دوم ناخونهامو گرفتم تا....
اصلا شما حدس بزنین چرا؟
قدیمی ها میدونن یعنی چی
به ادمین ها حدسها رو بفرستین
👇👇👇
@tasnim7
@Usefi1376
چهارم من خیلی حس نگرانی و فشار و اضطراب داشتم...مطمینم هیچ کدومتون نمیتونین بگین مثل من نگران بودین
چون من به چشمم اثرات از هم پاشیدگی یه کشور رو (سوریه)دیدم ولی شما فقط میتونید حدس میزنید..خدا نصیب گرگ بیابون نکنه😢
امشب نمیخوام کامتونو تلخ کنم...بعدا تعریف میکنم
دکتر صدیقه طهرانچی
پنجم روی عادتهای روزانه ام کار کردم..قران ثابت روزانه(وای نگم چقدر سوره آل عمران آرومم میکنه)/ داروهای تقویتی /ورزشمو ترک نکردم(اصلا تمرکز نداشتم و مربی دایم میگفت حواست کجاست؟)و چند فصل از کتابمو نوشتم
ولی رژیمم؟؟؟؟خوب رعایت نکردمش😬
دکتر صدیقه طهرانچی
همین الان فاطمه زهرا خانوم با این لالایی خوابش برد
بله!ساعت ۱۱ برای بچه دیره!!! ولی ما دکترها هم مثل شما سعی میکنیم بچه هامون سلامت باشند😁ممکنه اشتباهاتی داشته باشیم
من که از اول با خواب دخترم مشکل داشتم
فکر میکرد بخوابه،دنیا تموم میشه!!!تا ۳ سال شبها بیدار بود🫠 هرچی کتاب و مقاله و فوت و فن زدم موفق نشدم😪😪
شبتون بخیر
راستی روز ۱۹ ام از چله دعای علقمه هستیم.
دعایی که آقا مسلم یادم داد برای دشمن بخونم...
و این روزها ایران عزیزمون نیاز به نور و دعا و کار چند برابری هممون داره تا از شر دشمنان در امان باشه
صوتش رو براتون میذارم با صدای بی نظیر فانی👇👇👇
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
یه گوشه ای از جواب حدس های شما عزیزان 😍
معلومه که فالورای قدیمی مون حواس شون خیلی جمع هستش👌👏
درسته عزیزانم❤️
یه تشکر دیگه هم بخاطر پیام های پر مهرتون🌷🌷
https://eitaa.com/madarokoodakeiran