eitaa logo
🇮🇷 کانال جبهه ولایتمداران
115 دنبال‌کننده
13.5هزار عکس
11.1هزار ویدیو
103 فایل
#کانال_جبهه_ولایتمداران https://eitaa.com/doodca
مشاهده در ایتا
دانلود
هدایت شده از خبرگزاری فارس
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سرلشکر سلامی: رژیم صهیونیستی ۱۴ کشتی ما را مورد اصابت قرار داد و ما هم ۱۲ کشتی‌ آن‌ها را زدیم 🔹انگلیسی‌ها نفت‌کش ایران را در جبل‌الطارق گرفتند، ما هم کشتی استینا امپرا را از آنها گرفتیم بعد با هم مبادله کردیم، تسلیم شدند. @Farsna
هدایت شده از یا حق
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
رئیس‌جمهور در جمع قرارگاه سازندگی خاتم‌الانبیا: نگاه بسیجی به معنای واقعی می‌تواند مملکت را نجات دهد ☑️ @enghlabi_ir
هدایت شده از غرب آسیا
📌 آویگدور لیبرمن، وزیر جنگ سابق اسرائیل: ایرانی ها موفق شدند همه عرصه ها، عرصه های اسرائیل و لبنان و یمن و سوریه و عراق را با هم متحد کنند. ۹۰ درصد سلاح های فیلادلفیا سلاح های ایرانی است، تجهیزات ایرانی است. https://eitaa.com/westanews
هدایت شده از بیسیمچی مدیا 🎬
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥 سردار نقدی: انتقام قطعی است هیچ شکی در آن نیست معاون هماهنگ کننده سپاه پاسداران: 🔹انتقام قطعی است و بارها گفته شده است و هیچ شکی در آن نیست. 🔹 در موقع خوبی باید انجام شود تا اثرگذار باشد. به دوستان در اصفهان گفتم گزها را آماده کنند. مردم خبرهای خوبی را از انتقام می‌شنوند @BisimchiMedia
هدایت شده از اخبار مجلس 🇮🇷
✅ کریدور زنگزور خط‌قرمز ایران است 🔸عزیزی رئیس کمیسیون امنیت ملی مجلس: موضوعات مرتبط با تحولات ژئوپلیتیک در کریدور زنگزور به نفع کشورهای منطقه نیست.بارها از طرق مختلف به کشورهای منطقه اعلام کرده‌ایم که این کریدور خط‌قرمز ایران محسوب می‌شود. 🔸وزارت امور خارجه باید این موضوع را از طریق دیپلماسی فعال دنبال کند. جمهوری اسلامی ایران، هیچ‌گاه به دنبال ایجاد تنش در منطقه نیست؛ اما اگر کلیت ارضی و سرزمینی ما مورد طمع قرار گیرد، باقدرت خواهد ایستاد. 🇮🇷 اخبار مجلس شورای اسلامی https://eitaa.com/joinchat/2884370684C177c1422e0
🔴 بقیه هم حق شهروندی دارند؟ 🔹 مسعود پزشکیان شخصا پیگیر مرگ فردی سابقه دار و شرور در یکی از پاسگاههای پلیس استان گیلان شد و دستور پیگیری و بازرسی ویژه در این رابطه را صادر کرد. 🔹جناب پزشکیان ! در همین روزهایی که شما مشغول پیگیری درباره مرگ"شرور سرشناس لاهیجان"بودید ،اتفاقات دیگری هم رخ داد . به عنوان نمونه : ▪️فوت امام جماعت یکی از مساجد لاهیجان بر اثر ضربات متعدد قمه ! ▪️حمله با قمه و سنگ به امام جماعت مسجدعلی بن ابی طالب (ع) رشت و همسر و منزل ایشان که منجر به مجروحیت ایشان و شکستن شیشه های منزل شان گردید. ▪️مرگ دختری در باشگاه ورزشی مختلط در مشهد(وی با ضربه مشت یک پسر دانشجو کشته شد!) 🔹آقای رئیس جمهور! آیا شما به برابری انسانها در حق حیات اعتقاد دارید؟ اگر معتقدید پس چرا درباره علت مرگ یک شرور دستور بازرسی صادر کرده و مسئله را به رسانه ها می کشی و به خبر اول تبدیل می کنی اما در موارد دیگر اصلا واکنشی نشان نمی دهی؟ آیا شما خون افراد شرور را رنگین تر و ارزش جان آنها را بیشتر از شهروندان قانونمند و محترم( مثلا امام جماعت فقید لاهیجان)می دانید؟ 🔹شما که از اولین کسانی بودی که در سال ۱۴۰۱ برای مرگ م.امینی جنجال به راه انداخته و نظام و پلیس را به قتل متهم کردی،چرا در برابر مرگ فجیع یک دختر جوان با ضربات مشت پسردانشجو، آن هم در باشگاه ورزشی مختلط سکوت کردی؟ نکند اینجا هم معتقدی "دانشجو کار بد نمی کند؟" به نظر شما ارزش جان دخترها متفاوت است؟ یعنی برای مرگ طبیعی یک دختر در ساختمان پلیس باید مملکتی را به آشوب کشید و در برابر قتل دختری دیگر در باشگاه ورزشی مختلط باید سکوت کرد؟ 🔹دکتر جان! نکند مرگ آدمها وقتی برای شما اهمیت پیدا می کند که در محلی متعلق به پلیس رخ بدهد؟ نکند به پلیس حساسیت داری؟ نکند توقع داری مردم باور کنند که جان مردم (فارغ از قومیت و مذهب و ...)برای شما مهم است؟ لطفا نشان بدهید همان گونه که به حقوق ویژه و اختصاصی برای اشرار سابقه دار معتقدید، حق حیات و شهروندی مردم قانونمند و شریف ایران را هم به رسمیت می شناسید! 👤دکتر کوشکی 🆔 @setad_ejm
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
. مرد فلسطینی در کرانه باختری با پرچم فلسطین مقابل تانک رژیم صهیونیستی ایستاد. میگه: "پرچم فلسطین با پرچم سفید جایگزین نخواهد شد این پرچمِ کشور منه"🇵🇸❤️
🔺 قتل عام مردم در میدان ژاله تهران رویداد ۱۷ شهریور ۱۳۵۷ شناخته شده با نام «جمعهٔ سیاه» که در برخی منابع از آن با عنوان «کشتار ۱۷ شهریور» نیز یاد می‌شود، رویدادی در جریان اعتراضاتی بود که در نهایت به وقوع انقلاب ۱۳۵۷ انجامید. در ۱۷ شهریور ۵۷ ، تظاهرات انقلابیون در محلات جنوبی تهران، خیابان ژاله پیشین (خیابان مجاهدین اسلام کنونی) و میدان ژاله (میدان شهدا کنونی)، منجر به شهادت عدهء بسیاری از تظاهرکنندگان شد. هر چند فرماندار نظامی وقت تهران هرگز تایید نکرد که دستور آتش توسط نیروهای نظامی ارتش شاهنشاهی ایران داده شد اما می توان گفت این حادثه به‌عنوان یکی از وقایع مهم و تأثیرگذار انقلاب اسلامی سبب تزلزل نظام سلطنتی ارزیابی شده است. 🌹گرامی باد نام و یاد شهدای انقلاب اسلامی به ویژه شهدای یوم الله ۱۷ شهریور سال ۱۳۵۷ 🌹 ┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
9.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎥 روایتی کوتاه از واقعه ۱۷ شهریور ۵۷ 🔹 در جمعه سیاه چه گذشت؟ 🔸چند نفر در این کشتار شهید شدند؟ ┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅┅
دلنوشته یک رزمنده دوران دفاع مقدس.. نه اسب امام زمان دیدیم نه برای حورالعین جنگیدیم ما کهنه سربازان جنگ، شاید اکنون *پریشان* باشیم اما *پشیمان* نیستیم. همان *رزمندگان پیاده‌ایم* که *سواری* نیاموخته و به *وسوسه‌ی کسب مال و قدرت* نرفته بودیم. سن ما کم بود ولی هدفی بزرگ داشتیم. *تعداد ما* در همه هشت سال جنگ، تنها *۳/۵ درصد* جمعیت کشور بود ولی بار دفاع را تا آخر بر دوش داشتیم و *مردانگی را تنها نگذاشتیم* ما *غارت* را آموزش ندیدیم. رفتیم تا *غیرت* را تجربه کنیم. اکنون نیز *فریاد* می‌زنیم که: این *حرامیان خائن قافله‌ی اختلاس* از ما نیستند... این *گرگهای مال مردم خور* و این *خوارج خرافه ‌‌‌پسند* از ما و وصله ی شهیدان ما نیستند. *ما* نه اسب امام زمان دیدیم و نه به عشق حورالعین رفتیم ولی با ذکر سالار شهیدان، جنگیدیم. اما امروز *استخوان در ‌گلو* و *خار در چشم*، از حال و روز امروز مردم خوبمان *شرمنده‌ایم* شرمنده ایم، با صورتی سرخ. شرمنده ایم، با دستانی که در فکه و شلمچه و مجنون و دهلران و ارتفاعات غرب جا مانده است ای همه ی آنانی که *احساس پاک* را می شناسید! *ما*، اگر به جبهه نمی‌رفتیم، با دشمنی که به تلافی قادسیه، برای هلاک مردم و میهن مان، آمده بود، چه می کردیم؟ پس بچه‌های ما را *به درستی قضاوت* کنید و حساب اندکی از ما که *آلوده* شدند و *شرافت* خود را فروختند، به پای همه ما ننویسید. *سربازم و هرگز نکنم پشت به میدان* *گر سر برود من نروم از سر پیمان* *فاسد بود آن خون که به پای تو نریزد* *ای خاک مقدس که بود نام تو ایران* تقدیم به خانواده های محترم شهدا و جانبازان وازادگان.و ایثارگران و رزمندگان هشت سال دفاع مقدس که مرد و مردانه از وجب به وجب این خاک حراست نمودند. ای جاماندگان از قافله دوران دفاع مقدس برشما درود و سلام💐🍒💐
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
فرق ماشین ژاپنی با ماشین ایرانی راببینیدبعدهفصدمیلیون بدهیدودویست تاهم سرعت برانید😁
. [ چهاردهم ] "نقــش دولــت و حـکـومت اســلامی در نهادینه کردن ارزشهای اسلامی" 🏷 ۱۶ ❇️ آزادی/۵ _سومین تفاوت در حدود آزادی است. 🔰 در اسلام قانون که محدود کننده ی آزادی انسان است، فقط در زمینه ی مسائل اجتماعی نیست؛ بلکه شامل مسائل فردی مسائل شخصی، مسائل خصوصی انسان هم می شود. ⭕️ در فرهنگ غربی که قانون مرز آزادی را معین میکند ، این قانون ناظر به مسائل اجتماعی است. بدین معنی که قانون می گوید آزادی هیچ انسانی نباید آزادی دیگران را تهدید کند و منافع آنها را به خطر بیندازد. 💠 در اسلام مرز فقط این نیست یعنی قانونی که آزادی انسان را محدود می کند به انسان می گوید که استفاده ی از آزادی علاوه بر این که باید آزادی دیگران را به خطر نیندازد و منافع جامعه را و دیگران را تهدید نکند باید منافع خود انسان خود شخص را هم به خطر نیندازد. 💎 خود او هم نباید از قبل آزادی او ضرر ببیند. لذا ضرر زدن به خود در اسلام ممنوع است، خودکشی ممنوع است.⛔️ ⬅️ بر اساس فکر اسلامی هیچ کس نمیتواند بگوید که من آزادم پس اموال خودم را از بین میبرم جان خودم را نابود میکنم یا به سلامتی خودم ضرر میزنم او همان طور که موظف است که با حرکات، اعمال، رفتار و گفتار خود حقوق و آزادی دیگران را محدود نکند و به خطر نیندازد موظف است آزادی حدود و حقوق خود را هم به خطر نیندازد.¹ 🔻این یک مرز اساسی و اصلی بین آزادی از دیدگاه اسلام و آزادی از دیدگاه های دیگر در فرهنگ های بشری است. 🔸با این سه تفاوت (موارد محدود کننده آزادی، ریشه و منشأ آزادی ، مرز و حدود آزادی) به طور خلاصه می توان گفت در اسلام آزادی با همین مفهوم درخشانی که امروز دنیا از او یاد می کند یعنی آزادی از قید عبودیتها، رقیت ها، اسارتها، سلطه ها، ارزش دادن به اراده ی انسان، وجود دارد. این که بعضی تصور کردند که آزادی با این مفهوم دو سه قرن است که در دنیا پیدا شده کاملاً اشتباه است. در آیات و روایات آزادی درست با همین مفهوم کلی در اسلام و ادیان دیگر سابقه دارد. ⭕️ منتها مفهوم آزادی صد درصد منطبق با آزادی اسلامی نیست؛ 🕊️🌍 آزادی اسلامی یک دامنه ی وسیع تری دارد؛ در یک جهاتی دقیق تر و حساس تر است.² ۱. ۱فروردین ۱۳۶۵، بیانات در خطبه های نماز جمعه ۲. همان