هنوز هیچگروهی از مقاومت در منطقه وارد نشده، هنوز تنگه هرمز بسته نشده، هنوز هیچ جنگ منطقه ای شروع نشده، ولی ایران بی درنگ در حال کوبیدن رادارها و چشمان آمریکا در منطقه است،
بعد از آن همه آنچه گفته شروع میشود و آن موقع هرگز به نفع آمریکا نخواهد بود.
چپ و راست داریم پایگاههای آمریکا رو میزنیم.به شدت و با قدرت هم میزنیم.
به غلط کردن افتادن و دنبال خاتمه جنگ هستن
فرانسه هم درخواست آتش بس داده
امیر قطر و سلطان عمان هم از طرف دی جی ونس تماس گرفتن
ترامپ از طریق ایتالیا درخواست آتشبس داده
🔴 حمله موشکی سپاه به ناو پشتیبانی رزمی MST آمریکا
روابط عمومی سپاه:
🔹ناو پشتیبانی رزمی MST آمریکا مورد اصابت شدید موشک های نیروی دریایی سپاه قرار گرفت.
🔹ملت شریف ایران، ناو پشتیبانی رزمی MST آمریکا مورد اصابت شدید موشک های نیروی دریایی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی قرار گرفت.
🔹سایر منابع دریایی ارتش آمریکا در ادامه حملات در تیررس موشک ها و پهپادهای سپاه پاسداران قرار خواهند گرفت.
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
گفته بودیم اکر حمله کنید منطقه رو به آتش میکشیم.
https://eitaa.com/ali_sajadifar1
به همون اندازه که دشمن در لجن و کثافت غرق شده ما باید خودمونو در معنویت غرق کنیم، این راه پیروزی سربازان خداست
رمضان امسال ورق روزگار رو برمیگردونه انشاءالله، قرآن، نماز، دعا، ذکر، همه اینها در حساب کتاب عالم تاثیر داره، فراموش مون نشه
ایران امروز یک سری اقدامات را کرد و هزاران اقدام دیگر هنوز به جای خود باقی است که انجام خواهد داد. اما آمریکا واقعا تصور نمیکرد جمهوری اسلامی اینگونه جسور و قدرتمند ظاهر شود. آنچه لابی صهیونیست در مغز ترامپ فرو کرده بود این بود که ایران بعد از جنگ ۱۲ روزه بی دفاع شده و دیگر قدرتی ندارد!