دیدهبان
جناب آخوندی اگر مثل رئیسجمهور زبان انگلیسیتان ضعیف نباشد و بتوانید از پس ترجمه متن داخل عکس بربیای
▪️گاف بزرگ وزیر راه!/ وقتی آخوندی تعداد اعضای FATF را هم نمیداند ولی از آن دفاع میکند!
وزیر راه روز گذشته در حالی از الحاق به FATF دفاع کرد که از سادهترین اطلاعات مرتبط با آن، که تعداد اعضا و کشورهای عضو FATF است، خبری ندارد.
وی گفته است: « هنوز درک نمیکنم که 194 کشور به FATF پیوستند و تنها ایران و کره شمالی است که به FATF نپیوستند، مگر میشود کشوری الان اعلام کند که عضو سازمان ملل نخواهد بود. پس وقتی یک موضوع در این حد فراگیر است و کشورها به آن پیوستهاند، ایران به FATF نپیوندد.»
اما این تصویر که از سایت رسمی FATF دریافت شده، نشان میدهد که این نهاد ٣٧ عضو رسمی دارد که شامل ٣٥کشور و دو اتحادیه است!
🇮🇷 #دیدهبان باشید
http://eitaa.com/joinchat/1100349452C9ce0a1d4e8
#فروارد_به_همه
✍رشته توئیت سید عليرضا آل داود با موضوع: چرا تحریم های نفتی در برابر #ایران اجرایی نیست؟
🔷۱.زمستان سختی در راه است
🔹۲ پالایشگاه های نفت و... هر کدام بر اساس نفت کشور ها ساخته می شوند یعنی پالایشگاهی که با نفت ایران سازگار است را نمی توان با نفت عربستان فعال نگه داشت، تغییر تکنولوژی پالایشگاه هم به صرفه نیست
🔹۳.حذف ایران از چرخه صادرات نفت،بازار را با یک شوک جدی در آستانه زمستان روبرو خواهد کرد و قیمت نفت و فرآورده های آن به شدت بالا خواهد رفت.
🔹۴.اگر جریان غربگرا خیانت نکند می تواند با ابزار نفت کشورهای تحریم کننده را سخت مجازات کند که نتیجه آن جنبش های اجتماعی در آن کشورها خواهد بود
🔹۵.اگر جریان غربگرای ناجی غرب خیانت نکند، افزایش قیمت نفت می تواند به کاهش تولید نفت خام منجر شود که باز هم قیمت نفت خام را بالا خواهد برد و این کار ما را به سمت تولید فرآورده های گران نفتی و فاصله گرفتن کم کم از خام فروشی خواهد برد.
🔹۶.بالارفتن قیمت نفت اروپا را در اغتشاش و هرج و مرج در زمستان فرو خواهد برد و با کمی مقاومت خواهیم دید در برابر ما التماس خواهند کرد، البته باز هم اگر جریان غربگرا و مفسدان کرسنتی منجی این وحوش اروپایی نشوند
🔹۷.در چنین شرایطی که ما در حال مقاومت هستیم و دیگر آمریکا در بحث تحریم ها به آخر خط رسیده، شاهد بلند شدن صدای #سرمایه_های_اسرائیل_در_ایران برای نجات غرب با گروگانگیری معیشت مردم برای برجام اروپایی،موشکی و منطقه ای و #fatf هستیم! نامی جز خیانت دارد این حرکت #لیست_امید_اسرائیل؟
🔴مردم عزیز باید بدانند عامل اصلی مشکلات معیشتیشان شخص #خاتمی با تَکرار های... است و باید با مطالبه گری صحیح خواهان مجازات وی به دلیل راه اندازی #فتنه۹۷ که فتنه اقتصادی است باشند
🇮🇷 #دیدهبان باشید
http://eitaa.com/joinchat/1100349452C9ce0a1d4e8
مشاور وزارت دفاع آمریکا، استاد راهنمای معاون رئیسجمهور ایران...
با بررسی رساله دکتری محمدنهاوندیان، معاون اقتصادی روحانی: رابرت تراست مشاور وزیر دفاع آمریکا با سابقهی...
🇮🇷 #دیدهبان باشید
http://eitaa.com/joinchat/1100349452C9ce0a1d4e8
✅محمد حسننژاد :FATFجام زهری از سوی دولت است دولت با گران کردن دلار مجلس و نظام را تحت فشار قرار میدهد تا FATFرا تصویب کند.
آیا دولت عقل ندارد که باید لاستیک را در زمان خود وارد کند, بی تدبیری و برهم زدن اقتصاد در دولت بیداد میکند و ما هم نمیدانیم این اقدامات با چه هدفی صورت می گیرد
🇮🇷 #دیدهبان باشید
http://eitaa.com/joinchat/1100349452C9ce0a1d4e8
دیدهبان
این هم یک سند دیگه که نشون میده زمان شاه هم ارزونی بوده، هم تورم صفر بوده😂😂 خاطرهای از اسدالله علم
این روزا در این هجمه رسانهای به مردم ما، اگه کسی رو دیدین که داره دم از هیبت پوشالی و بی مشکلی پهلوی میزنه، این رو نشونش بدین
#فروارد_به_همه
🔴 راننده ها چه طور چاپیده میشوند؟!
🔹🔸تنها شرکت های حمل و نقل اند که حق جابه جا کردن بار بین شهرها را دارند، فقط بار آن ها #بیمه می شود و فقط به آن ها بارنامه داده می شود؛ یعنی یک راننده تنها نمی تواند بدون وساطت شرکت حمل و نقل بار دریافت کند...
♦️شرکت های حمل و نقل در پایانه ها بار را دریافت می کنند. برخلاف خیلی کشورهای دیگر، در ایران این شرکت ها خیلی بیش از تعداد کامیونی که دارند بار می گیرند و بارها را با گرفتن حق کمیسیون به رانندگانی که در پایانه منتظرند می سپارند؛ یک رکن #فساد همین جاست، چرا؟!
♦️شرکت ها برای بارهای خوب کمیسیون های غیررسمی تا ۵۰ درصد طلب می کنند. راننده اگر بپردازد درآمدش خیلی کم می شود و اگر نپذیرد دیر به دیر بار گیرش می آید؛ در نظر بگیرید که راننده ها زیر اقساط سنگین ماشین شان هستند...
♦️راننده ها برای دریافت بار مدت ها در پایانه ها منتظر می مانند و خسته می شوند؛ به نقش #خواب_آلودگی رانندگان خودروهای سنگین در تصادفات مرگبار جاده ای دقت کنید تا اهمیت موضوع را ببینید...
♦️راننده با درآمد کم که گیر زالوهای شرکت حمل و نقل افتاده و قسط ماشین را هم باید بدهد، در دوران رکود و کاهش عمومی بار مستاصل می شود؛ راه میان بر چیست؟ حمل #کالای_قاچاق
♦️هیچ کامیون و باری بدون #بارنامه یک شرکت حمل و نقل نمی تواند در جاده حرکت کند؛ یعنی بدون همکاری یک شرکت حمل و نقل هیچ کانتینری قاچاق نمی شود. اما تعداد شرکت هایی که به این دلیل محکومیت قضایی گرفته اند کم است. چرا؟ عرض میکنم...
♦️این سود کلان شرکت های حمل و نقل و بی مسئولیتی شان در برابر قاچاق و حوادث جاده ای باعث شده اتحادیه شرکت های حمل و نقل به انحصاری #مافیایی و فامیلی در بیاید....
♦️یک #سامانه_الکترونیکی توزیع بار و قوانین سختگیرانه تر بر شرکت های حمل و نقل می تواند این مشکلات را حل کند؛ اما چرا اتفاق نمی افتد؟ چون نهاد حاکمیتی #ناظر شریک فلانی و رفیق قافله است: #راهداری
♦️راهداری خودگردان است، درآمدش از همین شرکت های حمل و نقل است؛ پس دلیلی ندارد بخواهد با فسادشان مقابله کند یا از رانندگان حمایت کند...
♦️در این چرخه پرفساد گنگ فاسد و نیمه انحصاری شرکت ها قاچاق می کنند، حق الزحمه رانندگان را به جیب میزنند و راننده خسته را به کام مرگ میفرستند و کسی یقه شان را نمی گیرد؛ راهداری که منفعتش با آن ها یکی است و راننده معترض بازداشت می شود..
♦️ ای کاش #قوه_قضائیه و دستگاه امنیتی که برای سرکوب معترضین سریع و قوی ظاهر می شوند، در برابر این فساد عظیم نیز از خود واکنشی نشان دهند!!
✍ #محمد_ثقفی
🇮🇷 #دیدهبان باشید
http://eitaa.com/joinchat/1100349452C9ce0a1d4e8