eitaa logo
دکتر کبری خزعلی
125 دنبال‌کننده
10.9هزار عکس
11.5هزار ویدیو
175 فایل
مشاهده در ایتا
دانلود
🔻فهم مقاومت در آیینۀ نزاع دو تاریخ 🖊مهدی جمشیدی [یکم]. یکی از مهم‌ترین سرچشمه‌های فکریِ ایجاد تنبّه و تذکّر نسبت به این‌که تولّد انقلاب اسلامی، موجب واژگون‌شدگیِ چرخ تاریخ و سیر تحوّلات اجتماعی و به‌حرکت‌درآوردن آن در مسیر معکوس گردید، استاد بزرگوار ما، دکتر کچویان است(از جمله، نگاه کنید به: کندوکاو در ماهیّت معمایی ایران، ص۸). ایشان در قالب علم اجتماعی، مسألۀ یادشده را بیان و ریشه‌شناسی کرد و در نهایت، به طرح متفاوتی از فلسفۀ تاریخ دست یافت. در اینجا بود که دریافتیم باید برای این انقلاب، نوع متفاوتی از «فلسفۀ تاریخ» را پدید آورد؛ چراکه این انقلاب، جابجایی بزرگ در آدم و عالَم به وجود آورده و دیگر نمی‌توان در چهارچوب چشم‌اندازهای نظریِ رایج، به فهم و پیش‌بینی آن همّت گمارد و حقایق مکتوم را درک کرد. پیش از ایشان، علامه مطهری - رضوان‌الله‌تعالی‌علیه- از عهدۀ بیان و تحلیل این خودآگاهی معرفتی برآمده بود و رگه‌های بسیار تعیین‌کننده‌ای را دربارۀ آن آشکار ساخته بود که نقطۀ آغاز فهم قدسی از انقلاب اسلامی و تاریخ پساانقلابی به شمار می‌آید. این در حالی است که نیروهای سکولار، هیچ‌گاه به این حقیقت نظری که در آیینۀ واقعیّت، متجلّی شده بود، اعتنا نکردند و از محاسبات و معادلات تجدّدی نگسستند. این‌چنین است که همواره در طول دهه‎های گذشته، با دو گونه فهم از انقلاب و تحوّلات آن روبرو بوده‌ایم و حاکمیّت و عرصۀ فکری، معرکۀ نزاع و تقابل این دو فهم متعارض بوده است. این‌که چه کسی انقلابی یا غیرانقلابی است را باید در ضریب وفاداری‌اش به هر یک از این دو فهم، جُست و از این منظر، موقعیّت و جغرافیای او را شناسایی کرد؛ نه بر اساس معیارها و مرزهای سیاسی که نیروهای سطحی‌نگر و قدرت‌مدارِ وادی سیاست، آنها را می‌آفرینند و رسمیّت می‌بخشند. چه‌بسا کسانی در درون جریان اصول‌گرایی که خویش را انقلابی می‌انگارند، اما نسبت به این فهم، بیگانه هستند و در چهارچوب تجدّدی، انقلاب را فهم می‌کنند. [دوم]. سخنان رهبر معظّم انقلاب دربارۀ وضع سوریه و مقاومت و ایران، برخی را متعجّب ساخته است که ایشان چگونه با «قطعیّت» و «حتمیّت» دربارۀ تحوّلات منطقه و جهان، اظهارنظر می‌کنند و این‌چنین، زنجیرۀ رویدادهای آینده را جزمی و محتوم می‌انگارند. خاستگاه این داوری‌های پیامبرگونه چیست و چرا ایشان دربارۀ آینده‌ای که به‌شدّت شکننده و درهم‌پیچیده و رنگ‌پذیر است و متغیّرهای متعدّدی در صورت‌بندی آن مدخلیّت دارند، این‌گونه جزمی و قطعی، نظر می‌دهند؟! باید این فهم را به همان فلسفۀ تاریخی که از آن سخن به میان آمد، ارجاع داد و در سایۀ آن، موجّه انگاشت. این فلسفۀ تاریخ، تاریخ تجدّدی را در پایان راه خویش تصویر می‌کند و تاریخ دینی را غالب و حاکم می‌انگارد و انقلاب اسلامی را همچون نقطۀ شروع، یک فصل جدیدِ تاریخی قلمداد می‌کند. تاریخ تجدّدیِ غالب، به زیر کشیده شده و دیگر توان ایستادن و استعمارگری و بسط و سیطره ندارد و می‌رود که تمام بشود. نظریۀ شرقی‌شدن قدرت نیز همین سخن را می‌گوید و به یک چرخش تاریخی اشاره دارد. البته این چرخش، بسیار دشوار است، اما آنچه که در طول صد سالۀ اخیر در درون عالَم اسلامی به وقوع پیوسته، حاکی از تثبیت‌شدگی این چرخش است. ما در متن یک پیچ تاریخی قرار گرفته‌ایم و به هر سو که می‌نگریم، قطعه‌های تکمیل‌کنندۀ آن را مشاهده می‌کنیم. این قطعه‌ها در ذیل آن فلسفۀ تاریخِ قدسی، معنا می‌یابند و یک چشم‌انداز متمایز را ترسیم می‌کنند. [سوم]. و اما قطعه‌های مخالف و نقیض، نمی‌توانند این سیر تاریخی را تغییر بدهند و پیچ تاریخی را با امتناع روبرو سازند. ما از وضع امتناع، عبور کرده‌ایم و دورۀ امکان‌ها و گشودگی‌ها فرارسیده است. هر آنچه که به‌عنوان قطعه‌های تاریخیِ معارض و متضاد، جلوه‌گر می‌شوند، تلاش‌هایی هستند برای ممانعت از تحقّق پیچ تاریخی، اما در عمل و در بلندمدّت، ناکام و علیل هستند و نمی‌توانند پیچ تاریخی را ببلعند. ممکن است ما با تأخیر روبرو بشویم و یا نیروهای تاریخی، جایگزین بشوند و در درون عالَم اسلامی، نیروهایی به قدرت فزون‌تر و کنشگری فراتر دست یابند، اما در کلّیّت این تاریخ، تغییری حاصل نخواهد شد. این تاریخ از جهت این‌که پُرحادثه و نوسانی است، لرزان است، اما این واقعیّت‌ها، جزئی و موردی هستند و نمی‌توانند تقدیر تاریخی را دگرگون کنند. در سطح کلّیّت تاریخی و برآیندها و افق‌ وسیع، باید از «تاریخِ بی‌بازگشت» سخن گفت و تجدّد را در معرض زوال و فنا انگاشت و باور کرد که عهد قدسی، در حال برآمدن در گسترۀ جهانی است. آنان که اسیر جزئیّات و تلاطم‌های روزمرّه و قطعه‌های لرزان می‌شوند، نمی‌توانند سیر حرکتِ حتمیِ مبتنی بر فلسفۀ تاریخِ دینی را درک کنند. https://eitaa.com/mahdi_jamshidi60
مقاومت؛ مرگ رنج ✍ جعفرعلیان‌نژادی 🔸در میان بیانات مهم رهبر معظم انقلاب پیرامون تحولات اخیر سوریه، مضمونی نویدبخش و واقعیت‌آفرین وجود داشت که پیامی گران و‌ بلند را منتقل می‌کرد. این‌ حقیقت که مقاومت با ستم و جنایت و تجاوز،‌ زائل‌شدنی نیست، بلکه زیر چنین فشارهایی، مستحکم‌تر و گسترده‌تر می‌شود. اما منطق این بیان نویدبخش و افق‌ساز چیست؟ 🔸بختیار علی رمان‌نویس و نظریه‌پرداز مشهور عراقی، در کتاب «دریاس و جسدها» جمله‌ای دارد که از نظر ارتباط با موضوع ما حائز اهمیت است. او می‌نویسد: «درد عمیق انسان این است که آنچه را با عشق بدست نمی‌آورد، می‌خواهد با قدرت کسب کند». این جمله حکایت از حسرت عمیقی دارد که گریبانگر آدمی است.‌ آدمی چیزها‌ی باب میلش را دوگونه می‌جوید،‌ یا با شدت علاقه و دوست‌داشتن به آن می‌رسد و یا اگر به این شیوه نرسد، با اعمال زور و قدرت آن‌ را فراهم می‌کند. اما درد وقتی بروز می‌کند که بخواهیم چیزی را به زور بدست آوریم. چون بدون دوست‌داشتن و دوست‌داشته‌شدن، انسان مجبور است با زور چیزی را نگاه دارد که فرسودگی و خستگی حاصل می‌کند و در نهایت با کاهش توان، آن چیز را از دست می‌دهد. 🔸بر این اساس متوجه می‌شویم، مقاومت در نگاه داشتن چیزی، بستگی به پذیرش درونی و گشودگی انفسی انسان نسبت به آن دارد. باید چیزی را دوست داشته باشیم که انگیزه لازم برای حفظش داشته باشیم. آنوقت اگر حتی فشار زیادی تحمل کنیم و مجبورمان کنند دست از آن برداریم، این فشار هیچگاه علاقه نهانی ما را کم نمی‌کند، بلکه به راه‌های بسیاری فکر می‌کنیم که چگونه این مانع را برداریم و دوباره به آن چیز برسیم. 🔸در این زمینه تاریخ شفاهی بسیار غنی‌ای وجود دارد که چگونه اسرای ما در بند زندان‌های عراق و در آن فشار و محدودیت مضاعف، راه‌های خلاقانه بسیاری علیه آن فشارها می‌یافتند و چه بسا در آن شرایط قدر زندگی را بیشتر پاس می‌داشتند و اکنون که در زمان آزادگی قرار دارند، حسرتش را می‌خورند. زندگی در شرایط سخت، مقاومت می‌خواهد، به بیان بهتر با مقاومت است که زندگی زیباتر می‌شود، دوست‌داشتنی‌تر می‌شود و اگر روزی سقف ظاهری‌اش فرو ریزد، بازسازی‌اش حتمی است. 🔸دشمنان زندگی از این نظر، بسیار کم‌توان و بی‌رمق جلوه می‌کنند. کسانی هستند که منطق این زندگی را خوب می‌دانند، علی‌الخصوص اگر تجربه‌اش کرده باشند. سختی‌کشیده‌ها، رنج‌دیده‌ها و خسارت‌خورده‌هایی که روی خوش آسانی بعد از رنج و‌ بدست آوردن بعد از سختی را دیده باشند. سلاح دشمنان زندگی، نمایش باشکوه تخریب و اعمال افسارگسیخته درد و رنج است، غافل از آنکه سال‌هاست منطقه رمز زندگی در رنج را فهمید‌ه‌ است. 🔸مقاومت رمز این گذار و عبور است، نیازی به ماندن و صبرکردن ندارد، بلکه‌ در همان لحظه اعمال درد، فعال می‌شود، سختی را تاب می‌آورد و انگیزه بدست آوردن آنچه در بیرون از بین رفته، مضاعف می‌کند. مقاومت جواب داده،‌ کارکرد دارد، حاج قاسم یک‌دهه جوانان غیور منطقه را با آن تمرین داده، این ممارست باور شده، فکر شده، مکتب شده، با طوفان‌های مقطعی رنگ نمی‌بازد، بلکه میدان عمل می‌یابد. بله این‌جوانان‌ غیور سوریه هستند که مجدداً طعم زندگی را به کام مردم دیار عمه سادات می‌چشانند و در بند این واقعیت‌های تحمیلی نمی‌مانند. متن‌آگاهی
4_5969903734262601700.ogg
23.11M
•    ﷽    • 🎤برنامه گفتگوی برخط و گپ آوا (ویس چت) 🟢موضوع: بررسی تحولات غرب آسیا به همراه پرسش و پاسخ 🎙 سخنران: جناب آقای دکتر متولیان (کارشناس عالی بررسی‌های استراتژیک و امنیت ملی) ◾️ با اجرای: جناب آقای تیموری 🗓 زمان: پنجشنبه مورخ ۱۴۰۳/۹/۲۲ ⏰ ساعت: ۲۱:۳۰  الی  ۱۱ 📱مکان: گروه آتش به اختیاران ولایت 🌺 پژوهشکده مطالعات راهبردی عمار بصیر eitaa.com/motevallian
هدایت شده از میثم تـمّار
6.44M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🗯این آقا که ویدیوی آزادیش از زندان صیدنایا سوریه در رسانه‌ های غربی پربازدید شد اینفلوئنسر تیک‌تاک از آب در آمد! ‌‌‌ ─═┅═༅𖣔🌼𖣔༅═┅┅─ ✅کانال 👇 @meysame_tammarr
هدایت شده از صدای مردم
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
عزت‌الله ضرغامی»، وزیر دولت سابق در جمهوری اسلامی و فعال اصولگرا در واکنشی نسبت به اجرایی شدن قانون عفاف و حجاب گفت: «مردم را اذیت نکنیم. انقلاب نکردیم که زور بگوییم. مردم به این قانون عمل نمی‌کنند، زور که نیست.» پی نوشت:جناب ضرغامی زور؟ احیانا بعد از اینکه بیشتر از 45 سال از انقلاب می گذرد هنوز نفهمیده اید حکومت اسلامی برای برپایی احکام اسلامی بنا می شود نه دلبخواه این و آن؟! ضمنا جنابعالی با ده سال سابقه مدیریت صداوسیما برای فرهنگسازی ارزش های اسلامی و تربیت هنرمند اسلامی چه کردی!؟ به جای پاسخگو بودن منتقد شده ای!؟جای تاسف است کسی در حال گفتن این جملات است که ده سال رئیس سازمان صداوسیما یعنی بزرگترین دستگاه فرهنگی کشور بوده. با چنین تفکراتی فکر می کنید در همه سالهای مسئولیتش چه کرده است؟ مشخص است چرا چنین کسانی در دوران مدیریت او مشهور شدند و بهترین جایگاه ها را تصاحب کردند عادل فردوسی پور احسان علیخانی رامبد جوان مهران مدیری رضا رشیدپور علی ضیا و ... حالا نام یک مجری یا بازیگر انقلابی را بخاطر می آورید که اندازه ی اسامی بالا در دوران این فرد به او بها داده شده باشد؟ حتما دارید فکر می کنید، من هم فکر کردم اما هیچ اسمی به اسمم نیامد، واضح است چرا، چون وقتی بهترین جایگاه ها، پر مخاطب ترین ساعات و همه ی شبکه ها توسط این افراد و سایر رفاقیشان تصاحب شده برای دیگران جایی نمی ماند! وقتی مدیری با این سطح از فکر در بالاترین جایگاه ها قرار می گیرد، معلوم است که به فکر تربیت هنرمند تراز نیست و تهش می شود همین سلبریتی ها و سلبریتی بازی! 👆🏻https://eitaa.com/sedaye_irani
هدایت شده از دادشهر | حمزه شکریان
♨️ نکته دوم؛ عبرت از شکست و مغرور نشدن در پیروزی! 👈 رهبر انقلاب در سخنرانی اخیر، صراحتاً فرمودند که در راه مقاومت، هم شکست داریم و هم پیروزی، نباید در پیروزی‌ها مغرور شد و در شکست‌ها، مایوس! 🔘 نکته این فرمایش کجاست؟ برداشت من از این فرمایش این است که حرکت مقاومت در طول سالیان گذشته، یک حرکت سینوسی رو به بالاست که در برهه‌هایی ممکن است موقتاً سیر نزولی هم داشته باشد. ولی حرکت کلی، رو به بالاست. ممکن است در این راه شکست‌هایی هم داشته باشیم، ولی باید از آن عبرت بگیریم و در پیروزی‌ها هم مغرور نشویم. 🔘 تفکر دو دسته از افراد، افیون مقاومت است: 1⃣ کسانی که تمام اقدامات مقاومت را تعبیر به پیروزی می‌کنند. 2⃣ کسانی که تمام اقدامات مقاومت را تعبیر به شکست می‌کنند. دسته اول، مانع عبرت از شکست‌ها می‌شوند و دسته دوم، موج ناامیدی راه می‌اندازند. این دو دسته، دو روی یک سکه‌اند و شاخصه مهم هر دو گروه، عدم واقع‌بینی است. 🔘 واقع‌بینی، لازمه تحلیل شرایط فعلی است. اگر کسی با پرهیز از واقع‌بینی، ضربات جبهه حق به دشمن را ندید و یا در مقابل، تهدیدها و اقدامات دشمن و همچنین نقاط ضعف تصمیمات داخلی را ندید، در حال تضعیف جبهه مقاومت است. اگر کسی با تحلیل تصمیمات مسئولین، نقاط ضعف را متذکر شد و راهکار بعدی را ارائه داد، در حال عبرت گرفتن از شکست موقتی در حرکت مقاومت است. 💢 هرگونه تخطئه‌ی «عبرت گرفتن از شکست‌ها» و یا «روحیه دادن در پیروزی‌ها»، بازی در زمین دشمن است. @dadshahr_iranian
از اردوگاه اشرف به سوریه از منافقین به تحریرالشام ♦️حالا که دولت اسد با توطئه‌ی سی‌آی‌ای و موساد سقوط کرده، مرحله‌ی بعدی، تثبیت پروژه‌ی سقوط و پذیرش تحریرالشام توسط مردم سوریه است. 🔺از طرفی، جهت ایمن‌سازی این جاگزینی، لازم است آثار به جا مانده از جبهه‌ی مقاومت به کلی منهدم گردد؛ یعنی باید باورهای مردم آنچنان علیه این جبهه، تحریک شود که دیگر امکان احیاءِ آن، به هیچ وجه میسر نباشد. ♦️طراحان عملیاتِ سقوط، برای این مرحله، تدارک خاصی دیده‌اند: انتقال تعدادی از اعضای خبره‌ی سازمان منافقین جهتِ ساماندهی جنگ روانی به مقرهای سپاه در سوریه. 🔺"سیدالمحدثین" از جانب منافقین و "ریاض‌فریدحجاب"، سیاستمدار سوری و نخست‌وزیر بشار اسد که در جنگ داخلی سوریه در ۲۰۱۲ به مخالفین پیوست، از طرفِ جولانی، مسئولیتِ عملیات روانیِ سقوطِ دمشق را عهده‌دار شده‌اند. ♦️و اما، مأموریتِ مشترکِ این دو گروهِ تروریستی، دستکاری و جعلِ اسناد به جا مانده در استخباراتِ سوریه، علیه جبهه‌ی مقاومت است. 🔴 مسئله‌ی مهم این است که سازمانهای امنیتی و جاسوسی امریکا و اسرائیل، هنوز به قدرت رستاخیز جبهه‌ی مقاومت پی نبرده‌اند. صورِ اسرافیل، در بیاناتِ اخیرِ امام خامنه‌ای، نواخته شد. آنجا که فرمودند، "جبهه‌ مقاومت این است: هر چه فشار بیاورید، محکم‌تر میشود؛ هر چه جنایت کنید، پُرانگیزه‌تر میشود؛ هر چه با آنها بجنگید، گسترده‌تر میشود؛ ...خدای متعال ان‌شاءالله کمک خواهد کرد و ریشۀ صهیونیسم و عوامل خبیث غربی در این منطقه برکنده خواهد شد؛ به فضل الهی." ✍ مریم اشرفی گودرزی ☑️ به وارد شوید. @PastoyeFarhangVaSiyasat
هدایت شده از ■ توحید تشیع ■
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
«نظام سیاسی سوریه به ما چه ربطی دارد؟» حجت‌الاسلام‌والمسلمین استاد اشاره‌ای به تحولات سوریه و سقوط بشار اسد یک‌شنبه ۱۸ آذرماه ۱۴۰۳ ■ @ShiaTowhid
1403.09.07 آینه جادو.mp3
22.94M
چهارمین نشست سینمایی آئینه جادو در فکرت؛ 🎙نقد سریال شبکه خانگی: "داریوش" 👤سید میثم موسویان انواع نقد سینمایی 02:00 عدم آشنایی با نقد 16:39 اهمیت نقد فنی و فرمیک 19:00 وضعیت ساخت فیلم در ایران 33:50 طنز و کمیک سریال داریوش 01:13:00 👤سید مهدی موسوی ارزشگذاری نقد در ایران 05:00 نقد فرمی یا نقد محتوایی 22:30 چرخش در چرخه سینما 35:36 داریوش؛ متوسط و ضعیف 01:03:00 👤محمدرضا نصیری شخصی‌کردن نقد 11:42 نقد کارگردان یا نقد فیلم 13:00 شرایط معاصر سینمای ایران 28:00 دورزدن محتوا به بهانه فروش 30:00 کمدی های دیروز و امروز 40:20 افزایش قتل‌های خانوادگی 41:30 فیلمنامه داریوش 47:00 خشونت در سریال داریوش 59:00 جمع‌بندی 01:15:50 🌐 Voice Of Howzeh 🆔 @sedayehowzeh
هدایت شده از حاجی زائر 🕋🕌
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
قرارات جديده انشالله شوخی باسه‼️ طرف میگه نیم ساعت اگر می خوای زیارت حرم حضرت زینب بری باید قبلش بری نیم ساعت سر قبر معاویه گریه کنی‼️ http://eitaa.com/joinchat/1223360536C8a78ba74bb
⁉️ شیوه صحیح نذر شرعی 🔸 سوال: مردم (به ویژه در ایام محرم و سوگواری اهل بیت علیهم السلام)، نذرهای زیادی می کنند، نذر شرعی باید چه شرایطی داشته باشد؟ ✅ جواب: برای انعقاد نذر شرعی لازم است که شرایط ذیل مراعات شود: ۱. صیغۀ نذر (به زبان عربی یا ترجمۀ آن) را به زبان جاری کند، مثلا بگوید: «برای خدا بر عهدۀ من است که اگر فلان حاجتم برآورده شد، روز عاشورا، مجلس روضه برپا کنم». ۲. چیزی را که نذر می¬ کند انجام دهد یا ترک کند، باید از جهتی رجحان (برتری) داشته باشد، پس چنانچه بجا آوردن و ترک آن مساوی باشد، نذر صحیح نیست. ۳. کاری را نذر کند که انجام آن برایش ممکن باشد. ۴. نذر کننده باید مکلف و عاقل باشد و با اختیار نذر کند. ۵. در صورت حضور شوهر، نذر زن (گرچه در اموال خود) بنا بر احتیاط واجب باید با اجازه او باشد. 🔍 منبع : leader.ir 🌸🍃 کانال رساله رهبر انقلاب(احکام) https://eitaa.com/joinchat/2754740421Cae2d378342
هدایت شده از آرمان انقلاب
دولت بریتانیا به خانواده هایی که بستگان سالخورده خود را معدوم می کنند پاداش نقدی ارائه می کند ! دولت گفته اگه سالمندا تا ۷۵سالگی عمر کنن باید حدود ۴۵٪ حقوق بازنشستگی که به ارث می‌ذارن رو مالیات بدن ؛ اما اگه خودتون زودتر بفرستیدشون به دیار باقی ، مالیات اموالش صفر میشه. 📿کانال آرمان انقلاب 👇 @arman_enghelab ‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌