داشتم ویتامینمو که آهن هم داره میخوردم، چندتا زرشک تازه شستم که گفتم باهاش بخورم، جذب اهن بیشتر بشه(چون کمی اسیدیه)👌
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
1.3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
دو طفلان مسلم مریضند... 😤🤧😷🤒
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
دکتر افجه ای میگفت تا قبل از داشتن انتی بیوتیک های خوب، ما حتی برای نوزادی که سیاه سرفه داشت، ۴تخمه تجویز میکردیم....«نوزاد یعنی زیر یک ماه»
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
تا حالا امتحان کردی؟؟؟؟ غذایی که تو خونتون میپزی رو هر بار به نیت یکی از ائمه بپز...
اگه انجام ندادی حتما امتحان کن و تغییرات رو ببین🥹😍
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
اینم چالش روز ششم... دوره تغذیه طلایی 👌🌹
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
عزاداری هاتون قبول باشه🙏
سوگواری ماهم به سر زدن به خانواده دکتر عزیز گذشت💔
میدونید که شهیده مرضیه عسگری هم رشته من و فوق تخصص نوزادان بودند؟؟؟🥹
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
شما هم مدارس بچه هاتون آنلاین شد؟؟ 😞😞
اولین روز کلاس انلاین چطور بود؟؟؟
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
این کیه به نظرتون؟ و چیکار میکنه؟ 😁😁 «ده نمره البته قبل از اینکه نوشته شو بخونی حدس بزن» 😉
https://eitaa.com/madarokoodakeiran