🎥 #ببینید | حمله به آمبولانس در منشور سازمان ملل
⁉️ آیا در جنگها به آمبولانس حمله میشد؟
# جهاد تبیین واجب روز و نشر حداکثری با شما
احسان کرمی هم مزد کاسه لیسیشو گرفت و رفت شبکه منوتو
یادی کنیم از صحبتهای چند ماه پیش حسن عباسی در مورد این جانور و رفیقش برزو ارجمند
# جهاد تبیین واجب روز و نشر حداکثری با شما
📹 دانشگاه تهران | حرفهای تکان دهنده دانشجوها:
🔹 با جماعتی طرف بودیم که فحش می دهند و به جای حرف زدن پیراهن پاره می کردند.
# جهاد تبیین واجب روز و نشر حداکثری با شما
❌🎥 🔴 حضور احسان کرمی مجری سابق تلوزیون در برنامه شبکه من و تو و تمجید او از این شبکه!
پ. ن: از روی رفلکس چهره و عدم تمرکز و بهم ریختگی کلمات در هنگام صحبت کردن میشه فهمید که خودش هم فهمیده بازی خورده ولی احساس میکنه راه برگشتی نداره و باید به حرکت خودش در سراب ادامه بده
# جهاد تبیین واجب روز و نشر حداکثری با شما
🔻دربارۀ حالِ کنونیِ عزتالله ضرغامی
🖋 مهدی جمشیدی
۱ . ما با یک «نسلِ مدیریّتیِ فرسوده» مواجه هستیم که خسته شدهاند، کم آوردهاند، بیش از این نمیتوانند، و شاید نمیخواهند مسیر انقلاب را ادامه بدهند. ازاینرو، «تظاهر به روشنفکری» میکنند تا شاید بدنۀ اجتماعی بیابند و کیسهای برای آیندۀ سیاسیشان بدوزند. تصوّر کردهاند که مسیر قدرت، از رهگذر «چنگکشیدن به چهرۀ ارزشها» میگذرد و هرچه که «سیمای منتقدانه» از خود بتراشند و سخن باطل ببافند، بازار مخاطبشان، داغتر و پُررونقتر خواهد شد. همان راهی را میروند که عدّهای رفتند و چند صباحی بر کرسی قدرت تکیه دادند و اینک خانهنشین و متروک و مطرود هستند. به این اندازه از حضور در قدرت، راضی نیستند. بیشتروبیشتر میخواهند. دیدید که چگونه صف کشیدند برای ریاستجمهوری. گویا بازنشستگی ندارند؛ اگرچه در قدرت هم که بودند، «نشسته بر کرسی» بودند، نه «ایستاده در میدان». چرخۀ باطل ساختهاند و سیری ندارند. معدۀ قدرتخواهیشان، بیاندازه اتساعپذیر است. اگر آیتالله خامنهای از «چرخش قدرت» سخن نمیگفت و در بیانیۀ گام دوّم انقلاب، «جوانان مؤمنِ انقلابی» را به عرصۀ حکمرانی فرانمیخواند، بیش از اینها گرفتار این جماعتِ تکراری و تمامنشدنی میبودیم.
۲. کمکم دارند «ریزش» میکنند. چیزهای که میگویند، نشانگر «اتّفاقات باطنی»اشان است. امّا مسأله این است که سقوطِ «خودشان» را به «جامعه» نسبت میدهند و در لفافۀ «جانبداری از جامعه»، آن را «متهم» میکنند؛ متهم به عبور از ارزشهای دینی و تفکّر انقلابی. میگویند جامعه، دیگر کشش انقلابی ندارد و از راه رفته، بازگشته؛ میگویند جامعه، دچار تغییر ارزشی شده؛ میگویند جامعه با انقلاب، زاویه پیدا کرده است. حال آن که این اوصاف و احکام، جملگی بازگویی حال درونیِ خودِ اینان است و نه جامعه. «خودشان» را توصیف میکنند، امّا رندانه و زیرکانه، سقوط و ریزش خودشان را به «جامعه» نسبت میدهند. شدهاند «زبان جامعه». میهراسند از اینکه بگویند «ما» استحاله شدهایم. میخواهند جامعه را نیز در انحطاط فکریِ خویش، «سهیم» و «شریک» کنند تا هم خود را توجیه کنند و هم دستاویزی برای فشار بر حاکمیّت بیایند. همان سخن حجاریان است؛ فشار از پایین ... .
۳. هنوز درنیافتهاند که مردم، الگوی مدیریّتیِ «حاجقاسم سلیمانی» را میپسندند که با وجود حضور چهلساله «در قدرت»، هیچگاه «بر قدرت» نشد و ایدئولوژی انقلابیاش رقیق نگشت. نمیفهمند «عیانسازی وابستگی به ارزشها»، فضیلت نه نقطۀ ضعف. البتّه حتّی برای توجیه خویش، دست تصرّف و تحریف به سوی حاجقاسم نیز دراز کردند تا او را «غیرانقلابی» و «منتقد» جلوه بدهند، امّا در همان آغاز راه، آیتالله خامنهای برآشفت و گفت عدّهای سعی نکنند وی را «زاویهدار با انقلاب» و «بریدۀ از ارزشها» نشان بدهند؛ چراکه وی یک «انقلابی اصیل و ریشهدار» بود. حاجقاسم، آکندۀ از «محبّت» و «خوشبینی» و «ملاطفت» بود، امّا برای «جذب مخاطب به سوی ارزشها»، نه برای «سیّالسازی ارزشها» و «نسبیکردن مرزهای انقلابی». درونِ حاجقاسم، سرشار از «جزمیّت» و «قطعیّت» بود، ولی در عین حال، «گفتگو» و «مدارا» میکرد و اهتمام بر «جذب» داشت. در آنجا نیز که حس میکرد کسانی بهطور عامدانه در پی «تقابل با انقلاب» هستند، ابرو در هم میکشید و چشم میدراند و با عتاب و تلخی سخن میگفت؛ چنانکه با حسن روحانی چنین کرد و او را به عقب راند. حاجقاسم سلیمانی، هم «دافعه» داشت و هم «جاذبه».
۴. جملهای که ضرغامی نوشته، وی را در وادی «خواص اغواگر» نشانده است. میخواهد «واقعیّت اجتماعی» را تحریف کند؛ همان واقعیّتی که مردم در متن آن زندگی میکنند؛ آن هم در اوج جنگ روایتها. در واقع، مرتکب خیانت جنگی شده و از پشت، خنجر زده است. چون میداند «بازی روایت»، کارساز و فتنهافکن است، بر آن است که «بازیسازی» کند و خود را به «دیگریهای گذشته»، نزدیک سازد. در پی «جایابیِ جدید» است برای آیندهای که دور نیست. نیاز دارد به چهرۀ تازه و متفاوت با گذشته. این «نیاز سیاسی»اش را درک میکنم، و نهفقط من، که هر مخاطبی میفهمد او در چه مداری و با چه هدفی به حرکت درآمده است. ازاینرو، کسی او را «باور» نخواهد کرد و این مواضع، حاصلی نخواهد داشت جز فروغلتیدن در مرداب انزوای سیاسی و حاشیهنشینیِ اجتماعی. گوارای وجودش اینهمه بیتدبیری در تدبیر خویش.
# جهاد تبیین واجب روز و نشر حداکثری با شما
❌🎥 بدون تعارف با خانواده مصی علینژاد
# جهاد تبیین واجب روز و نشر حداکثری با شما
مازیار/M:
🎥 ضایع شدن مجری بیبیسی در پخش زنده تلویزیونی توسط یک دهه هشتادی!
🔹️ وقتی یک نوجوان دهه هشتادی که بهعنوان کارشناس در این شبکه حاضر شده بود در اظهاراتی نه به خودش رحم میکند با دفاع از "سکویی" اپوزیسیون معلوم الحال، نه به بیبیسی و نه به حسن ریوندی
# جهاد تبیین واجب روز و نشر حداکثری با شما
🔴وضعیت اروپا و غرب وحشی بعد از کمبود دو هفته ای بنزین
✍ببینید چطور به جان هم افتادهاند! این هم نتیجه توطئه علیه کشور امام زمان عج و حمایت از فتنه گران.
✍تازه این هنوز آغاز راه است، صبر کنید زمستان برسد آن وقت خواهند دید چه اتفاقی خواهد افتاد.
# جهاد تبیین واجب روز و نشر حداکثری با شما
🎥 روایتی ١٢ دقیقهای از یک جلسه مهم
⏪ بین اعضای کمیسیون پزشکی قانونی، پدر و وکلای مهسا چه گذشت؟
# دروغگویی پدر مهسا امینی مشخص شد ، چرا باید پدرش دروغ بگوید و نظام را با چالش همراه کند ؟ آیا دست پشت پرده وجود دارد ؟
# جهاد تبیین واجب روز و نشر حداکثری با شما
🔴نتانياهو برای توافق تعیین مرز با لبنان به لاپید حمله کرده و گفت این یک توافق ذلت بار است. آب ما و زمین و گاز ما را به نصرالله دادند و خواستهی حزبالله برای استخراج توسط ایران را هم قبول کردند. این توافق، تسلیم شدن یک نخست وزیر موقت ضعیف بی تجربه بود که به قدرت بازدارندگی ما ضربه بزرگی زد.
از طرف دیگر لاپید گفته است من خودم در لبنان خدمت (جنایت و آدمکشی) کرده بودم و هزینه جنگ را میدانم. نمی خواستیم وارد جنگی هرچند کوچک بشویم.