو نیروی بسیجی و یک مأمور نیروی انتظامی را شهید و جمعی دیگر از ماموران امنیتی را مجروح کرده بودند. اما متاسفانه در جریان بمباران خبری رسانههای معاند و صفحات مجازی واقعیت این اقدام کاملاً تحریف و جمع بسیاری از مردم تحت تاثیر قرار گرفتند.
این معضل در بسیاری از اتفاقات اخیر نیز مشاهده میشود. رسانههای ما در اقناع افکار عمومی به ویژه در بحرانها معمولاً کند، کم توان و نامناسب عمل میکنند. این مسأله باعث ایجاد شبهه و کج فهمی مخاطبان شده و بعضاً هزینههایی برای نظام دارد. در بسیاری از کشور های دیگر چون ایالات متحده آمریکا استفاده از سلاح (چه سرد و چه گرم) حتی به منظور تهدید نیروهای امنیتی، پلیس را مجاز به شلیک مستقیم و منجر به مرگ ضارب و یا تهدید کننده می کند چه رسد به آتش گشودن و کشتن نیروهای پلیس.
اکنون باید همه رسانه ها به ویژه رسانه ملی با استفاده از اخبار و مستندات مناسب به روشنگری و اقناع درست افکار عمومی در این خصوص بپردازند.
تبیین سه کلید واژه عزت، حکمت و مصلحت در سیاست خارجی توسط رهبر انقلاب در دیدار صبح امروز
رهبر انقلاب:
🔹در سیاست خارجی وقتی میگوییم عزت، یعنی نفی دیپلماسی التماسی.
ما در طول این سالها داشتیم مواردی را که دیپلماسی ما، تعبیر درست در قبالش همین تعبیر «التماسی» است، «دیپلماسی التماسی».
ممکن است لحنمان هم التماسآمیز نبوده اما باطن قضیه التماس بوده.
عزت یعنی نفی اینجور دیپلماسی، نفی چشم دوختن به دست و زبانِ این و آن.
این شخصیت پختهی سیاسی قدیمی فلان کشور اینجوری گفت، اینجوری قضاوت کرد، آن یکی اینجوری گفت، اینجوری اقدام میکنند.
عزت یعنی ما چشممان و نگاهمان به این چیزها نباشد، تکیهمان به اصول خودمان باشد.
🔹حکمت یعنی در همهی تعاملهای دو جانبه و چند جانبه خردمندانه عمل کنیم. اندیشیده عمل کنیم. محاسبهشده عمل کنیم. از اظهار نظرهای دفعی و ارتجاعی و حسابنشده پرهیز کنیم. حکمت یعنی هر کاری که میکنیم، پشتوانه فکری و عقلانی داشته باشد. اندیشیده باشد، محاسبهشده باشد.
🔹مصلحت یعنی شناختن موارد انعطاف. یک جاهایی باید انعطاف داشت.
انعطاف منافات با اصول ندارد. حفظ اصول با امکان انعطاف با هم میسازند، میتوان یک جاهایی انعطاف به خرج داد. بنده یک وقتی چند سال قبل از این گفتم: «نرمش قهرمانانه»؛ بد فهمیده شد، هم بعضیها در خارج بد فهمیدند، یک محاسبهی دیگر کردند، در داخل هم بعضی از خودهایمان بد فهمیدند معنای این را.
انعطاف یک جاهایی لازم است، بایستی انجام بگیرد. همان معنایی که ما در تقیه معنا کردیم ــ در بحث امامت، بنده مفصل راجع به تقیه صحبت کردم ــ تقیه یعنی وقتی شما در یک جایی دارید حرکت میکنید، به یک صخرهای میرسید که از آن عبور نمیتوانید کنید، یک راهی پیدا کنید از کنار صخره و عبور کنید. انعطاف یعنی این.
معنایش این نیست که ما از ادامهی راه پرهیز کردیم و عقبنشینی کردیم، نه. به جنگ صخره نرفتیم، انعطاف پیدا کردیم، توانستیم راه دیگری را پیدا کنیم.