eitaa logo
دوستان سردار سلیمانی
525 دنبال‌کننده
12هزار عکس
16.9هزار ویدیو
7 فایل
@haj_mansour منتظر نظرات و پیشنهادات اصلاحی شما هستیم
مشاهده در ایتا
دانلود
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
♦️پس از حملات ریز پرنده های اسرائیل به ایران، کاربران در فضای مجازی تصاویر تمسخر آمیزی منتشر می‌کنند
نماینده روسیه در سازمان ملل: آمریکا فقط منافع اسرائیل را به رسمیت می‌شناسد 🔹اکثریت مطلق جامعه جهانی با عضویت فلسطین در سازمان ملل موافق‌اند اما آمریکا با وتوی قطعنامۀ عضویت فلسطین در سازمان ملل نشان داد که درباره فلسطینی‌ها در واقعیت چطور فکر می‌کند. 🔹واشنگتن فکر می‌کند که آن‌ها شایسته اینکه کشور خودشان را داشته باشند نیستند و تنها منافع اسرائیل را به رسمیت می‌شناسد. 🔹آمریکا چشمش را به روی جنایت‌های اسرائیل  بسته و هدفش از این کار مجبورکردن فلسطینی‌ها به تسلیم مقابل اشغال‌گر است تا شاید برای همیشه آنها را از سرزمین‌شان بیرون براند. این سیاست تنها اثر معکوس دارد. 🤲 🌿 💪 😡 🌷 🇮🇷 ❤️🌹 @dostansardarsoleymani
♨️بررسی علت رفتارهای دیجی کالا واقعا میشه تصور کرد که مدیران دیجی کالا نمیدونستن که این اسامی برای مردم متدین و انقلابی ایران بسیار مقدس هستن ؟! پس چرا اینکارو کردن؟!! یک اصل در فروش محصولات یک شرکت وجود داره و اون این هست که بازاریابی و تبلیغات دومقوله جدا از هم هستن بازاریابی برای فروش مستقیم محصول در همون زمان هست ولی تبلیغات برای دیده شدن برند یا محصول برای انتخاب شدن در آینده از بین چند برند مشابه انجام میشه! شرکتها وقتی تبلیغ میکنن لزوما به فروش در اون لحظه براثر تبلیغاتی که انجام میدن توجه و نظر ندارن! بنا بر تحقیقات، برای اینکه شما یک‌محصول با برند خاص رو به صورت ناخودآگاه از بین چند محصول مشابه با برندهای دیگه از توی قفسه فروشگاه بردارید نیاز هست که قبلا حداقل ۸ بار اسم اون برند رو از طریق تبلیغات شنیده باشید. به همین دلیل خیلی شرکتها برای اینکه بیش از ۸ بار دیده بشن و در عین حال هزینه سنگین تبلیغات رو پرداخت نکنن، دست به تبلیغات معکوس میزنن که به تبلیغات کثیف شناخته میشه! در تبلیغات کثیف تمرکز روی حساسیت های نژادی و اعتقادی و یا اخلاقی قرار میگیره! در تبلیغات کثیف روی حافظه ضعیف مشتری خیلی حساب باز میشه و صاحبان شرکتها میدونن که به مرور زمان اونچه که در ذهن مشتری باقی میمونه اسم برند هست نه نوع تبلیغاتی که باعث جلب توجه و یا شناخته شدن اون برند شده! مثال میزنم سونی همون اوایل در یکی از تبلیغاتهاش زنی سفید پوست رو نشون داد که با خشونت گلوی زنی سیاه پوست رو گرفته بود که نشان دهنده‌ی توهین به نژادها بود، ابتدا اعتراضاتی به همراه داشت اما نتیجه‌ همون بود که مدیرانش انتظار داشتن مثال دوم شرکت داو همینطور زن سیاه پوست رو در کنار زن سفید پوست قرار داده بود و استفاده از کرم داو رو دلیل این سفیدی و تمیز بودنش معرفی کرد اما با وجود اعتراض شدید مردم، باز هم‌ برای مدیرانش نتیجه، مطلوب بود. با این حساب اگه فیلم یک دعوایی رو دیدید که پشت تصویر تابلوی یک فروشگاه یا برند خاص وجود داره احتمال بدید اون دعوا ساختگی و از نوع تبلیغات کثیف باشه!😉 حالا دیگه متوجه شدید که فیلم کشف حجاب دیجی کالا و ازکی که مدتی قبل به صورت گسترده در فضای مجازی منتشر شد به چه علتی بوده! درسته چون مدیرانش اینطور خواسته بودن و مطمئن بودن قوه‌ قضاییه عزم جدی در برخورد با این‌ ناهنجاریها رو نداره! اما ببینید دستگاه قضایی ما با رها کردنشون چه لطفی به این شرکتهای هنجارشکن کردن!
9.13M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
آسفالت های دوبی آب رو جذب میکنن ...
. پرتابه اسرائیل منفجر شد اما در عمق اسرائیل! ♦️پرتابه اسرائیل هر چه بود -کوادکوپتر پیتزا بر، یا موشک اسپارو و راکس- به شدت منفجر شد، اما در اسرائیل نه در ایران. چنان که سیاستمداران صهیونیست را به جان هم انداخته است. 🔹وزیر امنیت داخلی کابینه نتانیاهو، عنوان «مسخره» را به این عملیات داده و یائیر لاپید، رئیس جریان اپوزیسیون دولت در واکنش به توئیت بن گویر پاسخ داده: هیچ وقت تا الان یک وزیر در کابینه امنیتی چنین لطمه سنگینی به امنیت کشور، وجهه و جایگاه آن نزده بود. بن گویر با یک پیام یک کلمه‌ای نابخشودنی توانست اسرائیل را از تهران تا واشنگتن، تمسخر و شرمنده کند. ♦️منوشه امیر تحلیلگر صهیونیست هم می گوید: با توجه به شرایط و همه محدودیت‌ها، این همه آن چیزی بود که اسرائیل می‌توانست انجام دهد؛ ما نمی‌توانیم همزمان در چند جبهه بجنگیم!اسموتریچ و بن‌گویر از این حمله اسرائیل ابراز ناخرسندی کردند؛ من هم نظرم همین است، جواب اسرائیل هم‌سطح با حمله ایران نبود؛ اما اسرائیل اولویت‌های دیگری از جمله غزه و حزب‌الله لبنان دارد که می‌توانند اسرائیل را فلج کند. 🔹شده حکایت همان داستان طنز معروف، و شلیک توپخانه ای که قرار بود در سرزمین حریف منفجر شود و تلفات بگیرد، اما خود توپ هنگام شلیک منفجر شد و از سربازان خودی تلفات گرفت! 🤲 🌿 💪 😡 🌷 🇮🇷 ❤️🌹 @dostansardarsoleymani
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
🎥ویدیوی جالبی که امروز در رسانه‌های نزدیک به رژیم صهیونیستی پربازدید شده را ببینید؛ 🔹خبرنگاری در نیویورک از امیرعبداللهیان می‌پرسد «درباره "حمله" شب گذشته نظری ندارید؟» که یکی از همراهان وزیر امور خارجه در جواب، به کنایه می‌گوید «چه حمله‌ای؟!» 🤲 🌿 💪 😡 🌷 🇮🇷 ❤️🌹 @dostansardarsoleymani
پاسخ صریح حاج مهدی سلحشور به فضائلی. درود بر شرفت حاجی 👏👏