هدایت شده از 🏴دختــران چــادری🏴
اما کانال ها هنوز در زندان زاویرا هستن😢😢
به توکل نام اعظمت بسم الله الرحمن الرحیم .
ــــــــــــــــــــــــــــــ❅🇮🇷❅
دلم برای همتون تنگ شد....تو این مدت که خون دل می خوردیم و شب و روز دعا میکردیم،کلی اتفاق های مهم افتاد:
اول اینکه با تلویزیون دوست تر شدم😬😬
دوم ناخونهامو گرفتم تا....
اصلا شما حدس بزنین چرا؟
قدیمی ها میدونن یعنی چی
به ادمین ها حدسها رو بفرستین
👇👇👇
@tasnim7
@Usefi1376
چهارم من خیلی حس نگرانی و فشار و اضطراب داشتم...مطمینم هیچ کدومتون نمیتونین بگین مثل من نگران بودین
چون من به چشمم اثرات از هم پاشیدگی یه کشور رو (سوریه)دیدم ولی شما فقط میتونید حدس میزنید..خدا نصیب گرگ بیابون نکنه😢
امشب نمیخوام کامتونو تلخ کنم...بعدا تعریف میکنم