eitaa logo
دکتر کبری خزعلی
127 دنبال‌کننده
10.8هزار عکس
11.3هزار ویدیو
174 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
⁉️چه کسانی با گذاشتن سند تحول آموزش و پرورش در کِشو، مورد عتاب رهبری قرار گرفتند؟ ♦️سند تحول بنیادین آموزش و پرورش سال ۱۳۹۰ در شورای عالی انقلاب فرهنگی به تصویب رسید و اکنون نیز ترمیم آن در دستور کار این شوراست؛ که مقام معظم رهبری نسبت به این موضوع در دیدار معلمان ابراز خرسندی کردند. ♦️در وزارت آموزش و پرورش دولت سیزدهم نقشه راه اجرای سند تحول نیز تدوین شده و در شورای عالی انقلاب فرهنگی به عنوان بالاترین مرجع سیاست گذاری فرهنگی در کشور هم به تصویب رسیده است که مقام معظم رهبری تأکید کردند به سرعت اجرایی شود تا دوباره فاصله ای در این زمینه به وجود نیاید. ♦️یکی از کارشناسان وزارت آموزش و پروش در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا درباره موانع اجرای سند تحول بنیادین در سال های اخیر توضیح داد: سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در سال ۱۳۹۰ تصویب شد و یکی از کارهایی که باید ظرف یک سال پس از تصویب آن انجام می شد، تدوین ۶ زیرنظام بود. ♦️بر اساس فصل ۸ سند تحول، این زیرنظام ها باید تا آذر سال ۱۳۹۱ یا نهایتا تا پایان همان سال تهیه و تصویب می شد اما نخستین زیرنظام در سال ۱۳۹۳ تصویب و ششمین آنها سال ۱۴۰۰ تهیه شد که عملا ۱۰ سال زمان برد و تعلل زیادی در این زمینه صورت گرفت. ♦️در سال ۱۳۹۳ در زمان وزارت علی اصغر فانی در آموزش و پرورش، یک نقشه راه نوشته شد که نقشه راه واقعی نبود و در واقع برنامه ابداعی بود چرا که نه شاخص ها را تعیین کرده بود و نه سازوکاری برای نظارت بر اجرا داشت. ♦️سال ۱۳۹۷ در زمان وزارت سید محمد بطحایی در آموزش و پرورش نقشه راه دیگری برای اجرای سند تحول نوشته شد که این متن نیز ۳ ایراد اساسی داشت ♦️سال ۱۳۹۸ که محسن حاجی میرزایی سکاندار وزارت آموزش و پرورش شد، یک رقیب برای نقشه راه نوشته شده توسط وزیر قبلی آموزش و پرورش می تراشد که همان بسته های به اصطلاح تحولی ۲۵ گانه بود و عملا زمینه ای را به وجود آورد که تمرکز به سمت اجرای این بسته ها به جای اجرای نقشه راه رفت. ♦️سند ۲۰۳۰ در سال ۱۳۹۵ توسط مسئولان وقت دولت امضا شد و بلافاصله در هیأت دولت تصویب می شود که کارگروهی در آموزش و پرورش و چند وزارت خانه و دستگاه ملی دیگر برنامه اجرایی خود را در این زمینه بنویسند؛ در صورتی که در تمام این سال ها حتی یک بار هم بحث اجرای سند تحول بنیادین آموزش و پرورش در دولت مطرح نشد. 🇮🇷کانال‌های نشریه عبرتهای عاشورا 🇵🇸 🌍 @ebratha_ir ایتا 🌍 @ebratha.org سروش
هدایت شده از بیداری ملت
24.22M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 جالب بود....😊 به مناسبت روز معلم🌹 🔴 👇 @bidariymelat
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
دقیقا داره هممون رو مدیریت میکنه پرچم بالاست 🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1
حمله ایران دنیا را به لرزه در آورد - @mrtahlilgar.mp3
11.3M
🔗 ژنرال هندی: حمله ایران دنیا را به لرزه در آورد / امواج این حمله به درستی به همه منتقل شد 🎙 صحبت های ژنرال هندی درباره اتفاقات اخیر در منطقه آسیا / امواج حمله ایران نه در خاورمیانه که همه دنیا را به لرزه انداخت. تمام قدرت ها معمولا حمله را با جنگنده آغاز میکنند اما ایران جهان را به سمت تغییر در نوع جنگیدن برده و حالا باید شاهد آغاز حملات با انبوه موشک ها و پهپادها باشیم. ویدیوها را در کانال اختصاصی شبنامه ببینید 👇🇮🇷 https://t.me/shabnameh110 ✅ لینک تمام صفحات ما در شبکه های اجتماعی @mrtahlilgar1
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این شکلی دارن دنیا رو فریب میدن پرچم بالاست 🇮🇷✌️ @mrtahlilgar1
هدایت شده از رحمت الله معظمی
🔴نـشـر حـداکـثـری ➖درنگی عالمانه در نقص‌ها ضعف‌ها و انحرافات لایحه پراشکال ✍سرکارخانم طالبی دارستانی | یادگار شهید طالبی دارستانی و فعال جبهه انقلاب «شاید کسی پاسخی داشت...» ▪️آخرین متن در دسترس لایحه «حمایت از خانواده از طریق فرهنگ عفاف و » را واو به واو مطالعه کردم؛ بالغ بر ۱۵٠ ابهام در اصطلاحات، عبارات و واژگانِ بکار رفته، وجود داشت به علاوه مغایرت با حداقل ۱۵ اصل از اصول قانون اساسی، به صورت مکرر در ماده‌ها! ▪️هیچ کجای این لایحه صحبتی از حد شرعی عفاف و حجاب(وجه و کفین) نیست! ▪️و تکیه سنگین لایحه بر جرائم مالی، صرفا یک پیام دارد؛ پول بده بی‌حجاب بچرخ و بی‌عفت رفتار کن!!! (که حقانیت این نقد و دغدغه را را دروازه بان استقلال به اثبات رساند) ▪️روند رسیدگی به جرم کشف حجاب هم به نحو غیر قابل باوری منتج به اخلال در کار سیستم قضایی و بانکی خواهد شد٠(کسی نیست بگوید وقتی با یک عملیات فراجا با کمترین چالش، بالغ بر ۷٠٪ مکشفه‌ها رعایت می‌کنند چرا باید این حجم از مستند در سیستم برای رسیدگی گسیل شود؟!) ••• به گمانم، نیاز به توضیح نیست که ذی نفع بودن دولت در دریافت جریمه‌ها و دسترسی به حسابهای مالی مردم و برداشت از حساب بدون اطلاع ایشان، شکاف اجتماعی و مدنی را عمق خواهد بخشید! ••• مدافعان این لایحه همگی اذعان دارند که در متن آن ایراداتی هست و اعلام می‌دارند که پس از اجرا، ایرادات رفع می‌شود! سلمنا ▪️اما یک سوال ساده؛ اگر ایرادات قابل رفعند چرا همین حالا قبل از ورود به اجرای آسیب زا، رفعشان نکنیم؟! کدام منطق حکم می‌کند که از ابتدا قانونی که می‌دانید و می‌دانیم پر از ایراد است و مانع تراشی می‌کند برای دستگاه های مختلف در برخورد با حرام سیاسی، مصوب شود؟!! یک سال و اندی صبر کردیم چند ماه دگر هم بیش این عجله برای چیست وقتی شخص آقای اژه‌ای و سخنگوی دولت اعلام کردند قوانین موجود برای برخورد با این پدیده کفایت می‌کند؟ ▪️ معقول آن است که برای رفع خلاهای قانونی با طمانینه عمل کنیم که به جای کمک به رفع مشکل، بستر جدیدی برای ایجاد مشکلات جدید احداث نکنیم ••• آیا نمی‌دانید درگیری دستگاه قضا به چنین حجمی مستندات و پرونده و روند رسیدگی که در لایحه پیش بینی شده، چه آسیبی به رسیدگی به سایر پرونده ها می‌رساند؟ آیا راجع به ایجاد نارضایتی عمومی در این زمینه نباید نگران بود؟! ••• بزرگواری گفت در نسخه آخر لایحه برخی از ایرادات رفع شده باز هم سلمنا! ▪️و باز هم سوال؛ چرا بر اساس بند ۹ سیاستهای کلی نظام قانونگذاری، نسخه آخر لایحه در معرض افکار عمومی یا حداقل نخبگان جامعه قرار نمی‌گیرد تا هم رفع دغدغه شود هم خلاف دستور حضرت آقا در سیاستهای کلی عمل نشده باشد؟! ••• عدم توجه به سیاستهای کلی نظام قانونگذاری تخلف دیگری است که در جریان تصویب این لایحه در حال رقم خوردن است! •••مگر طبق اصل ۶۹ قانون اساسی مذاکرات مجلس شورای اسلامی نباید علنی باشد و گزارش کامل آن از طریق رادیو و روزنامه رسمی برای اطلاع عموم منتشر شود؟ مگر تنها مصوبات جلسات غیرعلنی، محرمانه محسوب نمی‌شوند؟ محرمانگی لایحه با تکیه بر کدام جنبه و روند قانونی رقم خورده؟ و سوالاتی که در هیچ یک از جلسات اخیر پاسخ داده نشدند... ✍️ منبع: کانال 🔻 🆔 @banooyetamadonsaz حجت الاسلام رحمت الله معظمی @r_moazzami
هدایت شده از ابوقاسم
abrisham.mp3
46.73M
🔴تحلیلی بر نظم نوین جهانی و برخورد اراده های قدرت های بزرگ ابوقاسم
آموزش و پرورش آنگونه که باید باشد ✍ جعفرعلیان‌نژادی 🔸بین «آموزش و پرورش آنگونه که باید باشد» با «آموزش و پرورش آنگونه که ما می‌خواهیم»، تفاوت کُشنده‌ای وجود دارد. آنچه موجب می‌شود این تفاوت کشنده و سخت، پنهان شود یا پشت اغراض به ظاهر ملی و ژست‌های علمی پنهان بماند، آن است که جریان حامی نگاه دوم، خود را شریک مسأله مردم جا می‌زند. 🔸اما مساله مردم در خصوص آموزش و پرورش چیست؟ آن است که انتظارشان از «آموزش و پرورش آنگونه که هست» بالاتر است. رهبر معظم انقلاب نیز همصدا و همنظر با مردم و به نحو پیشرویی، سطح این انتظار را بالا برده است. ایشان در تمام این سال‌ها خواهان «آموزش و پرورش آنگونه که باید باشد»، بوده است. 🔸سند ملی تحول آموزش و پرورش نیز در پاسخ به چنین مطالبه‌ای از سوی مردم و رهبری، نگارش شد و به مسئولین امر برای تهیه نقشه راه، سپرده شد. در مقابل این فضا، اما نگاه دوم و مدعی دیگری نیز وجود داشت و دارد که از سال‌های گذشته تا کنون با رنگ و لعاب‌های متفاوتی اعلام وجود کرده است. 🔸در دوره حسن روحانی، با سر دست گرفتن سند تحقیرآمیز 2030، می‌خواست بدلی برای مطالبه این تحول باشد. ابتدا به روشنی حرف از اجرای این سند می‌زدند، اما پس از مواجه شدن با ممانعت مردم و هوشیاری رهبر انقلاب، دست به اجرای مخفی آن زدند که راه اجرای آن موضوع هم، در دولت سیزدهم سد شد. 🔸در عین حال جریانی که بدنبال آموزش و پرورش باب میل خود بود، دست از فعالیت نَشُست. دوره همه‌گیری کرونا، فرصت بسیار خوبی پیدا کرد که حیثیت آموزش حضوری در محیط مدرسه را زیر سوال برد. حتی پس از آن همراه با موج اغتشاشات 1401، به روایت‌سازی و التهاب‌آفرینی حول مدارس دخترانه و ماجراهای مسمومیت‌های سریالی دامن زد. 🔸اما داستان به اینجا ختم نشد، پس از کنترل اوضاع و آرام شدن محیط مدارس، تیم های فکری این نگاه دوم مجددا دست به کار شدند و حول محمد خاتمی اقدام به نگارش سند جدیدی با هدف بی‌اعتماد‌سازی مردم به سیستم آموزش رسمی و زیرسوال بردن مشروعیت آن کردند. آنچه در این سند مشهود است، تحریک خانواده‌ها به انواع تکنیک‌های رنجاندن محیط مدرسه، معلمان و دیگر دانش‌آموزان از طریق فرزندانشان بود. 🔸القصه آنکه جریان نگاه دوم، با فهم انتظار مردم از بالارفتن سطح آموزش و پرورش، تلاش خود را برای دادن پاسخ غلط، و انحراف در تأمین چنین مطالبه‌ای، سامان دادند. یکی از مهم‌ترین انحرافات، حمله به کارویژه مهم و خطیر «پرورش» بود. اینکه معلم باید عنصری خنثی و سرد و بی‌نسبت با فرهنگ دینی جامعه باشد. اینکه پرورش جزء وظایف سیستم و نظام آموزشی نیست. 🔸دو پیامد دم‌دستیِ چنین القائاتی، معتبر‌شدن خصلتِ «معلم‌کارمندی» و ظهور پدیده «معلم‌بلاگر» بود. اما رهبر انقلاب با درک چنین حساسیتی، مفهوم «معلم مسئول» را در پاسخ درست به آن مطالبه به حق عمومی ارائه کردند. معلمی که همزمان مسئولیت دانش، تفکر و اخلاق دانش آموزان را بر عهده بگیرد و مثل فرزندان خود دلسوز آنان باشد. 🔸12 اردیبهشت ماه امسال نیز، جمعی از معلمان به دیدار با رهبر انقلاب رفتند. امسال نیز رهبر انقلاب فِقرات جدیدی را برای تأمین آن انتظار بالا، بیان کرد و خطوط آسیب و انحراف احتمالی از مسیر تحقق آن انتظار را مورد توجه قرار داد... @jafaraliyan
هدایت شده از حمید رسایی ✔️
. ♻️ حمید رسایی: نویسنده این توییت، مهدی اقراریان، عضو مؤثر شورای ائتلاف اصولگرایان (شانا) است. او هر کس که در جلسه این ائتلاف مشارکت نداشته (یعنی منتقدان پدرخواندگی و شخص‌سالاری) را خوراج نامیده! عجیب نیست، وقتی همین دو ماه قبل، در آستانه انتخابات، آقای حداد عادل لیست شورای ائتلاف (یاران قالیباف) را چنار و لیست‌های منتقدش را پاجوش نامید! مردم البته در انتخابات ۱۱ اسفند هم در تهران و هم در شهر‌های دیگر پاسخ این باد دماغ‌ها را دادند. هفته آینده در ۲۱ اردیبهشت‌ماه و دور دوم انتخابات هم یک خواهند گفت. 🔺برای دیدن تحلیل‌های حمید رسایی عضو کانال شوید🔻 eitaa.com/joinchat/389677056C798a6dc5a1
هدایت شده از کافه سیاسی
11.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
صحبت های مهندس ستاری ( سخنرانی بسیار عالی ) ⭕️ زشت است ، دنیا را به زانو در آورده ایم، اما از چند جوجه شهوت ران بترسیم حضور مومنین در جامعه، به راحتی گناهکاران را منزوی خواهد کرد 😭 ثمره خون شهدا را منحصر نکنیم در مسجد و هیئت و حرم ✅ از اینکه شما هم دغدغه جامعه را دارید سپاسگزارم 👈بدون لینک هست تا می توانید به همه جا ارسال کنید واقعا میشه همه چادری ها باهم قرار بزارند و در پارک‌ها و فروشگاه‌ها حضور داشته باشند امروز دیگر نشستن خانمهای با حجاب در خانه گناه است مذهبی ها جامعه را رها نکنند 🇮🇷https://t.me/kafesiasi 🇮🇷https://eitaa.com/kafesiasi
هدایت شده از کافه سیاسی
پاسخ به ادعاهای واهی حسن روحانی 🌀حسن روحانی در روزهای گذشته در سخنانی در جلسه دوره‌ای خود با وزیران و معاونانش در دولت‌های یازدهم و دوازدهم راه‌حل مشکلات کشور را «مشارکت مردم در همه زمینه‌ها» عنوان کرد و مدعی شد: «وقتی در مسائل اجتماعی و فرهنگی به نظر مردم اعتنا نمی‌کنیم، آنها در مسائل اقتصادی و سیاسی حامی ما نخواهند بود. باید مشارکت واقعی در همه زمینه‌ها داشته باشیم. مگر قدرتی غیر از مردم داریم؟» وی با تأکید بر اینکه «اگر مردم از حکومت فاصله گرفتند، اداره جامعه سخت خواهد بود»، افزود: «ما در دولت دوازدهم با مشکلات ویژه‌ای روبه‌رو بودیم. گویا داعش و ترامپ و کرونا کافی نبود که اقداماتی هم در داخل شد تا دولت را زمین بزنند. در طول ۴ سال دولت دوازدهم به مردم گفتند اگر ما بیاییم مسائل شما را در کوتاه‌مدت حل می‌کنیم. در اقتصاد و سیاست و سیاست خارجی به مردم قول دادند، گفتند برجام دولت قوی می‌خواهد. اما ضربه کاری میزان مشارکت در انتخابات ۱۴۰۰ پس از انتخابات کم‌رمق مجلس در سال ۱۳۹۸ بود. وقتی مردم کنار زده می‌شوند و در امور کشور مشارکت ندارند، چطور می‌خواهند مشکلات را حل کنند؟». ✅نکات تحلیلی: 🔺اگر مروری به عملکرد حسن روحانی در هشت سال ریاست جمهوری اش داشته باشیم، متوجه خواهیم که وی نه تنها به این گفته باوری نداشته که چه بسا عکس آن عمل نموده است. 🔺در دوران روحانی گروه های مختلف مردمی، از نخبگان و پژوهشگران تا کشاورزان و کارگران مورد بی مهری روحانی بودند.کار به جایی رسیده بود که کارگران معدن از پذیرش روحانی سرباز زدند و روحانی مجبور به فرار از آنجا شد. فیلم حمله معدنچیان معدن یورت به خودرو حامل حسن روحانی / https://www.aparat.com/v/cGs8n 🔺البته روحانی درست می گوید که اگر مردم از حکومت فاصله گرفتند، اداره جامعه سخت خواهد بود. اما نمی گوید که من باعث شدم این فاصله ایجاد شود. نمی گوید که عملکرد من موجب بی اعتمادی مردم به نظام شده . کلام صبح جمعه فهمیدم چه بلایی سر اعتماد مردم آورد و قص علی هذا. گواه این استدلال ما ، افزایش فاصله طبقاتی است که در دوران روحانی رخ داد. https://www.irna.ir/news/84860233/%D8%AA%D8%B4%D8%AF%DB%8C%D8%AF-%D8%B4%DA%A9%D8%A7%D9%81-%D8%B7%D8%A8%D9%82%D8%A7%D8%AA%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AF%D9%88%D9%84%D8%AA-%D8%B1%D9%88%D8%AD%D8%A7%D9%86%DB%8C-%D8%AF%D8%B1-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%AA-%D8%A7%D8%BA%D9%86%DB%8C%D8%A7-%D8%B9%D9%84%DB%8C%D9%87-%D9%81%D9%82%D8%B1%D8%A7 🔺او مدعی است که اقداماتی در داخل برای زمین زدن دولت انجام می شد. اگر این سخن را بپذیریم آیا درباره دولت فعلی نیز نمی توان چنین ادعایی را کرد!؟ او مدعی است که مخالفان به مردم می گفتند که روحانی در کوتاه مدت مشکلات را حل می کنیم در حالی که خود جناب روحانی چنین ادعایی را کرده.او در اولین برنامه تبلیغاتی‌اش در رسانه ملی 7 خرداد سال 92 وعده حل مشکلات در یکصد روز را داد. هرچند که بعدها گردن نگرفت که چنین حرفی را زده است. وعده 100 روزه و "شرمندگی" که به جا ماند https://www.tasnimnews.com/fa/news/1396/01/21/1375661/%D9%88%D8%B9%D8%AF%D9%87-100-%D8%B1%D9%88%D8%B2%D9%87-%D9%88-%D8%B4%D8%B1%D9%85%D9%86%D8%AF%DA%AF%DB%8C-%DA%A9%D9%87-%D8%A8%D9%87-%D8%AC%D8%A7-%D9%85%D8%A7%D9%86%D8%AF-%D8%B9%DA%A9%D8%B3-%D9%88-%D9%81%DB%8C%D9%84%D9%85 ✍سعید میرزایی ادامه دارد.. 🇮🇷https://t.me/kafesiasi 🇮🇷https://eitaa.com/kafesiasi
📑مارکسیسم از نگاه آیت‌الله مطهری و دکتر شریعتی + سند 🔹حضور سید علی خامنه‌ای و چند نفر دیگر در منزل مهندس مفیدی روز 12/10/35 عده‌ای از جمله موسوی زنجانی، دکتر مفتح، مرتضی مطهری، علی خامنه‌ای در منزل مهندس مفیدی به شام دعوت شده بودند ابتدا بعد از تلاوت آیاتی چند از کلام‌الله مجید بوسیله صبحدل، در بین حاضرین صحبت ترجمه‌های قرآن به میان آمد و از نوع ترجمه انتقاد گردید و اظهارنظر شد که اگر ترجمه قرآن به فارسی صحیح و کاملتر تهیه شود بسیار خوب خواهد بود. 🔸سپس در همین مورد بین مرتضی مطهری و سیدعلی خامنه‌ای مذاکراتی صورت و قرار شد در فرصتی دیگر در این‌باره [ناخوانا] بیشتری بعمل آید. در این‌ موقع دکتر علی شریعتی شروع به سخنرانی نموده و نتیجه گرفت که اسلام امروز یک رقیب و یک دشمن دارد. دشمن اسلام استعمار و رقیب او مارکسیسم است. لذا بعد از سخنرانی مشارالیه مرتضی مطهری شروع به صحبت نمود و به نظریه دکتر علی شریعتی انتقاد و گفت اسلام و مارکسیسم رقیب هم نیستند زیرا معنای رقیب اینست که با هم دشمن نباشند بلکه برای بدست آوردن یک امتیاز با هم رقابت دارند در حالیکه اسلام با مارکسیسم کاملا دشمن است. بعد از خاتمه سخنان مطهری قرار شد در پایان جلسه مذکور قطعنامه‌ای تهیه شود. 🔊به رسانه رسمی بنیاد تاریخ‌پژوهی و دانشنامه انقلاب اسلامی بپیوندید:👇 https://eitaa.com/joinchat/861732881Cb60e54e1db