https://eitaa.com/dream_maker/1273
میری استودیو .؟ از همونجا ها که توش آهنگ می خونن
--
اره اره اهنگم توش میخونن✨🎀
ولی من واسه ی صداگذاری روی انیمیشن میرم:(((
افسانه واسمون تعریف نمیکنی خاله
--
قول میدم فردا یه دونه خفن مقن تعریف کنم واستون🐥
https://eitaa.com/dream_maker/1287
وای چه باحال برای ما هم میفرستی؟
--
نه--
<☆مجتمعِ عجیبناک~
https://eitaa.com/dream_maker/1287 وای چه باحال برای ما هم میفرستی؟ -- نه--
حقیقتا هنوز کارم ابتداییه 🙏🏻
<☆مجتمعِ عجیبناک~
بچها ها اگه فردا ازمون دارید امشب زود زود بخوابین و صبحم زود بلند شین
ازین شکلاتام با خودتون ببرین*ترجیحا کاکائویی نباشه🤣💔*
اصلنم نگرانی به خودتون ندین که "وایی اگه قبول نشم کسی دوستم نداره یا وایی قراره ابروم بره"
شوماها قطعاااا قبول میشین💞💕✨
<☆مجتمعِ عجیبناک~
اصلنم نگرانی به خودتون ندین که "وایی اگه قبول نشم کسی دوستم نداره یا وایی قراره ابروم بره" شوماها ق
شوماها همتون ساکنان دوست داشتنی، باهوش و خفن مفن مجتمع من هستید و میمونید تحت هررر شرایطی✨✨✨
مهم خودتونید که از خودتون و تلاشتون راضی باشین بچه ها💖💞💕
به عنوان یه دانش اموزی که پارسال حسو حال شوما رو درک کردم بهتون میگم اگه قبول نشیدم چیزی رو از دست ندادین پس با خیال راحتتتت برین ازمون بدینو بترکونیننن😉💞💕✨
از ته دلللل ارزو میکنم همتون همونجور که میخواین ازمون بدینو چیزی که دوست دارین قبول شین
خاله برامون از چیزای خفن مفن مدرسه اینجوری بگو که انگیزه بگیریم انقد استرس دارم اصلا خوابم نمیبرههههه کهههههه صگ ـ...
--
خب وایسا ببینم چه نکته ی مثبتی دار--