#کرسی_علمی_ترویجی287
✳️ گروه کلام و فلسفه دین مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره) با همکاری دبیرخانه کرسیها برگزار میکند
✅ موضوع: بررسی قرآنی رابطه گوهر و صدف دین از دیدگاه اسپینوزا و صوفیه
👤 سخنران: حجت الاسلام دکتر #ابوالفضل_ساجدی
👤 ناقد اول: حجت الاسلام دکتر #بهجت_پور
👤 ناقد دوم: دکتر #دانشور_نیلو
👤 مدیر کرسی: حجت الاسلام #حمیدرضا_گودرزی
🗓 سه شنبه 15 اسفند 1402 ⏰ 16:00
🏢 مکان: بلوار جمهوری اسلامی، موسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی (ره)، طبقه پنجم، سالن اندیشه
🌐 حضور مجازی👇
🌐 iki.ac.ir/live
#کرسی_علمی_ترویجی #کرسی
🌐 کانال مؤسسه آموزشی و پژوهشی امام خمینی(ره)
🔰 @iki_ac_ir
https://eitaa.com/difqom
💎 ماه شعبان یک فرصت استثنایی است؟
🔺بیانات آیت الله مصباح یزدی در اهتمام به ماه شعبان
۱۳۹۷/۰۲/۰۲
#شعبان
#رشته_استوری
🗳 @mesbahyazdi_ir
https://eitaa.com/difqom
8.62M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️ جای خالی مرکز آموزشهای مجلس
🔹 نیمی از نمایندگان مجلس دوازدهم تازه وارد اند، و قاعدتاً اطلاعات چندانی از مباحثی مثل بودجه و مانند آن ندارند.
🔹 این نمایندگان جدید و حتی قدیمیها عمدتا نگاهشان به #مرکز_پژوهش_های_مجلس است که چه پخت و پزی برایشان میکند که متاسفانه گاهی غذای تقنینی که سرو میکند خیلی هم ارگانیک و سالم نیست! بگذریم که نیروهایشان را به دولت هم صادر میکنند و کاش برخیشان همانجا میماندند!
🔹 غیر از اینکه نیاز است در مرکز پژوهش های مجلس تحولی اساسی به سمت نظریه های بومی و اسلامی پیشرفت اقتصادی به جای تبعیت از نظریه های توسعه عاریتی امثال صندوق بینالمللی پول صورت گیرد، نمایندگان هم نیازمند #آموزش_ضمن_خدمت اند. حداقل میتوان از دوره بعد از انتخاب شدن تا زمان تحویل صندلی نمایندگی استفاده کرد. کاش نهادی مثل #مرکز_آموزش_عالی_قانونگذاری_مجلس هم میداشتیم!
✍️ توکلی https://eitaa.com/eqmoq2
https://eitaa.com/difqom
📍انجمن اقتصاد اسلامی حوزه برگزار میکند؛
🪑 نشست علمی:
#اضافه_برداشت_و_ناترازی_بانکها
🎙دکتر امید ایزانلو
( عضو هیات علمی پژوهشکده قدر )
🗒 چهارشنبه ۱۶ اسفند ۱۴۰۳
⏰ساعت ۱۶:۳۰
📌مکان: قم بلوار جمهوری کوچه۲ سالن انجمن های علمی حوزه
✌️حضوری و مجازی
♻️مسیر ارتباطی: 09178446746
🔗 پخش مجازی:
https://live.onlineamoozan.ir/ch/skyroom/anjomaneghtesad
♦️انجمن اقتصاد اسلامی حوزه
https://eitaa.com/anjomanEGHTESADISLAM
https://eitaa.com/difqom