eitaa logo
دفتر ارتباطات فرهنگی
2.1هزار دنبال‌کننده
3.2هزار عکس
1.2هزار ویدیو
94 فایل
دفتر ارتباطات فرهنگی یک تشکل گفتمانی‌ است و هدف آن ترویج اسلام ناب محمدی، صیانت از نظام جمهوری اسلامی، و پی‌‌گیری منویات و مطالبات مقام معظم رهبری در جهت بصیرت‌افزایی و گسترش گفتمان انقلاب اسلامی است. ارتباط با مدیر: 🆔 @DEFadmin
مشاهده در ایتا
دانلود
🚨دولت‌های اروپایی، منشأ مشکلات خاورمیانه ❇️ آقای جان پیلجر (John Pilger) مستندساز و محقق استرالیایی در کتاب «اربابان جدید جهان» می‌نویسد: 🔹پس از اکتشاف نفت در اواخر قرن نوزدهم، دولت‌های قدرتمند اروپایی، برای چنگ انداختن بر این «بزرگترین موهبت» وقت تلف نکردند. تا سال ۱۹۱۸، تُرک‌ها را بیرون رانده و امپراطوری عثمانی را بین خود تقسیم کرده بودند. عراق و سایر سرزمین‌های عربی، به رغم وعده‌ی استقلال پس از جنگ، به استعمار گرفتار آمدند. فرانسه سوریه، لبنان و شمال عراق را نگه داشت. بریتانیا بغداد و بصره در جنوب عراق را گرفت. بریتانیا کُردهای محنت کشیده را در منطقه جداگانه‌ای تحت نفوذ خود قرار داد، و هنگامی که کردها به پا خواستند، وینستون چرچیل، وزیر وقتِ امور مستعمرات، چنین گفت: من ایرادهای نازک نارنجی‌ها درباره‌ی استفاده از گاز را نمی‌فهمم، و شدیداً طرفدار استفاده از گاز سمی بر ضد قبایل بی‌تمدنم. منبع: اربابان جدید جهان، جان پیلجر، مترجمان: مهرناز شهابی و مهرداد شهابی، تهران، نشر اختران، چاپ اول 1388، صص 93 - 94 🔰@Sajedi_ir https://eitaa.com/difqom
📣 پنجمین فراخوان عمومی دوره‌های آموزشی معارف انقلاب اسلامی 🔻 مؤسسه پژوهشی فرهنگی انقلاب اسلامی (دفتر حفظ و نشر آثار حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله العالی) در راستای تبیین و شناساندن معارف انقلاب اسلامی، با استفاده از «ظرفیت‌های آموزشی نوین» و «روزآمدِ علمی» اقدام به طراحی، تولید و اجرای دوره‌های آموزشی متنوع با هدف ارتقای نظام دانایی عموم علاقه مندانِ معارف انقلاب اسلامی و شکل‌دهی نهضتی معرفتی و تبیینی به صورت فراگیر می‌نماید. 👈 مطالعه جزئیات بیشتر و ثبت‌نام در دوره ها: https://khl.ink/f/54122 🎓مرکز آموزش مجازی معارف انقلاب اسلامی @mpfe_ir https://eitaa.com/difqom
18.23M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆سلسله نشست‌های دفتر ارتباطات فرهنگی و کانون طلوع، ویژه‌برنامه‌ای را به مناسبت عملیات طوفان الاقصی برگزار کرد. 🗂 موضوع: رژیم صهیونیسم؛ وضعیت حال و آینده 👤 سخنران:حجت‌الاسلام دکترمحمدحسین طاهری‌آکردی؛ عضو هیئت موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی ره 🔶 لینک دانلو فایل تصویری برنامه👇 🎥 http://file.dpfqom.iki.ac.ir/files/140207301700m.mp4 🔶 لینک آرشیو در آپارات👇 🎥 https://aparat.com/v/BMlU8 🔶 لینک فایل صوتی👇 🎧 http://file.dpfqom.iki.ac.ir/files/140207301700s.mp3 🔶 گزارش این سخنرانی را در اینجا ملاحظه فرمایید👇 http://dpfqom.iki.ac.ir/node/1506 🔶 لینک این برنامه در ویسگون👇 🌐 https://wisgoon.com/pin/57833437/ 🆔 @difqom https://eitaa.com/difqom 💠 کانال و سایت مؤسسه‌ امام خمینی(ره) 🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir 🔰 https://iki.ac.ir
📡 دفتر ارتباطات فرهنگی ویژه‌برنامه جریان‌شناسی گروه‌ها و فرق برگزار می‌کند 🌹 گفتگویی در باره فعالیت بهائیت و مقابله علما با آن 📋 چهارشنبه 1402/8/3 از ساعت 17:00 🗂 موضوع: 🔴 ضرورت بازخوانی پرونده بهائیت 💡 کارشناس: حجت‌الاسلام دکترمحمدصادق ابوالحسنی؛ استاد و پژوهشگر تاریخ معاصر 📡 رسانه شوید 🔶 نشانی‌های ورود به جلسه👇 🌐 https://tekye.net/tekye/live/3856 جدیدباترافیک‌رایگان👆 🌐http://dpfqom.iki.ac.ir/live 🌐https://heyatonline.ir/kanoon.tolloe 🌐 https://www.aparat.com/dpfqom/live 📢 همچنین می‌توانید این برنامه را از طریق برنامه «باد صبا» بخش «هیئات مذهبی»، «پخش زنده هیئات شاخص کشور»، «دفتر ارتباطات فرهنگ» از روی گوشی‌های تلفن همراه، نیز ملاحظه فرمایید. 🆔 @difqom https://eitaa.com/difqom
📚 آیا می‌دانید 77 اثر از آثار علامه مصباح یزدی(ره) با 120 عنوان، به زبان‌های زیر ترجمه شده است؟ 1️⃣ عربی 2️⃣ انگلیسی 3️⃣ آلبانیایی 4️⃣ اندونزیایی 5️⃣ اسپانیولی 6️⃣ تایلندی 7️⃣ روسی 8️⃣ آلمانی 9️⃣ هندی 🔟 ایتالیایی 1️⃣1️⃣ ترکی آذری 2️⃣1️⃣ ترکی استانبولی 🆔 @difqom https://eitaa.com/difqom
❓آیا فلسطینی ها زمینهاشون را به یهودیا فروختن؟ @dr_zangenehtabar 🔰@Sajedi_ir https://eitaa.com/difqom
14.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 پخش سرود سلام فرمانده از تلویزیون رژیم صهیونیستی ⭕️ تنها جایی که پخش نشده بود😊 🌏 👇 🆔 @takhribchi110 https://eitaa.com/difqom
امام خامنه‌ای (حفظه الله تعالی) : «بدون ترديد نقش حضرت معصومه (سلام اللَّه عليها) در قم شدن قم و عظمت يافتن اين شهر عريقِ مذهبىِ تاريخى، يك نقش ما لا كلام فيه است. اين بانوى بزرگوار، اين دختر جوانِ تربيت‌شده‌ى دامان اهل بيت پيغمبر، با حركت خود در جمع ياران و اصحاب و دوستان ائمه (عليهم السّلام) و عبور از شهرهاى مختلف و پاشيدن بذر معرفت و ولايت در طول مسير در ميان مردم و بعد رسيدن به اين منطقه و فرود آمدن در قم، موجب شده است كه اين شهر به‌عنوان پايگاه اصلى معارف اهل بيت (عليهم السّلام) در آن دوره‌ى ظلمانى و تاريكِ حكومت جباران بدرخشد و پايگاهى بشود كه انوار علم و انوار معارف اهل بيت را به سراسر دنياى اسلام از شرق و غرب منتقل كند. امروز هم مركز معرفتى دنياى اسلام، شهر قم است... اين حوزه‌ى امروز قم است، با اين موقعيت ممتاز جهانى؛ آن هم سابقه‌ى قم است، كه اولين حوزه‌ى اساسىِ مهم تشيع در اين شهر تشكيل شده است و بزرگانى از قبيل شيخ كلينى و شيخ صدوق و ديگران بهره‌مندان از اين چشمه‌ى فيض بوده‌اند، كه آثار آنها نگهدارنده‌ى معارف اهل بيت (عليهم السلام) در طول قرنهاى متمادى بوده است.» 1389/8/13 کانال "حوزه وروحانیت" https://eitaa.com/KhomeniKhamenei https://eitaa.com/difqom
4.نقش نماز در کاهش آسیب های اجتماعی(بخش چهارم وپایانی) (سخنرانی دروبیناری از طرف ستاد اقامه نماز.mp3
1.55M
🔺سوال: نماز رابطه خصوصی ما با خداست و مربوط به آخرته، چه ربطی به دنیای ما داره؟ 🔴 پاسخ در وبینار «نقش نماز در کاهش آسیب‌های اجتماعی» (بخش چهارم و پایانی) 🎤 ابوالفضل ساجدی 🔹نقش نماز در معنابخشی به زندگی جوانان و رفع سرگردانی 🔸لینک بخش اول: https://eitaa.com/sajedi_ir/3647 🔸بخش دوم: https://eitaa.com/sajedi_ir/3654 🔸بخش سوم: https://eitaa.com/sajedi_ir/3659 🔰@Sajedi_ir https://eitaa.com/difqom
20.78M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
👆سلسله نشست‌های دفتر ارتباطات فرهنگی و کانون طلوع، ویژه‌برنامه‌ای را به مناسبت جریان‌شناسی گروه‌ها و فرق برگزار کرد. 🗂 موضوع: ضرورت بازخوانی پرونده بهائیت 👤 سخنران:ححجت‌الاسلام محمدصادق ابوالحسنی؛ استاد و پژوهشگر تاریخ معاصر 🔶 لینک دانلو فایل تصویری برنامه👇 🎥 http://file.dpfqom.iki.ac.ir/files/140208031700m.mp4 🔶 لینک آرشیو در آپارات👇 🎥 https://aparat.com/v/BMlU8 🔶 لینک فایل صوتی👇 🎧 http://file.dpfqom.iki.ac.ir/files/140208031700s.mp3 🔶 گزارش این سخنرانی را در اینجا ملاحظه فرمایید👇 http://dpfqom.iki.ac.ir/node/1507 🔶 لینک این برنامه در ویسگون👇 🌐 https://wisgoon.com/pin/57908754/ 🆔 @difqom https://eitaa.com/difqom 💠 کانال و سایت مؤسسه‌ امام خمینی(ره) 🔰 https://eitaa.com/iki_ac_ir 🔰 https://iki.ac.ir