eitaa logo
دکتر گریوانی
928 دنبال‌کننده
1.7هزار عکس
1.2هزار ویدیو
131 فایل
ارتباط با ما: @Nooralhoda
مشاهده در ایتا
دانلود
دکتر گریوانی
🔰 عمل صالح ادامه عشق به حق 🔷🔸 مؤمن براى انتخاب شكل‌هاى مبارزه‌اش، ملاك‌هايى دارد و نورهايى دارد. 🔹 هدف او و شرايط او و دشمن او شكل مبارزه او را مشخص مى‌كنند. 🔸 1. گاهى هدف ايجاد رعب است، گاهى كنار زدن يك فرد است و گاهى عالى‌تر، تا سطح شكوفا كردن استعدادهاى انسانى. 🔹چون او به منابع انسانى بيش از منابع زيرزمينى مى‌انديشد به شكوفايى و بارورى آنها همت گماشته است. 🔸هر چقدر هدف حكومتى بالاتر بيايد، هر چقدر از امنيت و رفاه، از پاسدارى و پرستارى فراتر برود، ناچار شكل مبارزه پيچيده‌تر مى‌شود. 🔹 2. همين‌طور دشمن و طرف مبارزه در شكل مبارزه اثر مى‌گذارد. 🔸 3. همان‌طور كه شرايط و موقعيت‌ها در شكل آن اثر دارند. مى‌بينيم كه ابوذر فريادگر است اما نه در زمان ابوبكر و عمر، بلكه در زمان عثمان كه خلق به خستگى رسيده‌اند و به وازدگى دست داده‌اند. و مى‌بينيم كه ابوذر فريادگر است نه ديگران، كه ابوذر زبانش تيز شده و حمايت گرديده است؛ چون آسمان بر راستگوتر از ابوذر سايه نينداخته. 🔹 صبر و سازندگى و رشد دادن و عمل صالح و رشد كردن، ادامه ايمان هستند و دنباله عشق به حق. عاشق، بيكار نيست. هر كس به حق رسيد، به حق مى‌رساند. 🔸 درخت زنده، شاخ و برگ و ميوه دارد. به حرف آنهايى كه مى‌گويند دلت پاك باشد، فريب مخور. دلِ پاك، عملِ پاك مى‌سازد. درخت زنده بار مى‌آورد، مگر اين طور نيست؟ 🔹 و عاشق حق از يك سو عمل مى‌آورد و شاهكار مى‌آفريند و از يك سوى ديگر همراه و همكار؛ 🔸 چون در راه، درگيرى‌هايى هست كه به تنهايى نمى‌توان با آنها روبه‌رو شد. 🔹 و عاشق حق به اندازه عشقش شكيبايى دارد و صبر و استقامت. 🔸 آنچه صبر و سازندگى و عمل را پايه مى‌گذارد، ايمان است و حب اللّه است، كه: «وَالَّذينَ آمَنُوا اَشَدُّ حُبَّاً للّه ». 📝استاد علی صفایی حائری 📚کتاب رشد ص ۵۷ @dr_fgarivani
⭕ تشکر مریم رجوی از شورای شهر تهران! 🔺 تشکر قاتل ۱۷ هزار ایرانی از شورای شهر تهران! 🔺 تشکر همدستان صدام از شورای شهر تهران! @dr_fgarivani
7.87M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
😞 🔹 ماموران مترو پاریس یک زن حامله رو می زنن زمین که دست‌بند بزنن و هرچی اعتراض می‌کنه بدتر می‌کنن. و مردمی که اطراف هستن و به خشونت علیه زن حامله اعتراض می‌کنند ، هم بازداشت می‌کنند. @dr_fgarivani
🔍سند 2030 علت اصلی جاروجنجال های گزینشی برای دختران مقتول و محدودیت وام ازدواج. 🕹در بند چهارم سند 2030 به موضوعی بسیار مهم و حساسیت زا با عنوان ″دستیابی به تساوی جنسیتی و توانمند سازی تمام زنان و دختران″ پرداخته شده و ذیل آن مواردی مانند ریشه کنی اقدامات زیان‌بار مانند ازدواج در سنین پایین، ترویج تساوی جنسیتی و توانمندسازی، ریشه کنی انواع خشونت علیه زنان و دختران و... مطرح شده است. 🚫با توجه به موارد ذکر شده در این بند جریان غربگرا برای اجرایی ساختن این بند بسیار مهم، باید طعمه یابی کرده و با جاروجنجال رسانه‌ای و سوءاستفاده از برخی دختران و زنانِ قربانی جهالت مردان، همچون رومینا و ریحانه، زمینه را برای تصویب قوانینی در راستای اجرای این سند دست و پا کند. 🚫از طرفی محدودیت پرداخت وام ازدواج برای سنین زیر 18 سال نیز در راستای اجرای این سند تفسیر می‌شود. چراکه این بند بصورت شفاف، ازدواج در این سن برای دختران را خطرناک توصیف کرده؛ لذا کشورها ملزم به ایجاد محدودیتِ ازدواج و بارداری دختران تا سن 19 سالگی هستند. ❌این درحالیست که در بند سوم این سند نسخه آموزش جنسی برای کودک و نوجوان می‌پیچند و در روابط آزاد هیچ محدودیت سنی قائل نمی‌شوند. جای بسی تآمل است که اگر رابطه جنسی و بارداری در قالب ازدواج برای دختران زیر 18 سال مضر است، چگونه روابط جنسی آزاد و سقط جنین برای کودک و نوجوان خطری در پی ندارد؟!! 🔆بدیهی ست که ادعای دفاع از حقوق زن، تجویز ازدواج سفید و بدون تعهد، شعار برابری جنسیتی به جای عدالت جنسیی، قبح زدایی از روابط جنسی آزاد، محدودیت سن ازدواج و تخریب جایگاه مرد در خانواده و جامعه، تنها و تنها با هدف ممانعت از ازدواج و تعهد، حذف نقش مادری و همسری از زن و به صورت کلی عدم شکل‌گیری خانواده ایرانی اسلامی طرح شده است. 🔔قابل توجه مسئولان غربزده و نفوذی ها: الگوی اربابانتان برای تعیین تکلیف برای مردم ایران مدت‌هاست که رنگ باخته! آنان وضعیت مطلوبی برای زن غربی ایجاد نکرده‌اند که حال قصد صدور الگویشان را برای کشورهای دیگر دارند. به تعبیر مقام معظم رهبری، این انقلاب اسلامی است که در قضیه زن باید از نظام سلطه غرب طلبکار باشد. یا ها @dr_fgarivani
مسابقه ادبی،هنری به مناسبت @dr_fgarivani
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
نمایش در ایتا
🔰گفتگوی اختصاصی خانم دکتر گریوانی معاونت خواهران سازمان بسیج دانشجویی 🔹 بنده از کودکی جایگاه دختر در خانواده اسلامی را جایگاهی والا و ارزشمند دیده ام و میدانم چرا که پیامبر رحمت،بوسه بر دست دخترشان میزدند و پیروان مکتب این پیامبر نیز به تبعیت از ایشان،دختر را رحمت و مظهر لطف و جمال حضرت حق می دانند. 🔸تربیت دینی همان نوع تربیتی است که با اصول ارزشمند دینی باشد و نتیجه تربیت دینی دختران در طول تاریخ در صدر اسلام همانند زینب کبری و فاطمه معصومه میشوند که یکی پناهگاه خیمه امام معصوم میشود و دیگری، امام معصوم میفرماید:یا فاطمة اشفعی لی فی الجنة و در دوران متاخر هم مجتهده امین ها، بنت الهدی صدرها و در حال حاضر امثال خانم دکتر لباف و خانم دکتر طوبی کرمانی که هر یک به تنهایی مایه افتخار یک امت هستند. 🔹تربیت تعصبی، تربیتی است... ادامه در پیوند زیر 👇 http://www.bso.ir/News/83261 @dr_fgarivani
💢 مقابله‌ی حقوقی با مسئله ستم به زنان ⚖️ به مناسبت هفته قوه قضاییه 🔸 حضرت آیت‌الله خامنه‌ای: *ما زنانی داریم که ضعیفند و محرومند، زنانی داریم که ستم‌زده و مظلومند؛ باید جلوی این مظلومیتها را گرفت. 🔹 قوانین مهمی لازم است که باید وجود داشته باشد، خلقیات لازمی وجود دارد که بایستی دنبال کرد که تحقق پیدا کند، آداب و سننی لازم است وجود داشته باشد که زن در سطوح مختلف - معاشرتی، جنسی، خانوادگی، فرهنگی و فکری- دچار ستم‌زدگی نباشد. 🔸 یعنی از مسائل کاملا شخصی و خصوصی -یعنی مسائل جنسی- احتمال و امکان ستم‌زدگی زن و مظلومیت زن وجود دارد، تا مسائل عمومیتر.* ۱۳۹۲/۰۲/۲۱ @dr_fgarivani
فعلا قابلیت پخش رسانه در مرورگر فراهم نیست
مشاهده در پیام رسان ایتا
سردار شهید حاج قاسم سلیمانی: 🔴 بعضی ها بجای نامه سرگشاده نوشتن به استکبار و صهیونیست، نامه سرگشاده به ولی ایستاده در خط مقدم می‎نویسند... @dr_fgarivani
پاسخ محکم و کوبنده آیت الله فاضل لنکرانی به یاوه گویی های ابتکار: شما حدیث ثقلین را قبول ندارید؟/من به ایشان توصیه می‌کنم اسلام را درست بفهمند/ بعضی معنای فقه پویا را درست نمی‌فهمند و فکر می‌کنند پویا یعنی دائماً باید احکام را تغییر دهیم، حلال را حرام و حرام را حلال کنیم، آیت الله محمد جواد فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) و عضو جامعه مدرسین حوزه علمیه قم در درس خارج دیروز خودشان طی سخنانی به موضوع مالکیت پدر بر فرزند پرداخت و اظهار نظرهای اشتباه و غلط و منافقانه معصومه ابتکار در این باره پاسخی کوبنده دادند که در ادامه می بینیم: به دنبال قضیه قتل دختری که چندی پیش توسط پدرش اتفاق افتاد، اخیراً مطلبی پیرامون «حکم عدم قصاص پدر در صورت قتل فرزندش»، از سوی معاونت امور زنان و خانواده ریاست جمهوری در رسانه‌ها منتشر شده است که باید عرض کنیم؛ این مطلب کاملاً غیر صحیح است و تعجب این است که چرا یک مسئول رسمی در نظام جمهوری اسلامی نسبت غیر صحیح به فقه و فقها می‌دهد. البته نظایری هم از افراد دیگر از اول انقلاب تا حالا داشته‌ایم و متأسفانه این مشکل هنوز هم وجود دارد، مسئولیت‌هایی را به افراد می‌دهند و این افراد اظهارنظرهایی می‌کنند که صلاحیت آن را ندارند. تعبیری که از ایشان در رسانه‌ها پخش شده خیلی ناراحت‌کننده بود. این تعبیر که «برخی از فقها قائل به مالکیت پدر بر فرزند هستند، در نتیجه پدر می‌تواند هر کاری که بخواهد با فرزند انجام دهد، با مال فرزندش معامله کند و حتی اگر به قتلش هم برساند مانعی ندارد»، بعد هم می‌گوید «این یک برداشت فقهی است که برخی از فقها قائل‌اند اما ریشه قرآنی ندارد». هر دو مطلب ایشان کاملاً ناصحیح است و غیر مطابق با میزان صحیح فقهی و اجتهادی است. اولاً هیچ فقیهی نه از قدما و نه از متأخرین فتوا نداده که پدر مالک فرزندش است، در هیچ متن فقهی شما چنین مطلبی را پیدا نمی‌کنید که یک فقیهی بگوید پدر مالک فرزندش هست و می‌تواند با این فرزند مثل سایر اموال خود معامله و برخورد کند. چطور می‌شود کسی بگوید فقه شیعه یا فقه اسلام اجازه می‌دهد که پدر فرزندش را بکشد، چون مالک اوست؟ این یک نسبت کاملاً غیر صحیح است. لذا قسمت اول کلام این مسئول، کاملاً یک نسبت ناروا به فقه و فقهاست و من به ایشان توصیه می‌کنم اسلام را درست بفهمند. ما به جای اینکه اسلام را درست بفهمیم، می‌آئیم یک مطلب و یک اتهام غیر صحیح را به اسلام و فقه نسبت داده و دین و فقه را در أنظار دنیا خراب می‌کنیم. اینها مسئولیت أخروی دارد. اگر من از فقه درست خبر ندارم، حق اظهار نظر ندارم، همینطور می‌گوئید «برخی از فقها»؟! به ما بگوئید این «برخی از فقها» کدامند و در کدام کتاب است؟ اینکه یک مطلب غیر صحیحی توسط یک مسئول در تریبون‌ها و رسانه‌ها مطرح شود، بدون هیچ تردیدی؛ هم باید این فرد پاسخگوی آن باشد، هم آن مسئولی که این شخص را به مسئولیت گمارده است. فقه ما بسیار فقه بالنده، قوی و پویایی است؛ منتها بعضی معنای فقه پویا را درست نمی‌فهمند و فکر می‌کنند پویا یعنی دائماً باید احکام را تغییر دهیم، حلال را حرام و حرام را حلال کنیم، در حالی که فقه پویا یعنی در هر زمانی فقه می‌تواند مطابق با خصوصیات آن زمان و بر طبق ضوابط فقهی نظر بدهد. اما قسمت دوم؛ که آن هم حرفی است به یک معنا بدتر از قسمت اول و گفته‌اند که این مطلب ریشه و مستند قرآنی ندارد. اولاً شما از کجا می‌گوئید مستند قرآنی ندارد؟ چه مقدار آیات قرآن را بررسی کردید که بگوئید مستند قرآنی ندارد؟ ثانیاً مگر شما حدیث ثقلین را قبول ندارید؟ بر اساس حدیث ثقلین، قرآن و عترت برای بشر تا روز قیامت معیار است. تمام افتخار حوزه‌های علمیه هم به این است که محور مطالعاتشان؛ قرآن و عترت است. اگر کسی هم امامت و وصیّ بودن ائمه اطهار(ع) را بعد از پیامبر(صلوات الله علیه) به دستور خدای تبارک و تعالی قبول نداشته باشد، این روایت «أنت ومالک لابیک» را که در کلام خود پیامبر(ص) آمده است، قبول دارد. این چه نسبت ناروایی به فقه، اسلام، پیامبر(ص) و ائمه معصومین(ع) است؟! بعد هم این مطلب دوم را بگوئیم که مستند قرآنی ندارد! این فرد یک حرفی زده که حتی اهل‌سنت هم نمی‌زنند؛ ما فقیهی را در اسلام از شیعه و سنی سراغ نداریم که بگوید فقط و فقط قرآن مستند برای احکام است. بنابراین هر دو مطلب نادرست است و توصیه می‌کنم گوینده این سخن حرف خود را اصلاح کند و نگذارند چنین مطالبی از اینها بماند و موجب اشتباه هزاران نفر بشود و اشتباه آنها از نظر اخروی بر ذمه ایشان قرار گیرد. شما که به حوزه و فقها دسترسی دارید اول سؤال کنید، بعد که مطلب برایتان روشن شد آن را مطرح کنید @dr_fgarivani