1.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🔴اختلاف قبیله ای رو اوردند بالا... طوری که اصلا به بعدش فکر نمیکردند...
حرفام براتون آشنا نیست؟؟؟ 🤔
دقیقا تجربه این سه سال زندگی که در کربلا داشتم با همکاران سوریه ایم رو میگم.. https://eitaa.com/madarokoodakeiran
5M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
این عکس رو ببینید... 🙏
اینجا داشتم با دکتر شروق برای خواهرش که عکسشو نشونم داد دعا میکردیم و گریه میکردیم... 😔
حالا انقلاب شد.... ادامه شو ببین که چی شد..
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
3.6M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
به نظرتون نقش هر کدوم ما چیه؟؟؟
چیکار کنیم ایران سوریه نشه...
❤️میخوایم مجدد چله بزاریم.. چله دعای علقمه و دعای سلامتی امام زمان ❤️
❤️کیا یادشونه؟؟ قدیمی های پیج... یاتونه همیشه چله که داشتیم شب های پنجشنبه من از حرم امام حسین روزشمار اون چله رو میزاشتم؟؟ 🥺
#دلم_برای_حرمت_پر_میزنه
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
2.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
⭕️هوشیار باشید عزیزان به هر چیزی توی فضای مجازی اعتماد نکنید و انتشار ندید🙏
کار دشمنان خبیث ایران عزیزمونو راحت نکنید...
#هوشیار_باشیم...
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🚫مراقب باشیم عزیزان... 🚫
حتی یه لایک، یه استوری یا یه کامنت... هر چیزی که خیال باطل دشمنان رو بیشتر و شعله ور کنه..
#ایران_همدل
#وطنم
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
سوال یکی از شما عزیزان در مورد اعتراض الان مردم... و پاسخ من..
#ایران_سربلندمن
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
شما هم از این صحبتا شنیدین؟؟ 😁
که اسرائیل بیاد، برای مردم ایران کار خیر کنه؟؟؟ کمک کنه؟؟؟ 😏
🤔مثل کمک به مردم غزه؟؟ اصلا چرا راه دور برم..
کمک اسرائیل رو دیدیم توی جنگ ۱۲ روزه... همه مون فیلم موشک زدن به تجریش و پرتاپ شدن ماشین و ادما رو دیدیم.... 😔
همه مون تیکه پاره شدن نوزاد و خردسال و بی مادر شدن بچه ها و بی فرزند شدن مادرا رو دیدیم.. 😭😭😭
همه مون کمک اسرائیل رو دیدیم....
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
612.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
نظر این فالور عزیز رو هم ببین.. درسته هم نظر نیستیم ولی میشه با ادب و بدون توهین با هم صحبت کنیم... اینطوری بیشتر و زودتر به نتیجه میرسیم... قبول داری؟
#ایران_متحد
#اتحاد
#سربلندی_ایران_عزیزم
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
از پنجشنبه میخوایم چله دعای علقمه و دعای سلامتی امام زمان رو بزاریم...
به نیت دفع شر دشمن از کشورمون و سربلدی ایران عزیزمون❤🇮🇷
اگه هستی بسم الله...
یاعلی
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
666.6K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
وقتی که موبایل میشه یادآور دلتنگی من برای بهشت روی زمین 🥹
🌹امروز یادم انداخت که پارسال همچین روزی صبح از خونه به سمت شارع الامین رفتم حرم... بعد هم سرکار. ـ. عصر هم موکب... 🌹
#دلم_برا_حرمت_پر_میزنه
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
1.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❤️امشبم مثل هر پنجشنبه موکب برقرار هست و توزیع نذورات شما عزیزان... حاجت روا باشید ان شاالله
کیک تولد امام جواد هم داریم.. اطعام هم هست😍
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
سوالات شما همچنان در دایرکت...و. جواب من.. عکسو باز کن و بخونش..
🇮🇷فقط بگم از اتفاق جنگ 12روزه چندبار به مرز ایران ورود داشتیم؟؟؟
💔چندتا شهید داشتیم؟؟
😔اینا رو نمیگن تا ما و شما راحت بخوابیم..
https://eitaa.com/madarokoodakeiran