هدایت شده از مرکز تخصصی امربه معروف 💕 (موسسه موعود)
jehad tabiin 68 khashm.mp3
4.92M
🟢برنامه #جهاد_تبیین
🔸#قسمت_۳۱
با حضور #دکتر_علی_تقوی
🎙پخش از شبکه رادیویی #خراسان رضوی
🔺پاسخ به #شبهه👇🏻
وقتی فرد گناهکاری دیگران رو به ترک گناه دعوت کنه مورد خشم الهی قرار میگیره. حالا چطور این فرد میخواد خودش نهی از منکر کنه...⁉️😒
__________________________
اگر میخوای جواب شبهاتتو پیدا کنی، سریع بزن رو آیدی و بپر تو کانال🏃🏻♂️
🆔 @aamerin_ir
نیای ضرر کردیا...!؟🤕
هدایت شده از کانال خبری،تحلیلی پلاک
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
هدایت شده از خبر فوری سراسری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
.
♨️ معرفی شنیدنی یحیی سنوار به رهبر انقلاب
🔹لحظاتی از حضور شهیدان سلیمانی، هنیه، امیرعبداللهیان، در حیاط بیت رهبری، پیش از دیدار با رهبر انقلاب
🔹معرفی شنیدنی یحیی سنوار به رهبر انقلاب توسط شهید هنیه
📌 خبر فوری سراسری
@fori_sarasari
هدایت شده از احمد نوایی / سعیدیسم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
پیام عبری سعیدیسم به اسرائیل :
مهمانمونو زدید، منتظر شمشیر فرزندان فاتح خیبر باشید ✌️
#نشر_حداکثری
#استوری
@saeedism
کانال سرباز جنگ رسانه#احمد_نوایی👇
➺@ahmad_navaei [عضویت]
هدایت شده از خبر فوری سراسری
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♨️ رهبر انقلاب: اغلب طاقت دیدن صحنه غزه را در تلویزیون ندارم
📌 خبر فوری سراسری
@fori_sarasari
هدایت شده از جهاد تبیین | میثم حق شناس
محمدجواد لاریجانی: پروژۀ ترویج بیحجابی بسیار قویتر از زمان رضاخان درحال انجام است.
@jahade_tabien1
هدایت شده از تحلیلات (مرتضی آقاحسینی)
Naghsh-emam-sajad-j4.mp3
7.73M
🔭 جلسه چهارم نقش #امام_سجاد در احیای شیعه
❗️ کدام دعاهای صحیفه سیاسیتر است؟!!
🔹 یاد مرگ بعضا موثرتر از یاد خدا
🔹 تلاوت جذاب امام سجاد و جاذبه فوقالعاده و بیهوش شدن افراد با شنیدن آیات قرآن
🔹 زیارت امینالله و بیانیه سیاسی! امینالله؟ حجت؟ همه اینها امیرالمومنینی است که آن زمان لعن میشد!
🔹 ادعیه امام سجاد در صحیفه در مواردی که جمع عمومی است، پر از بیانیههای سیاسی است!
@Tahlilatt
هدایت شده از جهاد تبیین | میثم حق شناس
از پزشکیان که انتظار نداریم اصول و قواعد روابط دیپلماتیک رو بدونه!
اما یعنی یک نفر از اطرافیان رییس جمهور نیست که بدونه رئیس جمهور نباید هم سطح وزیر خارجه(آنهم اردن!) بشینه؟
✖️بعد همین جماعت در دولت شهید رئیسی برای طول میز و کج و راست بودن پرچم و ... چه فریاد وا اسلامایی که سرنمیدادن!
@jahade_tabien1
هدایت شده از رحا مدیا
مقاومت فطرتپایه یا سازش غریزهگون؟!
🔘 برای مکاتبی مثل قدرتطلبان و یا ثروتاندوزان، هر مانعی که بخواهد ایشان را از رسیدن به غایت خود بازدارد، باید از سر راه برچیده شود، ولو اینکه آن مانع، عقلانیت مردم و هویت انسانی باشد.
🔘 اکنون باید اذعان داشت که اگر امروز تعدادی از دیپلماتهای داخلی پی به شکست اندیشه سیاسی غربی نبرده و دائماً ندای سازشگری و تعامل با غرب را سر میدهند، بهمعنای آن است که در جنگ هویتها، بههیچوجه حاضر به طرفداری از جبهه فطرتمحور نخواهند شد تا در صدد تأمین غرایز هویتزدا برآیند. کما اینکه شعارشان در انتخاب هیأت وزیران دولت جدید نیز ادعای ما را ثابت میکند.
✍️ علی عسگری
📎متن کامل یادداشت را اینجا بخوانید
🌐 رسانه حوزه انقلابی (رحا مدیا)
🆔 @rahamedia
هدایت شده از روزنه
یپرم ارمنی؛ تروریستِ لامذهب و تجزیهطلب!
#بازنشر||مرحوم حجتالاسلام علی ابوالحسنی(مُنذِر)
@rozaneebefarda
🔻🔻🔻
▫️اشاره
اخیرا خط منحط تطهیر عناصر دینستیز عصر مشروطه در برخی رسانههای داخلی فعال شده و با بیشرمی، به قهرمانسازی از برخی عناصر بیآبرو و خودفروخته و خشن پرداختهاند.
به همین مناسبت متن ذیل بازنشر میگردد.
1⃣ یک سوال مهم
▪️ وقتی امثال تقیزاده و حیدرخانِ عمواغلی و یپرمِ صورتاً ارمنی و باطنا بیاعتقاد به هرگونه دین و آیین آسمانی، میآیند و مسند حکومت در مشروطه را قبضه میکنند و کوچکترین بهایی برای دین و روحانیت قایل نیستند؛ جای این سوال به جد باقی میماند که اساساً فردی مثل یپرم خان در مشروطه از کجا پیدا می شود و هدف او و یارانش، که همگی نیز دست به تیغ هستند، چیست؟!
2⃣ او نماینده تجزیهطلبان بود!
▪️ یپرم (یفرم خان)، در حقیقت، نماینده حزب داشناکسوتیون است. داشناکسوتیون، حزب ارامنه قفقاز است. همان طور که کُردهای افراطی، دنبال تشکیل کردستان بزرگ اند، بخشی از ارامنه نیز از دیرزمان دنبال ارمنستان بزرگ بوده اند. این به اصطلاح ارمنستان بزرگ، علاوه بر منطقه گرجستان، برخی از شهرهای ارمنی نشین آذربایجان ایران و نیز مناطقی از ارمنی نشین های ترکیه را شامل می شود. لذا دولت عثمانی هم چه در زمان سلطان عبدالحمید و چه در دوران پان ترکها با آنها سخت درگیر بود و برخوردهای بسیار خشنی، حتی در حد نسل کشی، با ارمنیها داشت.
در ایران، البته روابط ارامنه و مسلمانان نوعا مسالمت آمیز بود. ولی، خُب، داشناکها دنبال تجزیه بخشهایی از روسیه تزاری و ایران و عثمانی آن روز بودند تا ارمنستان بزرگ را پی افکنند و بدین منظور در ایران نیز تحرکات می کردند. در جنگ جهانی اول، هم تحت رهبری مارشیمون مسیحی مشهور، آشوب بزرگی در آذربایجان به راه انداختند و قتل عام های زیادی از علما و مردم مسلمان شد و قدرتهای خارجی (روس و انگلیس و آمریکا و...) هم منتظر بودند که آنها را پس از دستیابی به برخی فتوحات در مجامع بین المللی به رسمیت بشمارند، که خوشبختانه خدای ایران، تجزیه این مرز و بوم را نخواست و با قتل ناگهانی مارشیمون به دست اسماعیل سیمیتقوی کُرد، این توطئه خنثی شد و همه چیز به تاویل مصدر رفت!
4⃣ در سودای ارمنستان بزرگ
▪️ باری، زمانی که جنبش عدالتخواهی در حیات مظفرالدین شاه و سپس فرزندش در ایران سربرداشت و جریان مشروطه سکولار (با الگوبرداری از لیبرال دمکراسی اروپا) بستر مساعدی برای رشد و گسترش خویش در ایران یافت، داشناکها با ارزیابی دقیق حوادث منطقه و ایران، به این نتیجه رسیدند که باید به پیشبرد این جریان کمک دهند. چون به میزانی که جریان سکولار پیش برود از دامنه قدرت و حاکمیت اسلام در عرصه سیاست و اجتماع می کاهد و بالملازمه راه را برای نفوذ و سیطره جریانهای غیر اسلامی و ضد اسلامی باز می کند و ما (با نفوذ و نقشی که در رژیم سکولار جدید خواهیم یافت) یک قدم به سوی ارمنستان بزرگ نزدیک می شویم. مذاکرات بسیاری صورت گرفت و در نهایت، تصمیم گیری شد و یفرم و یارانش با کوله باری سنگین از دانش، تجربه و تهور نظامی و چریکی به جنبش مشروطیت پیوستند و پس از فتح تهران، بار عظیمی از سرکوب و کشتار مخالفان سیاسی رژیم نوین را برعهده گرفتند.
5⃣ مرحوم آخوند خراسانی و یارانش طبعا بایستی در دوران موسوم به استبداد صغیر توجه می کردند که این گروهی که دارد به سمت پایتخت پیش می رود، چه گروهی است و آیا در صورت سرنگونی محمدعلی شاه، مشروطه مطلوب آنها را محقق خواهد ساخت؟ که البته این دقت و توجه، چنانکه باید صورت نگرفت و آن تاییدهای پیاپی از به اصطلاح سرداران عظام مشروطه، نه تنها بهانه و مستمسک جناح سکولار برای قتل شیخ فضل الله قرار گرفت، بلکه در فرجام، خود آخوند خراسانی را نیز منکوب ساخت.
منبع: گفت و گوی ماهنامه زمانه با استاد منذر (ره)، شماره ۱۰، سال ۱۳۸۲.
@rozaneebefarda