70.89M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✳️ طرح آموزشی دُرسا
🔰 مهارتهای گفتگو درباره حجاب
🟢 استاد #سید_هادی_عظیمی
🔻 #قسمت_بیستودوم
لینک با کیفیت ویدیو👇
🌐 aparat.com/v/vC4qD
#طرح_آموزشی_دُرسا 📚
┄┄┄❅✾❅┄┄┄
@dorsa_Amoze | دُرسا
porsesh , pasokh.mp3
40.46M
🎧 #بشنوید
✅ #قسمت_بیستودوم طرح آموزشی درسا
🔰 پرسش و پاسخ قسمت بیستودوم با استاد #سید_هادی_عظیمی
#طرح_آموزشی_دُرسا 📚
┄┄┄❅✾❅┄┄┄
@dorsa_Amoze | دُرسا
95.41M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 #ببینید
✅ #قسمت_بیستودوم طرح آموزشی درسا
🔰 پرسش و پاسخ قسمت بیستودوم با استاد #سید_هادی_عظیمی
لینک با کیفیت ویدیو👇
🌐 aparat.com/v/uMFOr
#طرح_آموزشی_دُرسا 📚
┄┄┄❅✾❅┄┄┄
@dorsa_Amoze | دُرسا
⚠️ تـاثیــر منــافقیــن
✅ برشهایی از #قسمت_بیستودوم
🎞 ویدیو قسمت بیستودوم
🎧 صوت قسمت بیستودوم
#طرح_آموزشی_دُرسا 📚🪴
┄┄┄❅✾❅┄┄┄
@dorsa_Amoze | دُرسا
#اینفوگرافیک 🖇🔖
⚠️ سازوکاری برای تخریب حاکمیت دینی
🔰از نگاه استاد عظیمی در #قسمت_بیستودوم
#طرح_آموزشی_دُرسا 📚🪴
┄┄┄❅✾❅┄┄┄
@dorsa_Amoze | دُرسا
📣 #اطلاعیه | جلسه آنلاین
🔰 باموضوع: #قسمت_بیستوسوم محتوای آموزشی
👤مدرس: استاد سید هادی عظیمی
📆 زمان: شنبه یک اردیبهشت ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰
📡 لینک ورود به جلسه آنلاین:
🌐 aparat.com/dorsa_amoze/live
⚠️ لطفا کانال طرح آموزشی درسا در آپارات را برای گفتگوی زنده در جلسات آنلاین دنبال بفرمائید.
#طرح_آموزشی_دُرسا
┄┄┄❅✾❅┄┄┄
@dorsa_Amoze | دُرسا
✳️ طرح آموزشی دُرسا
🔰 مهارتهای گفتگو درباره حجاب
🟢 استاد #سید_هادی_عظیمی
🔻 محتوای آموزشی #قسمت_بیستوسوم زیر این پیام تقدیم درساییهای عزیز میشود. 👇
#طرح_آموزشی_دُرسا 📚
┄┄┄❅✾❅┄┄┄
@dorsa_Amoze | دُرسا
Bakhshe ebtedaee.mp3
3.07M
🎧 #بشنوید
✅ #قسمت_بیستوسوم طرح آموزشی درسا
🔰 توضیحات استاد #سید_هادی_عظیمی درمورد قسمت بیستوسوم طرح آموزشی درسا
#طرح_آموزشی_دُرسا 📚
┄┄┄❅✾❅┄┄┄
@dorsa_Amoze | دُرسا
8.75M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 #ببینید
✅ #قسمت_بیستوسوم طرح آموزشی درسا
🔰 توضیحات استاد #سید_هادی_عظیمی درمورد قسمت بیستوسوم طرح آموزشی درسا
لینک با کیفیت ویدیو👇
🌐 aparat.com/v/NfXe5
#طرح_آموزشی_دُرسا 📚
┄┄┄❅✾❅┄┄┄
@dorsa_Amoze | دُرسا
23-Dorsaa-Ostad Azimi.mp3
47.24M
✳️ طرح آموزشی دُرسا
🔰 مهارتهای گفتگو درباره حجاب
🟢 استاد سید هادی عظیمی
🔻خلاصه #قسمت_بیستوسوم
🕍 یهود قومی است که سودای حکومت بر همه دنیا را دارد و میداند که اسلام مانع او خواهد شد. بنیاسرائیل بعد از حضرت یوسف در مصر منزلت زیادی داشتند ولی به دلیل رفتارهایشان بعد از سالها به برده فراعنه تبدیل شدند. این رنج سالیان باعث شد که بعد از آزادی که حضرت موسی برایشان به ارمغان آورد به این فکر بیفتند که کاری کنند تا خودشان به سروری در کل جهان برسند و دیگر هرگز به احوال قبلی برنگردند.
⬅️ در دورانهای بعد یهود با همین سودا و تفکر رشد کرد و پرورش یافت. قرآن میفرماید که ما به بنیاسرائیل گفتیم که این علو و برتریجویی شما موجب فساد و ظلم در دنیا میشود. این رویه به جایی رسید که در پروتکلهای صهیون آمده نژادی غیر از یهود اصلا نباید در دنیا بماند و تا آن زمان که این هدف محقق شود باید از آنها بردگی گرفت تا برای حاکمیت ما تلاش کنند. این هدف گذاری مستلزم نسل کشی خواهد بود. بنی اسرائیل تا زمانی که از سمت فرعون در رنج بودند از حضرت موسی تبعیت میکردند ولی بعد از رسیدن به امنیت دوباره روش خود را دنبال کردند.
#طرح_آموزشی_دُرسا 📚
┄┄┄❅✾❅┄┄┄
@dorsa_Amoze | دُرسا
🔻ادامه توضیحات #قسمت_بیستوسوم
⚠️ یهود برای به دست آوردن حاکمیت جهانی وعدههای ظهور حضرت رسول را مانع میدیدند زیرا بنا بود حکومت عالم گیر ایجاد کند. از این رو با کمک پیشگوییهای موجود در اسناد یهود، ابتدا سعی کردند از ولادت حضرت ممانعت کنند. هنگامی که نتیجه نداد سعی کردند به کمک نفوذ در جامعه دینی حرکت پیامبر را خنثی کنند و با استفاده ابزاری از اسلام برای منافع یهود تلاش کنند. این روش مثل بهرهگیری امروز از حکومت عربستان است. سوخت هواپیماهای جنگی اسرائیل از عربستان تامین میشود.
↩️ یهود بنا کرد به تربیت نیروهایی که در حاکمیت دینی جایگاه بگیرند و برای منافع یهود کار کنند. در ایران هم در طول تاریخ جریان نفوذ حضور داشت هم از جهت یهود و هم از جهت باور به تمدن مادی. نفوذی های این جریان وظیفه داشتند با عملکرد خود چهره اسلام را در نظر مردم خاصه نسل جوان خراب کنند تا از آن فاصله گرفته و خواهان تمدن مادی شود.
🔞در زمان خلیفه دوم فشار دینی زیاد شد به طوری که بدون اجازه فرد برای کشف گناهی مثل شرب خمر از روی دیوار وارد خانهها میشدند. همین روند باعث شد که در دوران خلیفه سوم برهنگی و ولنگاری در بلاد اسلامی مثل مدینه زیاد شد.
‼️ در ابتدای انقلاب افرادی مثل اکبر گنجی در مورد حجاب و ارتباطات سخت گیری نشان دادند، در قالب گشت زنی موهای بلند مردم را به زور کوتاه میکردند. خواهر و برادرها را به خاطر اثبات ارتباطشان دستگیر میکردند. کسانی که آستین کوتاه میپوشیدند، دستهایشان را رنگ میکردند. این رفتارها حاکمیت دینی را خشن جلوه داد و باعث شد عده زیادی با انقلاب وارد لجاجت شوند. همین افراد چند دهه بعد برای ایجاد همان آزادی که سلب کرده بودند خود را پناهگاه مردم جلوه دادند.
❎ در دوران نخست وزیری موسوی خبر بازداشت دختر و پسری در جامعه پخش شد و به امام رسید. امام خمینی فرمان هشت مادهای را صادر کردند که مانع ورود به حریم خصوصی افراد میشد.
🕍 تاریخ اسلام، عملکرد خلفا و نقش یهود
در زمان خلیفه دوم به ایران حمله شد که موجب شد از اسلام چهره خونریزی بروز کند و باعث بدبینی ایرانیان به اسلام شود.
در این جنگ امیرالمومنین از صحابی مورد اعتماد مثل سلمان خواست که برای کاهش کشتار همراه سپاه خلیفه دوم شود تا مردم بتوانند چهره واقعی اسلام را در رفتار این صحابه ببینند. حضور حضرت سلمان باعث شد در تصرف قلعه الموت کشتار صورت نگیرد و امان داده شود.
در ادامه رفتار خوب حضرت امیر در مواجهه با اسرای ایرانی موجب شد تا تفاوت اسلام علوی و اسلام خلفا دیده شود.
🔹در دوران پیامبر، عمر خبری به مسجد آورد که زن و مردی در حال عمل منافی عفت در خرابهای هستند و از پیامبر خواست که آنها را حد بزند. حضرت رسول، امام علی را فرستادند تا بررسی کند. حضرت به خرابه میروند و عبایشان را بر سر میکشند، سپس برمیگردند و میگویند من کسی را ندیدم. این برخورد موجب توبه آن افراد میشود.
🔶 امروز ما باید چهره حقیقی اسلام را به مردم نشان دهیم.
🔴 اختلاسها و ایجاد بدبینیها توسط تربیت یافتگان غرب یعنی خط نفاق و نفوذی
◀️ در جریان انقلاب، امام و حضرت آقا و افرادی مثل حاج قاسم نماینده اسلام علوی هستند که با برخوردهای خشن با مساله بدحجابی مخالف بودند.
#طرح_آموزشی_دُرسا📚
┄┄┄❅✾❅┄┄┄
@dorsa_Amoze | دُرسا
98.11M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✳️ طرح آموزشی دُرسا
🔰 مهارتهای گفتگو درباره حجاب
🟢 استاد #سید_هادی_عظیمی
🔻 #قسمت_بیستوسوم
لینک با کیفیت ویدیو👇
🌐 aparat.com/v/CVBEa
#طرح_آموزشی_دُرسا 📚
┄┄┄❅✾❅┄┄┄
@dorsa_Amoze | دُرسا