https://eitaa.com/dream_maker/1273
میری استودیو .؟ از همونجا ها که توش آهنگ می خونن
--
اره اره اهنگم توش میخونن✨🎀
ولی من واسه ی صداگذاری روی انیمیشن میرم:(((
افسانه واسمون تعریف نمیکنی خاله
--
قول میدم فردا یه دونه خفن مقن تعریف کنم واستون🐥
https://eitaa.com/dream_maker/1287
وای چه باحال برای ما هم میفرستی؟
--
نه--
<☆مجتمعِ عجیبناک~
https://eitaa.com/dream_maker/1287 وای چه باحال برای ما هم میفرستی؟ -- نه--
حقیقتا هنوز کارم ابتداییه 🙏🏻
<☆مجتمعِ عجیبناک~
بچها ها اگه فردا ازمون دارید امشب زود زود بخوابین و صبحم زود بلند شین
ازین شکلاتام با خودتون ببرین*ترجیحا کاکائویی نباشه🤣💔*
اصلنم نگرانی به خودتون ندین که "وایی اگه قبول نشم کسی دوستم نداره یا وایی قراره ابروم بره"
شوماها قطعاااا قبول میشین💞💕✨
<☆مجتمعِ عجیبناک~
اصلنم نگرانی به خودتون ندین که "وایی اگه قبول نشم کسی دوستم نداره یا وایی قراره ابروم بره" شوماها ق
شوماها همتون ساکنان دوست داشتنی، باهوش و خفن مفن مجتمع من هستید و میمونید تحت هررر شرایطی✨✨✨
مهم خودتونید که از خودتون و تلاشتون راضی باشین بچه ها💖💞💕
به عنوان یه دانش اموزی که پارسال حسو حال شوما رو درک کردم بهتون میگم اگه قبول نشیدم چیزی رو از دست ندادین پس با خیال راحتتتت برین ازمون بدینو بترکونیننن😉💞💕✨
از ته دلللل ارزو میکنم همتون همونجور که میخواین ازمون بدینو چیزی که دوست دارین قبول شین