eitaa logo
دُرسا
20.4هزار دنبال‌کننده
438 عکس
156 ویدیو
23 فایل
⚜️ جمع فعالان عفاف و حجاب ⚜️ ارتباط با پشتیبانی دُرسا: @dorsa_14021 تعداد پیام بالاست،لطفا صبوری بفرمایید🌳
مشاهده در ایتا
دانلود
14.73M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 طرح آموزشی درسا 🔰 توضیحات استاد درمورد قسمت بیستم طرح آموزشی درسا ‌ لینک با کیفیت ویدیو👇 🌐 aparat.com/v/zyn9t 📚 ┄┄┄❅✾❅┄┄┄ @dorsa_Amoze | دُرسا
20-Dorsaa-Ostad Azimi.mp3
39.28M
✳️ طرح آموزشی دُرسا 🔰 مهارت‌های گفتگو درباره حجاب 🟢 استاد سید هادی عظیمی 🔻خلاصه ✅ لازم است افراد منتقد حجاب، جایگاه خود را در جبهه حق و باطل بشناسند. خیلی از این افراد اگر بدانند که چه کمکی به اهداف طراحان این نوع تفکر می‌کنند، نظر خود را تغییر می‌دهند. 💠 در آموزش تاریخ انسان دو نقطه مهمِ آغاز و آینده آن، بیان نمی‌شود. تنها بخشی از تاریخ به شکل هدف‌دار انتخاب شده تا مخاطب مبانی مشخصی را برای زندگی امروز خود بپذیرد. 🍃 اراده الهی درباره انسان: تاریخ انسان از اراده خدا برای خلق انسان آغاز می‌شود. بر اساس این نگرش، روح به عنوان محور وجود انسان، معرفی می‌شود. در حالی که تعریف قبلی، جسم را به عنوان محور معرفی می‌کند و فرد را وادار می‌کند تا رشد خود را در تکامل مادی بداند و کسانی را بر دنیا حاکم کند که تقویت جسم را محقق کنند. 📍در نگرش الهی با این بیان که پس از خلقت انسان ملائکه به امر الهی بر او سجده کردند، به مخاطب یادآوری می‌کند که به فرمان خدا بناست در جهت تحقق خلیفه‌‌الهی آدم در زمین، ملائکه به او خدمت کنند. 💥 جنیان از سوی خدا وظیفه دارند که زمینه زندگی بشر در زمین را فراهم کنند. ابلیس از میان جنیان امر خدا را اطاعت نمی‌کند و روندی را در برابر انسان در پیش می‌گیرد که خودش به حکومت برسد و انسان به او خدمت کند. برای همین هدف لازم است تمدن مادی در دنیا شکل گرفته و حاکم شود. این تقابل اصلیِ حاکم بر عرصه دنیاست که انسان در تمام مدت حیاتش با آن مواجه است. 📚 ┄┄┄❅✾❅┄┄┄ @dorsa_Amoze | دُرسا
🔻 ادامه توضیحات خداوند رشد انسان را بر پایه تقویت روح می‌داند و برای آن حکومت صالحان ضروری است و ابلیس رشد او را بر پایه تقویت جسم و نفس می‌داند و برای آن تشکیل تمدن مادی لازم است. مسأله حجاب و هر مسأله دیگری باید در این تقابل تعریف شود. ⚠️ کسانی که با اجبار مقابله می‌کنند، از مقابله با دین اجباری شروع کرده و به مقابله با انسانیت اجباری می‌رسند. ♦️ ضعف روح منجر به ضعف اراده در انسان می‌شود چنین فردی نمی‌تواند کارهای بزرگ انجام دهد و خواسته های او در تقاضاهای جسمانی خلاصه می‌شود. 🔱 اراده شیطان: ابلیس از زمانی که حضرت آدم وارد بهشت شد به دنبال تحقق تمدن مادی بوده است. هر انسانی جاودانگی را دوست دارد، ابلیس از همین مسیر وارد شد تا حضرت آدم را وسوسه کند. هنگامی که پیشنهاد ابلیس پذیرفته شد، پوشش و حجاب آدم از بین رفت. 💠 وقتی تحت تاثیر تمدن مادی زاویه دید افراد مادی شود، در مواجهه با دیگران به جای دیدن انسان، یک جسم می‌بینند. در این صورت جاذبه‌های جنسیتی او هم در نظرشان مهم می‌شود. این در حالی است که معیار افراد محجبه و مومن در ارتباط با دیگران، جسم دیدن آنها نیست بلکه به نسبت شخصیت فرد با او مواجه می‌شوند. 📖 نگرش غلط در نقل تاریخ انسان: در کتب تاریخ درس اول، انسان نخستین است و به صورتی تعریف می‌شود که رشد آنها وابسته به ابزار بوده و نهایت رشدشان به مرور با رسیدن به تمدن صورت گرفته است. با چنین تعریفی بزرگترین تمدن‌های امروز در نظر خوانندگان کتب تاریخ، آنهایی خواهند بود که ابزار قوی‌تری دارند و مخاطب می‌پذیرد که اگر قصد دارد در زندگی به رشد برسد باید با قوانین آنها جامعه داری کند. 🔰انسان در نگاه تمدن مادی و نگرش الهی: در نظام تمدن مادی انسان موجود مادی و زمینی است که با ابزار مادی، به تمدن مادی می‌رسد و بعد قوانین بشری را شکل می‌دهد. در حالی که از منظر قرآن انسان موجود ملکوتی و آسمانی است که با ارزش‌های الهی رشد می‌کند و به تمدن ملکوتی فرا‌مادی می‌رسد و در پرتو عمل به قوانین الهی زندگی می‌کند. 💯 تاریخ امروز انسان اول را نادان می‌داند در حالی که قرآن او را عالم به تمام اسما معرفی می‌کند، تا جایی که معلم ملائکه هم شده است؛ تمدن بهشتی داشته که تحت ولایت تکوینی او بوده به این معنی که اختیار امور در دست او بوده است. 📚 ┄┄┄❅✾❅┄┄┄ @dorsa_Amoze | دُرسا
98.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
✳️ طرح آموزشی دُرسا 🔰 مهارت‌های گفتگو درباره حجاب 🟢 استاد 🔻 ‌ لینک با کیفیت ویدیو👇 🌐 aparat.com/v/zaKXc 📚 ┄┄┄❅✾❅┄┄┄ @dorsa_Amoze | دُرسا
porsesh , pasokh.mp3
46.69M
🎧 طرح آموزشی درسا 🔰 پرسش و پاسخ قسمت بیستم با استاد ‌ ‌ 📚 ┄┄┄❅✾❅┄┄┄ @dorsa_Amoze | دُرسا
100.77M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🎞 طرح آموزشی درسا 🔰 پرسش و پاسخ قسمت بیستم با استاد ‌‌لینک با کیفیت ویدیو👇 🌐 https://aparat.com/v/HzXRj 📚 ┄┄┄❅✾❅┄┄┄ @dorsa_Amoze | دُرسا
📍 | پنجمین مسابقه شرکت کنندگان 🏆 محور مسابقه: این مسابقه در قالب ۱۲ سوال چهارگزینه ای از قسمت‌های ۱۷، ۱۸، ۱۹ و ۲۰ طراحی شده که شامل ۳ سوال از این ۴ تا قسمته. ⏳ استثنائا باتوجه به مناسبت روز قدس؛ شما می‌تونین تا ۴۸ ساعت دیگه، یعنی ساعت ۱۰ صبح روز شنبه ۱۸ فروردین ماه تو این مسابقه شرکت کنین 🥳 ⭐️لینک شرکت در مسابقه 👇👇👇 🌐 https://survey.porsline.ir/s/iXSahVxY 🎁 به قید قرعه به ۱۰ شرکت کننده عزیز هدیه نقدی اهدا خواهد شد. ┄┄┄❅✾❅┄┄┄ @dorsa_Amoze | دُرسا
سوالات مسابقه پنجم طرح آموزشی درسا.pdf
146.4K
📋 سوالات پنجمین مسابقه ✅ دُرسایی‌هایی عزیز برای راحتی شما در پاسخگویی، سوالات رو در این فایل با شما به اشتراک گذاشتیم تا با مراجعه به صوت‌های آموزشی، اول به جواب درست سوالات برسید و در ادامه برای وارد کردن پاسخ‌ها به پرس لاین مراجعه کنید💪 ⚠️ در ثبت پاسخ‌ها خیلی دقت کنید، چرا که فقط یکبار می‌تونید در مسابقه شرکت کنید. ┄┄┄❅✾❅┄┄┄ @dorsa_Amoze | دُرسا
❗️ مـخالفـت بـا اجبــار! ✅ برش‌هایی از 🎞 ویدیو قسمت بیستم 🎧 صوت قسمت بیستم 📚🪴 ┄┄┄❅✾❅┄┄┄ @dorsa_Amoze | دُرسا
ای قدس! ظهور مُنتَظر نزدیک است خورشید دمیده و سحر نزدیک است در سنگر انتفاضه پا بر جا باش یک سنگ دگر بزن، ظفر نزدیک است 🇵🇸 برای زنان و کودکان غزه همه می‌آییم 🇵🇸 ┄┄┄❅✾❅┄┄┄ @dorsa_Amoze | دُرسا
‍پاسخنامه مسابقه پنجم طرح آموزشی درسا.pdf
146.7K
✅ پاسخنامه‌ مسابقه‌‌ پنجم طرح آموزشی دُرسا تقدیم به شما دُرسایی‌های عزیز🌻 ‌ 📚🪴 ┄┄┄❅✾❅┄┄┄ @dorsa_Amoze | دُرسا
📣 | جلسه آنلاین 🔰 باموضوع: محتوای آموزشی 👤مدرس: استاد سید هادی عظیمی 📆 زمان: شنبه ۱۸ فروردین ۱۴۰۳ ساعت ۱۶:۰۰ 📡 لینک ورود به جلسه آنلاین: 🌐 aparat.com/dorsa_amoze/live ⚠️ لطفا کانال طرح آموزشی درسا در آپارات را برای گفتگوی زنده در جلسات آنلاین دنبال بفرمائید. ┄┄┄❅✾❅┄┄┄ @dorsa_Amoze | دُرسا