#لطف و سوال شما
اول ماچ بهتون
دوم حجم ناراحتی من برای وطنم و مردمم زیاد بود...از طرفی فشار اقتصادی که هم به ما هم به هموطنانم وارد شد و کم کفایتی مسوولان
و از طرفی همین روند رو توی سوریه دیده بودم که از نارضایتی مردم زمینه تغییر ساختار بشار به جولانی شد و زمینه تکه تکه شدن سوریه و هرج و مرج بعد تغییر که خود سوری ها به خواب نمیدیدن و اسراییل مسلط شد و ۴۰ درصد وطنشونو گرفت.بقیه رو هم با بمباران هیچ زیرساختی براش نذاشت تا ضعیف بمونند.
اینا خواب به چشمم نمی آورد.
یادمه چند روز بعد تغییر ساختار سوریه توی شلوغی ها دکتر وفا اومد گریه کرد و گفت دختر خاله متاهلش بهش تجاوز شده و من هیچ طوری نمیتونستم دلداریش بدم...و کلی از این داستانها که راه دست داعشی ها و اسراییلی هاست
و از طرفی نادونی اطرافیانم مثلا بچه های باشگاه ورزشی که میگفتند" بریم انقلاب کنیم آزاد بشیم" و غافل از بازی تو زمین دشمن بودند و باعث شهید و مجروح شدن ماموران امنیت و آسیب به خودشون شدند
اینا غصه نداشت؟؟؟😢😢
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
خدایی که از بوی گل بهتر است
صمیمی تر از خنده مادر است
با وجود گناه ما گناهکاران،با وجود بوی باروت و
برگ های قرآن سوخته
بخاطر خون پاک شهدایی که زنده زنده سوختند نعمتش را بر ما ارزانی داشت
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
📣 چله دعای علقمه، روز بیست و یکم
( یَا غِیَاثَالْمُسْتَغِیثِینَ، ای دادرس داد خواهان
یَا صَرِیخَ الْمُسْتَصْرِخِینَ، ای فریادرس فریادخواهان )
بیستم و یکمین روز از چلهای که با هم
قرارش رو گذاشته بودیم ...
به نیت سلامتی و فرج آقا امام زمان
و ســربلنــدی ایـــــران و تــــمام مــــردم
خوب کشورمون🇮🇷🇮🇷
دعا برای کم شدن شر دشمنان ایران
و اسلام 🤲🏻🤲🏻
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
امام حسین جانم پذیرای سلام ما از راه دور هستی؟🥹
السلام علیک یا اباعبدالله الحسین
اینم شماره کارت نذورات برای موکب قشنگ مون در کربلا 🥹
التماس دعا
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
موکب قشنگ مونو توی کربلا یادتونه؟؟؟ 🥺
تو هم دلت تنگ شده؟ پس بیا باهم سلام بدیم از راه دور..
❤السلام علیک یا ابا عبدالله الحسین❤
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
دیروز دخترکم گفت مامان میشه به مرجع تقلیدت زنگ بزنی؟
گفتم چی بگم؟
گفت بگو دخترم تازه مکلف شده ولی هنوز مرجع تقلید نداره.آیا میشه نماز صبح و ظهرو با هم بخونه؟😬😁😁
#بچه نمازتو بخون
#ما چرا اینجوری نبودیم؟
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
دکتر صدیقه طهرانچی
دیروز دخترکم گفت مامان میشه به مرجع تقلیدت زنگ بزنی؟ گفتم چی بگم؟ گفت بگو دخترم تازه مکلف شده ولی هن
این کتابیه که داریم شبها با هم میخونیم بلکه چالش های نماز رو کمی کم کنه...
به درد دختر بچه سوم تا پنجم ششم دبستان میخوره به نظر من
قصه های جدا جداست درباره شبهات نماز به شکل قصه مثلا چرا نمازو فارسی نمیخونیم
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
الهی از این چایی های تلخ که مزه دهنتو شیرین تر از رودخانه عسل میکنه بنوشی
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
الهی بریم باب السلطانیه،بعد تفتیش بپیچیم دست چپ و از پله برقی بریم بالا و بچه هامون دنبال کبوترهای حرمش بکنن و ما زیارتنامه بخونیم 🥹
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
الهی زیارت مکرر و با معرفتش نصیبمون بشه و عشقش تو دلمون...که حدیث هست: هرکسی رو خدا دوستش داره،حب امام حسین رو در دلش میندازه.
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
از من که ۳ سال لطف کرد و به همسایگی قبولم کرد و پنج شنبه ها اجازه داد به زایرانش خدمت کنم و شنبه تا پنج شنبه به نی نی های حرمش،بشنو...
راز قبولی طاعات،خدمت به دوستدارانشه...چه اون دوستداران،
بچه هات باشند و هر غذایی که میپزی بالای سر قابلمه به اسم اونها بپزیش...چه کارمند بانک باشی و به نیتش لبخندی به مراجع بزنی و چه...
https://eitaa.com/madarokoodakeiran