بین بی تی اس و اکسو و استری کیدز و تی اکس تی کدوم انتخاب میکنی
--
وای یادش بخیررر😭😭😭😭
خاله از همشون گوش میدادم قبلا البته الانم گوش میدم ولی کمتر😞💔
<☆مجتمعِ عجیبناک~
برای یه مدت طولانی و بصورت دیوانه وار به این موزیک عشق میورزیدم🙏🏻
گرایشت چیه من خواب سکشوال استم شب شما بخیر
--
گرایشم😭💔
من اسکشوالم*
شبتون خوش و پر از انار🦕
همه ی دوستات کانال دارن؟ می ذاری لینکاشونو
--
همشون که ن--💔
ولی خیلیاشون دارننن بزار بعدا🤝🏻