درودددد میشه لطفا حمایت کنید؟ تازه تأسیسه
https://eitaa.com/joinchat/3730441882Ca27005ddad
--
با کمال میل
<☆مجتمعِ عجیبناک~
نیکولای تو قراره برای تابستون چیکار کنی؟ -- واقعا هیچ ایده ای ندارم
راستش هر وقت خواستم تابستون با برنامه و هدفمندی رو پیش ببرم گند خورد توش🙏🏻
*پس ایندفعه میخوام بداهه کار کنم*
https://eitaa.com/dream_maker/1395
یعنی بچه هاشو ول کرد زنه؟
--
خب اهم اهم
بعضیا میگن:هر زمستون از دور مراقب بچههاشه
یه سری ادما ی دیگه میگن:هر بار که شدت برف کم بود ، در واقع یوکی-اونا داشت به خانوادهاش سر میزد.
و یه برداشت قشنگتر هم هست*من به این یکی بیشتر باور دارم*:یوکی-اونا از اول یه روح زمستونی بود واره دیگه انسان نبوده.
برای همین حتی اگه میخواستم، نمیتونست تا ابد مثل یه انسان زندگی کنه.
سلام توی بله یه کانال دارم و داستان مینویسم منتشر میکنم قلمم شاید خوب نباشه چون تازه شروع کردم نوشتن اولین بارهامه... ممنون میشم حمایت کنی و چه بهتر که خودت هم تشریف بیاری و همینطور پذیرای انتقادات و نظرات هستم🌚✨ آیدی : @Marywriter
--
حمایتش کنین✨💞
<☆مجتمعِ عجیبناک~
دایناسور کوچولو میشه من شما رو اد کنم؟: _اسکارلت -- باعث افتخارمههسجتسحد😭😭😭😭
Yeppi، لفت بده دوباره بیا
_🦕
--
یوهوووو🦭
<☆مجتمعِ عجیبناک~
لینک گپ تلگرامت رو میزاری😆 -- اره وایس--
https://t.me/+3V95Z1vCilczOTU0
<☆مجتمعِ عجیبناک~
چرا فقط افسانه ی ژاپنی تعریف میکنی؟ -- نمیدونم همینجوری🤷🏻♀️
ولی خب چندان همینجورییم نیست
مردم ژاپن خیلییی زیاد افسانه های محلی دارن و اره کلا بین کشورا به اینکه«مردمشون زیادی خرافاتیین» معروفن