هدایت شده از حوزه قم
🗳| واقعاً برگذارکنندگان این مجالس اعتقادی به قانون دارند؟؟ به #عدالت_انتخاباتی چطور؟
جناب آقای قالیباف، سخنران مراسم چهلم شهید سیدرضی در امامزاده صالح علیه السلام...
ـــ ـ ـ ـــ ـ
۞ حوزهقمـ Hawzeh_Qom
۱۲ بهمن
چرا الان مثل دوران پیامبران عذاب نازل نمی شود؟.mp3
4.34M
⭕️ سوال
❓چرا الان مثل دوران پیامبران عذاب نازل نمی شود؟
🎙 استاد محمدی شاهرودی
╭┅──────┅╮
@porseshgar
╰┅──────┅╯
۱۲ بهمن
جامعهشناسان جامعهنشناس!
✍ جعفرعلیاننژادی
🔸بسیاری از جامعهشناسان فعلی در تحلیل پدیدههای اجتماعی به تاریخی و ریشهدار بودن ویژگیهای رفتار جمعی ایرانیان، استناد میکنند. این تحلیلها معطوف به رفتارهای رویتپذیر و پدیدارشدهای است که در آثار گزارشگران، شرححالنویسان، نویسندگان و سفرنامهنویسان منعکس شده است. افرادی که عموماً یا خارجی هستند یا در جرگه روشنفکران قرار دارند یا در سلک کاتبان و دبیران درباری قرار میگیرند.
🔸اگر برداشتها و بهرهبرداریهای جامعهشناسان فعلی از آن گزارشات تاریخی را درست بدانیم، بر برداشتها و دریافتهای نویسندگان آن دوره هم صحه بگذاریم و بگوییم توانستهاند تصویر درست اجتماعی را ارائه دهند، همچنان یک پرسش باقی میماند. جای اقوال و تحلیلهای علمای دینی آن دوره در آثار این جامعهشناسان کجاست؟ روحانیت به عنوان مرجع رجوع روزمره مردم در مسائل شرعی و اخلاقی کجای کار این جامعهشناسان قرار دارد؟
🔸در پرانتز قرار دادن و نادیده گرفتن گزارشات روحانیت از احوال و اوضاع اجتماعی مردم، خود به یک روند تاریخی در مطالعات جامعهشناختی تبدیل شده است. در حالیکه آن گزارشات به خوبی میتوانستند احوال رویتناپذیر و باطنی مردم معمولی را، منتقل کند. خاصه آنکه این روزها، مطالعه زندگی روزمره و امور معمولی به سکه رایج و سوژه مورد علاقه جامعهشناسان فعلی تبدیل شده است.
🔸این عدم توجه، دلایل مختلف دارد که در این نوشته کوتاه مدنظر نیست، اما خود به عنوان یک رویه غلط و سوگیرانه، نقصی آشکار در مطالعات جامعهشناختی ایجاد میکند و تحلیلهای آنان را ناقص و زودگذر میکند. هر چند آنها این نقص را میپوشانند و مدعی بدست دادن بهترین توصیف از واقعیتهای اجتماعی هستند. تداوم این تغافل تاریخی، در زمانه حاضر منجر به ناپدیدسازی تأثیرات اجتماعی دین در زندگی روزمره مردم شده است.
🔸مقصود فراستخواه یکی از افرادی است که چندی است نظریه کنشگران مرزی را سر دست گرفته است. او به نحوی متحیرانهای از ظرفیت کنشگری (در حد فاصل میان مردم و حکومت) همه اقشار، از جمله مردم معمولی حرف میزند، اما هیچ اشاره صریح یا پنهانی به روحانیت نمیکند. پیشفرض او حذف و نادیدهگرفتن این قشر از واقعیت اجتماعی است. با این حال هنوز مردم معمولی، خصوصی و جزئیترین مسائل زندگی خود را با روحانیون محله و مسجد خود در میان میگذارند.
🔸آنها حتی پرسشهای سیاسی خود را چه به صورت اعتراض یا گفتگو با روحانیون در میان میگذارند، در دسترسترین گروه برای پرسشها، شبهات سیاسی همچنان جامعه روحانیت هستند. رجوع به آنها با هر انگیزهای همچنان تنها امکان دسترسپذیر است. دیگر اقشار اجتماعی نزد مردم به مثابه کنشگر مرزی در فاصله معناداری نسبت به جامعه روحانیت قرار دارند.
🔸شاهد مثال در این خصوص زیاد است، اما میخواهم با یک پرسش این یادداشت را تمام کنم، پاسخ به این پرسش میتواند ادعای ما را اثبات کند. چرا برای جامعهشناسی و جامعهشناسان پرسش از میل و نیاز مردم به امور دینی و معنوی، مورد مطالعه قرار نمیگیرد؟ جامعهشناسان در مقابل با طرح سوالهای جایگزین نگذاشتهاند این نکته به سوژه اصلی سوال اجتماعی تبدیل شود.
🔸چرا برای جامعهشناسی، پدیدارهایی نظیر جشن غدیر، اربعین، تشییع شهدا، اعتکاف و ... پایه تحلیل و بررسی قرار نمیگیرد. باید دانست با اینکه تحلیل جامعهشناختی از زندگی مردم معمولی، حقایقی را روشن میسازد، اما حقایق بیشتر و زیادتری را کتمان میکند که اساس آن تحلیل را زیر سوال میبرد.
🔸 بعد از حوادث سال گذشته طبیعتاً رجوع به تحلیلهای جامعهشناختی بیشتر شد، اما این رجوع به معنای پذیرش دربست گفتار جامعهشناختی نیست.مردم هنوز سوالات خود از اوضاع اجتماعی را با نهاد دین در میان میگذارند، واقعیتی که جامعهشناسی نمیخواهد یا نمیتواند ببیند...
@jafaraliyan
۱۲ بهمن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
خاطره #سردار نوعی اقدم، از آزادسازی «بوکمال»
رمز عملیات: یا اباالفضل العباس
💥تا آخرش ببینید...
┄┅┅┅✿✾❀✾✿┅┅┅┄
🇮🇷 #اسلام_سیاسی 👇
@eslamesyasi 👈 عضو شوید
۱۲ بهمن
OstadAbedi_EmamKomeyni_Entekabat_14021111.mp3
3.8M
🔰 بیانات استاد احمد عابدی درباره دهه فجر، امام خمینی(ره) و انتخابات
⊰⃟☘࿐ྀུ༅🌷🇮🇷࿇༅═══════⊰
💠 امام خمینی(ره) و انقلاب اسلامی
🔹 استقبال میلیونی مردم از امام خمینی(ره)
🔹 خاطره استاد از استقبال امام خمینی(ره)
🔹 علل متوجه شدن دلهای مردم به امام خمینی(ره)
🔹 کلام آیتالله تهرانی(ره) درباره سه رجل الهی
🔹 نمونههایی از عزت امام خمینی(ره)
💠 ضرورت شرکت در انتخابات
🔹 تبلور دسترنج امام(ره) و شهدا در انتخابات
🔹 ضرورت شرکت در انتخابات
🔹 لزوم ترک غیبت و تهمت در ایام انتخابات
🔹 داستان سید اسماعیل حمیری
⊰⃟☘࿐ྀུ༅🌷🇮🇷࿇༅═══════⊰
🗓 چهارشنبه ۱۱بهمنماه ۱۴۰۲، حرم مطهر حضرت معصومه سلام الله علیها
┏━━━━━━🌹🇮🇷━┓
🆔 🇮🇷 👉 @ahmad_aabedi
┗━━🌹 🇮🇷━━━━━┛
۱۲ بهمن
AudioCutter_شام وفات حضرت زینب علیهاالسلام(2).mp3
28.9M
#صوت_کامل
تبیینِ نقطهزن و برانگیزاننده
چهارشنبه ۱۴۰۲٫۱۱٫۱۱
#نیشابور، هیأت منتظران ظهور
در این صوت، نقش مردم و رهبر در تحقق نیازهای اساسی یک ملت تبیین شد.
همچنین چرایی شرکت در #انتخابات تبیین شد.
@fakhrian_ir
۱۲ بهمن
🔻مقایسۀ نظرات آیتالله خامنهای و آیتالله مصباح دربارۀ منطق حکمرانی(۱):
دو روایت مشابه از سه الگوی متفاوت
مهدی جمشیدی
در این یادداشت، عصاره و جوهرۀ آراء آیتالله خامنهای و آیتالله مصباحیزدی را دربارۀ سه الگوی متفاوت حکمرانی بیان میکنیم و نشان میدهیم که روایتهای آنها از این الگو، «مشابه» و «همافزا» هستند و «شکاف» و «تضاد»ی در میان نیست.
۱. الگوی یکهسالاری؛ منطق استبدادِ ساخت سیاسی
هر دو متفکّر بر این باور هستند که در این الگو، مردم هیچ منزلتی ندارند و تنها حاکم یا حاکمان هستند که تدبیر امور جامعه را در دست دارند؛ بدون آنکه مردم دخالت و حضوری در حاکمیّت داشته باشند. این الگو، مردم را فاقد هر گونه «حقّ» میداند و بر تکلیف آنها اصرار میورزد و از آنها «اطاعت مطلق» میطلبد و اگر هم گاهی از مردم سخن به میان میآید، برای حفظ ظاهر هست و حقیقتی ندارد. حکمرانی در این الگو، «متمرکز» و «نقطهای» است و قدرت در ساخت آن، توزیع نشده است. ما در این زمینۀ یک تجربۀ تاریخیِ طولانی داریم؛ چنانچه آخرین نمونۀ آن، تجربۀ سلطنت پهلوی بود که در آن، مردم حتّی در «حاشیۀ سیاست» نیز قرار نداشتند و نظر و اندیشۀ آنها ارزش و اعتباری نداشت. از سوی دیگر، حاکم خود را با هیچ امر بیرونیای تطبیق نمیدهد، بلکه «خواست شخصی» و «ارادۀ دلبخواهانۀ» او، منشأ حاکمیّت و تدبیر جامعه است.
در مقام نقد این الگو، چند اشکال از جانب این دو متفکّر مطرح شده است. نخست اینکه بر اساس هیچ دلیل معتبری نمیتوان اثبات کرد که حاکمیّت بر مردم از آنِ یک «شاه مستبد» باشد، بلکه «سلطنت» از اساس و بهطور مطلق، غلط و نامشروع است و نظام سلطنتی جز در خودکامگی و استبداد، ریشه ندارد. سنّتهای قومی و ملّی یا وراثت یا زور و غلبه نمیتوانند مشروعیّت بیافرینند و حقّ حاکمیّت بر مردم را از آنِ کسی نکنند. دیگر اینکه در الگوی یکهسالاری، مردم هیچگاه «رشد اجتماعی» نمییابند؛ چون مجال «انتخاب آزادنه» به آنها داده نمیشود. مردم، همواره موضوع منفعل و بیاراده برای حاکمیّت هستند که همچون ضعیفان و حقیران باید برای آنها تصمیم گرفت و توقع مشارکت و اندیشهورزی از آنها نداشت. چنین جامعۀ تحقیرشده و فرودست نگاهداشتهشدهای، به آمرانگیِ حاکمیّت عادت کرده است و انتقاد و اعتراض و امربهمعروف و نهیازمنکر در آن معنا ندارد.
۲. الگوی مردمسالاری سکولار؛ منطق نفسانیّتِ ساخت اجتماعی
هر دو متفکّر معتقد هستند که غرب متجدّد، مدّعی سرسخت این الگو است و آن را جهانشمول و عام میشمرد و بر اساس آن دربارۀ جوامع دیگر قضاوت میکند. در منطق تجدّد، استبداد نفی شد و اقتداگرایی ملامت شد و مردمسالاری بهعنوان ارزش مطلق و نهایی مطرح گردید، امّا از آن سو، «دین از حاکمیّت» کنار گذاشته شد و مردمسالاری بهطور ذاتی و جوهری، ناسازگار با حضور دین در عرصۀ حکمرانی انگاشته شد. ازاینرو، «سکولاریسم» یک اصل بدیهی و پیشفرض قطعی در تمام دولتهای تجدّدی است. بهبیاندیگر، «مردمسالاری» با «دین» جمع نمیشود و چنانچه حکومت بخواهد بر دین تکیه کند و ارزشهای دینی را در جامعه تحقّق ببخشد، دیگری بهرهای از مردمسالاری نخواهد داشت. بدینجهت، حکومتها باید یکی از این دو گزینۀ ناسازگار را انتخاب کنند. انتخاب عالَم تجدّد، مردمسالاریِ سکولار بوده است؛ چنانکه تمام ساحتهای تمدّن غربی بر سکولاریسم تکیه دارد.
بر این الگو، نقدهای مهمی از سوی این دو متفکّر وارد شده است. یکی اینکه «حقّ الهی» را در حاکمیّت نادیده انگاشته است و به این واسطه، «ارادۀ تشریعیِ الهی» را زیر پا گذاشته شد. دین اسلام به سبب جامعیّتش، دربارۀ حکومت و سیاست نیز تجویز و تدبیر دارد و اینگونه نیست که را به خود وانهاده باشد و احکامش منحصر به رابطۀ انسان با خدا باشد. این در حالی است که الگوی مردمسالاریِ سکولار، برداشت «اقلّی» و «تنگدامنه» از دین دارد. دیگر اینکه در اثر «رهاشدگیِ ارزشیِ» مردم و اهتمامنداشتن حاکمیّت به «هدایت معنوی» و «تربیت اخلاقیِ» مردم، انتخابهای آنها نیز برخاسته از نفسانیّت جمعی هستند و طاغوت را بازتولید میکنند. البتّه مردمسالاری در این الگو، چندان بر واقعیّت اجتماعی تکیه ندارد؛ چراکه نظام سرمایهداری که بر تمدّن غربی حاکم است، ذهنیّت جمعی را در اختیار خود دارد و مجال نمیدهد که کسی فارغ از القاها و تحمیلهای آن اندیشه و انتخاب کند. ازاینرو، نوعی مردمسالاریِ نمایشی و صوری در غرب برقرار است.
ادامه دارد...
@amniatemeli
۱۲ بهمن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سخنان کوبنده سید هاشم الحیدری دبیرکل جنبش اسلامی عهد الله عراق درباره خیانت سعودیها : سعودی در تمام جنایات منطقه شریک جرم آمریکاست
@amniatemeli
۱۲ بهمن
🔻مقایسۀ نظرات آیتالله خامنهای و آیتالله مصباح دربارۀ منطق حکمرانی(۲):
دو روایت مشابه از سه الگوی متفاوت
مهدی جمشیدی
۳. الگوی مردمسالاری دینی؛ منطق صیرورتِ کمالیِ جامعه
هر دو متفکّر تصریح میکنند که این الگو برخاستۀ از «تفکّر اسلامی» است و هرگز اینگونه نیست که به اقتضای زمانه، مردمسالاری به دین افزوده شده باشد، درحالیکه خود دین، از آن سخنی به میان نیاورده باشد. مردمسالاریِ دینی، حاصل به هم دوختهشدن دو امر متضاد نیست، بلکه منطق درونیِ خود دین به اسقرار مردمسالاری حکم میکند؛ چنانکه در صدر اسلام نیز حکومت رسول اکرم و حضرت امیر، بر «بیعت» تکیه داشت. تفاوت مردمسالاریِ اسلامی با مردمسالاریِ سکولار در این است که در این نوع از مردمسالاری، امام جامعۀ اسلامی و همچنین ساختار سیاسی میکوشد از طریق «تعلیم و تربیت جامعه»، خواستههای عمومی را به سوی ارزشهای اخلاقی و هدفهای معنوی هدایت کند. امام جامعه، خطوط معنویِ کلّی را طرّاحی میکند و همواره تلاش میکند مردم را در راستای حقایق قدسی به حرکت درآورد. بنابراین، مردم در این الگو، «رهاشده» و «به خود وانهاده» نیستند و حکومت اسلامی نسبت به قلمرو دینداری عمومی، «بیطرف» و «نظارهگر» نیست.
بهعبارتدیگر، ازآنجاکه تکیۀ حاکمیّتی بر جامعهای که در آن فضلیتهای معنوی رشد نکرده خطاست و با فلسفۀ نبوّت تعارض دارد و حاصلی جز تشدیدشدن سیر انحطاطی ندارد، باید به واسطۀ ساختارهای رسمی، جامعه را جهت معنوی داد و و از لحاظ دینداری، راه برد. این در حالی است که در منطق مردمسالاریِ سکولار، حاکمیّت از مواضع ارزشی کنار میکشد و «هدایت» و «ضلالت» و «حقّ» و «باطل» را نسبی میانگارد و تنها تسلیم «تقاضای اجتماعی» است؛ یعنی جامعه، هیچ مقصدی ندارد جز لذّت بیشینه برای تعدادی بیشتری از مردم. در الگوی مردمسالاریِ دینی، «کمال» اصالت دارد و نه «لذّت»، و کمال نیز مسألهای نسبی و اعتباری نیست، بلکه ریشه در ساحت وجودی و تکوینیِ انسان دارد که در ساختار سیاسی، امتداد مییابد و به تجویز و تدبیر حکمرانانه میانجامد. در این منطق قدسی، انسان دارای یک مدار مستقیمِ الهی و تکوینی است که صیرورت در امتداد آن، سعادت او را در پی خواهد داشت. مسألۀ حکومت اسلامی نیز «سعادت فردی و جمعی» است؛ یعنی دین از این جهت به پهنۀ سیاست وارد شده است که هدایتِ معنویِ جامعه، مستلزم در اختیار گرفتن «ساختارهای رسمیِ جامعه» است و این نیز از طریق قرار داشتن در متن قدرت سیاسی، حاصل میشود. پس ضرورت «هدایتِ حداکثریِ جامعه»، پای دین را به سیاست گشوده است و فلسفۀ دولت اسلامی نیز همین است که از طریق «زمینهسازیهای ساختاری»، تحصیل کمالات معنوی را برای افراد جامعه تسهیل نماید.
بهاینترتیب، دین در این الگو همانند یک «چهارچوب تعیینکننده» و «قالب جهتبخش» است که انتخابها و خواستههای مردم در درون آن قرار میگیرند و تابع آن هستند. جامعۀ اسلامی، جامعۀ مؤمنان است و مؤمنان نیز با وجود تفاوت در درجۀ دیانت، همگی بر این باور هستند که باید در مقابل «ارادۀ تشریعیِ الهی»، تسلیم و تابع باشند و عصیان و گردنکشی نکنند. برایناساس، دین در قامت «قانون» نیز ظاهر میشود و مناسبات و معادلات اجتماعی را صورتبندی میکند، از جمله اینکه خواست و ارادۀ مردم را در درون مرزهای خود تعریف میکند. این وضع اجتماعی، برآمده از عنصر هدایتِ معنویِ جامعه است؛ به این معنی که حاکمیّت دینی هرچه در توان دارد را برای ارتقای فضیلتهای اخلاقی و معنوی در جامعه به کار میبندد و فقرهای معنوی و ضعفهای دینیِ مردم را علاج میکند تا دینداری، از متن جامعه بجوشد و حالت تحمیلی نداشته باشد. درعینحال، روشن است که همواره عدّۀ ناچیزی هستند که تربیت و هدایت بر آنها مؤثّر نیست و باید با الزام قانونی، آنها را - هر چند در ظاهر - در مسیر حقّ نگاه داشت.
@amniatemeli
۱۲ بهمن
هدایت شده از z طباطبایی
مخالفان انتخابات.mp3
17.88M
🎤نگاهی متفاوت از محمدعلی رامین:
مخالفان انتخاباتما ایرانیان، چه کسانی هستند و دلیل مخالفت آنها چیست؟
فهرست اصلی مخالفان با مشارکت سیاسی ایرانیان عبارتند از:
✔️آمریکا؛
✔️انگلیس؛
✔️اتحادیه اروپا؛
✔️اسرائیل؛
✔️آلسعود، آلنهیان، آلخلیفه و دیگر شیوخ حاکم بر ملتهای تحقیر شده عرب که هیچ حقی برای تعیین سرنوشت اعراب قائل نیستند؛
🔰و نیز فهرستی از انواع گرایشها و نگرشهای افرادی ایرانی که هر کدام بنا به دلیلی، با مشارکت سیاسی ملتخود مخالفت میکنند...
صفحاتمجازی محمدعلی رامین👇
eitaa.com/maramin ایتا
splus.ir/mohammadali_ramin سروش
۱۲ بهمن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸
﷽
🎥 چرا تعداد تایید صلاحیت شدگان برای نمایندگی #مجلس خبرگان رهبری کم است؟
🍃🌹🍃
#مشارکت_حداکثری | #انتخابات
🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
۱۳ بهمن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🇮🇷🇵🇸
﷽
🎥 #موشن_گرافیک | «آیا رهبری میتواند #مجلس_خبرگان را منحل کند؟!»
🍃🌹🍃
#مشارکت_حداکثری | #انتخابات
🇮🇷 کانال اساتید انقلابی و نخبگان علمی
@asatid_enghelabi ایتا و سروش
۱۳ بهمن
هدایت شده از z طباطبایی
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#تحلیل_انتخاباتی
سال ۲۰۲۴؛ سال انتخابات در دنیا/ جعل مطالب اصلیترین دغدغه انتخابات است؟
➕در سال جاری در ۶۶کشور انتخابات برگزار میشود که تقریبا نیمی از جمعیت جهان را در بر میگیرد.
#انتخابات با #احمد_نوایی👇
➺@ahmad_navaei [عضویت]
۱۳ بهمن
هدایت شده از z طباطبایی
خسته تر از من نمی توانید پیدا کنید..
این خطاب امام به همه حزب اللهی هاییست که فقط غر میزنند و اظهار خستگی و ناامیدی میکنن
هرجا حزب الله سست شد مردم هم کم آوردن..
📌امام، جمله مزبور را در ضمن فرمایشاتشان خطاب به فرمانده لشکر 64 ارومیه در اوایل انقلاب در حادثه ناگوار نقده (در آذربایجان غربی) که در اثر خیانت بعضی از اعضای دولت موقت اتفاق افتاده بود، ایراد فرمودند.
امام خمینی:
اگر خیال کنید نمیتوانید، بدانید که نخواهید توانست. به خودتان تزریق کنید که میتوانید، و بدانید که خواهید توانست. هر عملی اولش فکر است. هر کاری اولش تفکر و تامل در اطراف کار است. اگر مادر روحمان ضعف باشد نمیتوانیم کاری بکنیم، روح را قوی کنید، قلب خودتان را قوی کنید، به خدا منقطع بشوید. این همه دعوت شده است که به کس دیگری غیر خدا متشبث نشوید، برای اینکه به شما تزریق کنند قوت را، که شما یک پشتوانه عظیم دارید و او خداست. کسی که خدا را دارد، از چه باید بترسد؟ شمایی که برای خدا بخواهید کار بکنید از چه قدرتی میترسید؟ میترسید که شهید بشوید؟ شهادت ترس دارد؟ میترسید حبس بشوید؟ حبس در راه خدا ترس دارد؟ میترسید شکنجه بشوید؟ شکنجه در راه خدا اشکال دارد؟ ایران در راه خدا همه چیز دید، مع ذلک دست برنداشت. و این روحانیون بودند که مردم را بسیج کردند و مردم متحول شدند، و امروز از آن بچه کوچولویی که تازه زبان باز کرده است تا آن پیرمردی که چند جوان از دستش رفته، یکصدا بر ضد قدرتهای بزرگ صحبت میکنند و قیام کردند.
🔻یادداشتها
https://eitaa.com/joinchat/3621912738Cceffa384fd
۱۳ بهمن
⚠️⚠️⚠️
درخواست جمع آوری سگها از معابر و پارکها و ممنوعیت سگ گردانی و نگهداری از سگها در منازل🐶🐶
🌹🌹لطفا این کارزار رو امضا کنید و برای دوستانتون هم بفرستید تا تعداد امضاها بره بالا به امید اینکه بتونیم موثر باشیم
👇👇
https://search.eitaa.com/?url=https://www.karzar.net/101870
۱۳ بهمن
۱۳ بهمن
۱۳ بهمن
هدایت شده از z طباطبایی
🗨️درپی حمله بامداد امروز جنگندههای رژیم صهیونیستی به جنوب دمشق، سعید علیدادی، یکی از مستشاران سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به شهادت رسید.
🔴 #بیداری_ملت 👇
@bidariymelat
۱۳ بهمن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 اگه قرار بود "دنیای گفتمان هاشمی رفسنجانی" پیاده بشه الان وضعیت ایران چی بود!؟
#سعیدیسم
#به_ویژه_ترین کانال خبری در ایتابپیوندید👇.
https://eitaa.com/joinchat/4073259207Cd2916ef4d3
۱۳ بهمن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#حسن_روحانی در سال ۷۵ برای ریاست جمهوری مادام العمری هاشمی : انسانهای استثنایی و شایسته در قالب قانون نمی گنجند!
ارزش جمهوریت برای این آقایان اینجاها نمایان می شود. با این تفکرات می خواهند به خانه ملت بیایند.
مردم را آگاه کنید. اینها خوی #دیکتاتوری دارند
۱۳ بهمن
.
در انتخابات ۸۸ سه نفر که هر سه درس خونده انگلیس بودند محمد خاتمی را که متقاعد نشده بود باید کناره گیری کند ، متقاعد کردند و شاید هم تهدید کردند؛
آن سه نفر:
محمد رضا تاجیک
مهدی هاشمی
ابوالفضل فاتح( که رساله دکتری خود در انگلیس را در مورد انتخابات در ایران می نوشت).
انگلیسیها دو نفر اخیر را در شروع اغتشاشات سریع از ایران خارج کردند. که مهدی هاشمی را ایران پس گرفت و بازداشت کرد.
.
۱۳ بهمن
📷 نهمین مجمع عمومی حزب اتحاد ملت ایران
به گزارش جماران، نهمین مجمع عمومی حزب اتحاد ملت ایران اسلامی صبح امروز با حضور اعضای این حزب و شخصیتهای سرنشاس سیاسی برگزار شد. معصومه ابتکار، الیاس حضرتی، حسن رسولی، فرج کمیجانی، سعید شریعتی، هادی خانیکی، علی شکوریراد، شهاب طباطبایی، محمد توسلی، محسن آرمین، فیضالله عربسرخی، ساجده عربسرخی، غلامرضا ظریفیان، کیوان صمیمی، مرتضی مبلغ، محمود الویری، عباس آخوندی، آذر منصوری، محمود صادقی، عبدالله رمضان زاده، فخرالسادات محتشمیپور، حسین کاشفی، علیمحمد حاضری، محمد سالاری، حسین نقاشی و ... از چهرههای حاضر در این برنامه بودند.
۱۳ بهمن
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥این کلیپ خیلی مهمه به اندازه جانت ، و به اندازه جان عزیزانت .
در هرگروهی هستید این کلیپ مهم رو بفرستید، که هر کدام حداقل برای ۲۰ نفر بفرستید .
این همون جهاد تبیین است که حضرت آقا فرمودند .
»»»»»»»»««««««««
ما را به دوستان خود معرفی کنید 👇
✅کانال رسمی حامی شهدا 👇
╔═🍃🌺🍃══════╗
اَللّهُـمَّ عَجـِّـل لِوَلیِّـکَ الفَــرَج 🌱
══════🍃🌺🍃═
https://eitaa.com/hamishohada
✅ حامی شهداء🇮🇷
۱۳ بهمن
🔴 خواستم برای حسن روحانی بنویسم، حالا که خودتان گله می کنید که اعوانتان رد صلاحیت شده اند کمی نصیحتشان کنید دست از فساد اقتصادی و اخلاقی و ویژه خواری بردارند و اینقدر علیه اصول #انقلاب و #ولایت_فقیه در قول و فعل و قلم، تلاش و تقلا نکنند که حالا این طور مغموم و معترض نشوید که دیدم این آقا خودش، پیشتاز و جامع همه این صفات است!
✍ مریم اشرفی گودرزی
☑️ به #پَستوی_فرهنگ_و_سیاست وارد شوید.
@PastoyeFarhangVaSiyasat
۱۳ بهمن
#محرمانه_فوری
#BREAKING
🔴 LEGAL PROCEDURES BEING TAKEN AGAINST AMERICA BY SOUTH AFRICA LAWYERS.
A letter was sent by lawyers from South Africa to USA notifying them that they will take legal procedures to hold America liable & accountable for the ongoing international crimes perpetrated in Israel/Palestine against the palestinian people.
🔹آفریقای جنوبی طی نامه ای به آمریکا به آنها اطلاع داد که یک روند قضایی برای مسوول دانستن آمریکا به جنایت جنگی آغاز کرده است
🔸 وکلای آفریقای جنوبی طی نامه ای به ایالات متحده به آنها اطلاع دادند که یک روند قانونی را برای مسئول و پاسخگو کردن آمریکا در قبال جنایات بین المللی جاری توسط اسرائیل و علیه مردم فلسطین آغاز کرده است.
👌 #محرمانه کانال حرفهایها
http://eitaa.com/joinchat/361299968Ca15e2013ea
محرمانه را به دیگران هم معرفی کنید
۱۳ بهمن
🔴 عضو ارشد انصارالله: احوال ما را نپرسید، باید از حال مردم غزه بپرسید / ما تا پیروزی با غزه هستیم، با هر چه بتوانیم با آنها هستیم / یا با هم پیروز میشویم یا با هم شهید
🔰عبدالسلام الجحاف از اعضای ارشد انصارالله در واکنش به حملات و بمبارانهای ائتلاف آمریکا و انگلیس:
✖️ به وحشیگری آمریکا، انگلیس و اسرائیل پاسخ داده شد و اکنون نبرد بزرگی در دریای سرخ شعلهور است.
✖️ تعدادی از ناوهای جنگی آمریکایی و انگلیسی مورد اصابت قرار گرفت. اینجا یمن است، ای احمقها...
✖️ تا زمانی که شما منطقه را ترک نکنید، حملات خود را متوقف نمیکنیم و تا زمانی که ذلت را در شما نبینیم، از شکست شما دست برنمیداریم. یمن اکنون بریتانیا و آمریکا را در دریا تنبیه میکند.
✖️ احوال ما را نپرسید، باید از حال مردم غزه بپرسید ما تا پیروزی با غزه هستیم، با هر چه بتوانیم با آنها هستیم، با هم پیروز میشویم یا با هم شهید می شویم. غزه را رها نمیکنیم.
۱۳ بهمن
❓سؤال مهم
روایاتی هست که از علایم ظهور پرچمهایی است که نزدیک ظهور در دنیا بلند میشه که بعضی هدایت وبعضی ضلالتن.ازجمله پرچم هدایت خراسانی ویمانیه.ازهمه هادی تر پرچم یمانی است.برایم سواله که همه سنگینی بار مبارزه رو دوش ایران بوده، چرا یمانی هادی تر وهدایت بیشتری داره؟
✅ پاسخ استاد حجتالاسلام محمدی
بِسم اللّه الرَّحمنِ الرّحیم
شما این پرچم های خراسانی و یمانی را، جغرافیایی حساب نکنید. و اصولا سیّد خراسانی یا سیّد یمانی، اینها همهاش به معنای رهبر شیعه است، حالا میخواهد در خراسان باشد، میخواهد در یمن باشد، میخواهد در حجاز باشد، فرقی نمیکند.
به همین دلیل ما امام رحمتاللهعلیه را، هم سیّد یمانی میدانستیم، هم سیّد خراسانی، هم سیّد حسنی، هم سیّد حسینی و هم سیّد هاشمی؛ درحالی که امام، هیچکدام از اینها نبود! نه خراسانی بود، نه یمانی بود، نه هاشمی بود، نه حسنی بود نه حسینی بود! ایشان موسوی بود و اهل خمین.
الان ما رهبر معظم انقلاب را سیّد یمانی میدانیم، در عین حال که سیّد خراسانی هم میدانیم، در عین حال که سیّد حسنی هم میدانیم، چون حسینی است.
نه شما این پرچمها و این سیّدها را، رهبر شیعه[در نظر] بگیرید، نه اینکه یکی از یمن قیام میکند و مثلا اسمش سیّد یمانی است و یکی از...؛ الان ما سیّد حسن نصرالله را سیّد یمانی میدانیم در حالی که ایشان اهل لبنان هستند!
به این معنا، یکی از اینها ممکن است که بیشتر زحمت بکشند، یکیشان ممکن است که از تقوای بیشتری برخوردار باشند.
در آن زمان، آن شخص به یمانی مشهور است. نه اینکه اهل یمن باشد!
بنابراین نباید فکر کنید که مثلا ایرانیها نقش کمتری دارند! نه! روایتی داریم که اصلا کُلّ بار بر دوش ایرانیها است؛ فرمایش پیامبر که فرمود، «يَخرُجُ ناسٌ مِنَ المَشرِقِ فَيُوَطِّئونَ لِلمَهدِيِ سُلطانَهُ» مردمی از خراسان و ایران زمینههای حکومت امام زمان را فراهم میکنند.
از این دست روایات داریم و فراوان داریم که اکثر قریب به اتفاق یاران امام زمان علیه السلام، از ایران هستند و ایرانیها هستند.
منظور از یمانی، آن یمانی که شما فکر کردهاید، نیست.
🖊پیاده شده از صوت استاد
کانال اصول دین
استاد محمدی
۱۳ بهمن
♨️ رئیس جمهور آفریقای جنوبی:
به رغم هشدارها نسبت به خطرات تصمیمی که اتخاذ کردیم، هرگز تا این اندازه احساس غرور نکردم، به اصول و مبانی خود پایبند خواهیم ماند و تا زمانی که ملت فلسطین آزاد نشوند، ما نیز آزاد نخواهیم بود.
۱۳ بهمن
۱۳ بهمن