اژدها سواران کتابخوان🏴
به خدا ویدار کرم میریزه تقصیر من نیست-
یمامممغمععبهکیلپذ
وقتی اینجارو داشتم میخوندم وسط گریه بودم یهو خندم گرفت(((:
هدایت شده از (عضو رسمی ستویا) شماره "۱"
واکنشای سیلوانا بهم جون دوباره دمید
میخوام پارت بد_