eitaa logo
دختر حوّا |
2.2هزار دنبال‌کننده
2.6هزار عکس
1.4هزار ویدیو
81 فایل
🔅دختر حوّا 🔸️تخصصی زن،خانواده و مسائل روز 🔹️ برای زنان تحول خواه 🔸️برای تحوّل زنان 🟢 دبیر اجرایی: @yamahdi_313_59 🟡دبیر علمی : @M_Fatemi1 معصومه فاطمی پژوهشگر،مدرس مطالعات زنان و خانواده 💬ارسال پیام ناشناس https://daigo.ir/secret/1740121468
مشاهده در ایتا
دانلود
7.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دوربین مخفی، دعوای عروس و داماد سر اجاره خونه جلوی بنگاه ببینین مردم براشون چیکار کردند.
بیانات امروز رهبر انقلاب👇
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 رهبر انقلاب: اگر در حوزه از اهمیت تبلیغ غفلت شود دچار استحالهٔ فرهنگی می‌شویم 🔹با اطلاعاتی که به من می‌رسد نسبت به تبلیغ نگرانم. این قدر ظرفیت تبلیغ گسترده است که ما اگر چندین برابر هم کار کنیم این ظرفیت پر نمی‌شود. 🔹امروز نگاه رایج در حوزه‌ این است که تبلیغ در مرتبهٔ دوم قرار دارد؛ ما از این نگاه باید عبور کنیم. تبلیغ مرتبه‌ٔ اول است. @Farsna https://eitaa.com/dokhtarehavva
🔻امروز سطح فکر و آگاهی جوان و نوجوان ما افزایش پیدا کرده اما در تکثر رسانه‌ای، صدای انتقال معارف نسلی و خانوادگی در انزوا قرار گرفته است رهبر انقلاب اسلامی ساعتی پیش در دیدار مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه: 🔹امروز سطح آگاهی عمومی جوان و غیرجوان با گذشته قابل مقایسه نیست. بنده همه‌ی عمرم تقریباً، عمر تبلیغی‌ام شصت سال، بیشتر با جوانها گذشته. آن روز هم فکر بچه‌ها خوب بود، جوانها خوشفکر بودند، اما با امروز قابل مقایسه نبود. سطح فکر بالا رفته. 🔹علاوه بر اینکه سطح فکر جوان ما، نوجوان ما، مخاطب ما بالا رفته یک آفتی هم وجود دارد و آن اینکه در این آشفته بازار صداهای مختلف فضای مجازی و تکثر رسانه‌ای که وجود دارد این تکثر رسانه‌ای در این صداهای گوناگون، یک صدا در انزوا قرار گرفته و آن صدای انتقال معارف نسلی و خانوادگی است. پدرها، مادرها خیلی چیزها را به بچه‌هایشان یاد می‌دادند. در این غوغای تکثر رسانه‌ای این صدا ضعیف شده. ۱۴۰۲/۴/۲۱ https://eitaa.com/dokhtarehavva
🚨مطالبه مهم رهبر انقلاب از مبلغین: 🔻پشت صحنه تبلیغات دشمن را بشناسید/ در تبلیغ به مبانی فکری جبهه مقابل حمله کنید رهبر انقلاب اسلامی در دیدار مبلغان و طلاب حوزه‌های علمیه: 🔹تبلیغ صرفاً پاسخگویی به شبهه نیست، موضع دفاعی نیست. این کار، لازم است. اما فقط این نیست. طرف مقابل مبانی فکری دارد باید به او حمله کرد. 🔹در تبلیغ موضع تهاجم لازم است. این لازمه‌اش شناخت صحنه است یعنی شما باید بدانید که وقتی با انبوه شبهه در ذهن جوانها مواجه میشوید با کی طرفید، ما با کی طرفیم حالا فرض کنید که یک شبهه‌ای را فلان سرمقاله نویس یا فلان ستون نویس فلان روزنامه یا فلان مثلاً توئیت‌زن توی فلان شبکه‌ی فلان یک چیزی را مطرح کرده ما با کی طرفیم؟ این کیست؟ آیا این خودش است که این کار را دارد میکند؟ احتمال قوی هست که این‌جور نباشد، احتمال قوی هست که این یک پشت صحنه‌ای داشته باشد.  ۱۴۰۲/۴/۲۱ https://eitaa.com/dokhtarehavva
مجموعه ای در تهران به دنبال تغییر و ایجاد نگاه فلسفی در معلمین و در مدارس هستن این هم تصاویر یکی از نشست هاو....😐 https://eitaa.com/dokhtarehavva
هدایت شده از دختر حوّا |
میگه: دوره پهلوی آزادی برای حجاب بوده... میگم: نبوده زن ها حتی برای پزشک، خرید، مهمانی و... اذیت می شدند! میگه: پس چرا اعتراض نمی کردن؟ میگم: قضیه اعتراض مشهدی ها در صحن مسجد گوهرشاد حرم امام رضا علیه‌السلام برای حجاب پس چی بود؟ ... سکوت می کنه و می‌خنده https://eitaa.com/joinchat/683212834C1feea8e12e
همجنسگرایی در آمریکا؛ بزرگنمایی آثار سینمایی تا ۱۰ برابر واقعیت تعداد کاراکترهای دگرباش جنسی در سریال‌های پربیننده آمریکایی امسال هم نزدیک به ۳درصد نسبت به سال قبل افزایش پیدا کرد و سهم آنها را از میان شخصیت‌های اصلی داستان‌ها به ۱۲ درصد رساند. این خبر را موسسه تحقیقاتی رسانه «گلاد» (GLAAD) که به مدت ۲۶ سال شخصیت‌های لزبین، همجنس‌گرا، دوجنس‌گرا، ترنس‌ها و دگرباشان را بررسی کرده‌ است، براساس هفدهمین نسخه مطالعه خود اعلام کرد. این گزارش که سریال‌ها و برنامه‌های پربیننده شبکه‌های ABC، CBS، The CW، FOX و NBC را در سال‌های ۲۰۲۱ و ۲۰۲۲ مطالعه کرده، می‌گوید حدود ۹۲ نفر (11.9درصد) کاراکتر جنسی‌ دارند که یعنی این رقم با افزایش 2.8 درصدی نسبت به سال قبل، رکورد زده است. طبق این گزارش اکثر شخصیت‌های دگرباش در این سریال‌ها یا برنامه‌ی تلویزیونی زن‌های لزبین هستند. شخصیت‌های لزبین ۴۰ درصد، مردان همجنس‌گرا ۳۵ درصد و باقی گرایش‌ها هم ۲۵ درصد را به خودشان اختصاص داده‌اند. https://eitaa.com/dokhtarehavva
قصه بی مادری پسری اصفهانی در ننگ سالی بیشتر👇👇 https://eitaa.com/dokhtarehavva