اینجا یه دندونپزشکی در تهران هست.
طبق لایحه عفاف و حجاب این حجاب قانونی هست.
https://eitaa.com/dokhtarehavva
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
#نظرمخاطب
مطالب کانال انقد عالی. قویه که اصلا نمیشه در حد یه کانال بهش نگاه کرد
یک بانک اطلاعاتی قوی هست....
https://eitaa.com/dokhtarehavva
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
این فیلم رو دیدم یاد روضه های حضرت زهرا افتادم. و مظلومیتی که تو کوچه و پشت درب در مقابل فرزندش داشته.
اولین واکنش برخی مذهبی ها بدون بررسی، این هست که حتما تقصیر خانم محجبه هست. و میگن شما ها حساسیت ایجاد کردید شما تذکر می دهید شما قانون گذاشتید...
نمی دونم ولی فکر میکنم شاید اگه برخی از این افراد، همزمان با حضرت زهرا بودند. احتمالا به حضرت زهرا میگفتن، حالا که بخش قابل توجهی از جامعه همراه شما نیست، به انتخاب و آزادیشان احترام بگذارید. در حالی که نه انتخابی هست و نه آزادی و نه بخش قابل توجهی ...
پ.ن: فیلم روایت کشیدن چادر از سر یک خانم در گیلان در روزهای اخیر از زبان خودش است.
ادامه🔻🔻
https://eitaa.com/dokhtarehavva
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
📌شناسايي و دستگيري عامل هتک حرمت بانوی محجبه توسط پلیس گیلان
https://eitaa.com/dokhtarehavva
May 11
هدایت شده از دختر حوّا |
زن غربی از عفاف زدائی تا عفاف خواهی
با حضور: سرکار خانم دکتر روح افزا
(تجربه زیسته خانم روح افزار را در این نشست بشنوید).
زمان: دوشنبه ساعت۱۸
در کانال دختر حوا به صورت مجازی این نشست را ببینید
👇👇👇👇
https://eitaa.com/dokhtarehavva
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
مصاحبه تایمز با تعدادی از فراریهای اردوگاه اشرف ۳ در آلبانی:
🔹هر فکر جنسی که میکردیم رو باید در دفترچه مینوشتیم و بعد از ناهار یا شام به فرمانده خود گزارش میدادیم.
🔹سازمان گفته بود اگر درباره آنچه در سازمان گذشته بود چیزی بگویید، حقوقتان را قطع می کنیم
اردوگاه اشرف بسیار بدتر از زندان است.
https://eitaa.com/dokhtarehavva
تهاجم دیگری از موج کره ای
موج کره ای به دنبال انتقال فرهنگ لباس خود به کشورهای مسلمان است.
سلام سئول اسلامی برای کشورهای مسلمان با حجاب طرح لباس داده است
https://eitaa.com/dokhtarehavva
نظر شهید بهشتی درباره مسئله حجاب و قانونی بودن آن چیست؟
آیا اگر زنی خواست برهنه بیاد باید آزاد باشد؟
🔹 سخنان شهید بهشتی:
«درست است که اگر افراد رشدیافته و رسیده به مراحل بالای کمال را در میان انگیزههای رنگارنگ فساد رها کنی، اختیار خودشان را میتوانند داشته باشند. خوب باید بگوییم که اینها چند درصدند؟ چند در هزارند؟ برای اینکه بقیه انسانها حاکم بر هوایشان بمانند، باید بکوشیم محیط هم طبیعی باشد که از در و دیوارش انگیزه فساد نبارد و به محض اینکه ما خواستیم محیط را از این آلودگیها پاک کنیم، خودبهخود مقداری از آزادیها گرفته میشود.
🔹اگر به آن خانم گفتند، خانم شما آزادی فریاد برای آزادی هم برآورید، درست؛ اما خانم مسلمان در کوچه و خیابان که میآیی لباس و پوشش شما ساده باشد، اندامهای بدن و موی سر شما پوشیده باشد، آنچه با پوشش ساده نه دلفریب و سخن گفتن و نحوه برخورد با این و آن و طرز راه رفتن همه آنها باوقار و سنگین و متین باشد، درخور پاکدامنی بانوی والاقدر مسلمان پیوسته به خدا باشد، خوب در اینجا اگر این را به او گفتند و شنید باز هم آزادی او حفظ شده چون خودش آزادانه شنیده است.
🔹اما اگر نخواست آزادانه بشنود بگوید این چیزهایی که شما میگویید خوب است ولی من دلم میخواهد نیمه برهنه از خانه بیرون بیایم، با آرایش تمام عیار در خیابان ظاهر بشوم در اینجا نظام اسلامی با او چه کند؟ آزادی او را حفظ و رعایت کند و به او بگوید آزادی خانم؟ ما حرف خودمان را به شما زدهایم، شما میخواهی گوش کن یا گوش نکن آزاد هستی؟ گوش کردی خوشا به سعادتت، گوش نکردی عذابش دامن خودت را می گیرد؟
🔹نخیر در آنجا ما نهی از منکر میکنیم.
در این صورت خودبهخود مقداری از آزادی این خواهرها را از دستش میگیریم. و نه به خاطر اینکه دشمن آزادی او و آزادی بشریت باشیم، به خاطر اینکه دوست و خواستار آزادی او و آزادی بشریت هستیم.
🔹تو ای خانم! بنشین با خودت بیاندیش در درونت چه انگیزهای هست که تو را وامیدارد به جای پوشش باکرامتی که اسلام برای تو در نظر گرفته است، میخواهی بدون این پوشش به خیابانها و کوچهها بیایی؟ آیا خودآگاه یا ناخودآگاه در اعماق روحت خودنمایی و میل به خودنمایی و نماش دادن خویشتن در برابر دیگران تو را به این گناه وانمیدارد؟ و اگر تو نتوانستی این تمایل و یا جهل و یا هرچیز دیگر را در خودت مهار کنی و دوباره خواستی اینگونه بیرون بیایی، باید به شما بگوییم که جامعه ما چنین وضعی را در محیط اجتماعی اش تحمل نمی کند»./
منبع: جاودانه تاریخ، گفتارهای ۲، ص ۱۹۷-۱۹۸
.
https://eitaa.com/dokhtarehavva
May 11