الهی بریم باب السلطانیه،بعد تفتیش بپیچیم دست چپ و از پله برقی بریم بالا و بچه هامون دنبال کبوترهای حرمش بکنن و ما زیارتنامه بخونیم 🥹
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
الهی زیارت مکرر و با معرفتش نصیبمون بشه و عشقش تو دلمون...که حدیث هست: هرکسی رو خدا دوستش داره،حب امام حسین رو در دلش میندازه.
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
از من که ۳ سال لطف کرد و به همسایگی قبولم کرد و پنج شنبه ها اجازه داد به زایرانش خدمت کنم و شنبه تا پنج شنبه به نی نی های حرمش،بشنو...
راز قبولی طاعات،خدمت به دوستدارانشه...چه اون دوستداران،
بچه هات باشند و هر غذایی که میپزی بالای سر قابلمه به اسم اونها بپزیش...چه کارمند بانک باشی و به نیتش لبخندی به مراجع بزنی و چه...
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
16M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو دنیای موازی،من امشب اینجا یه گوشه ایستادم و پسرم داره چشم غره میره که تو فیلم نگیر؛زشته.من فیلم میگیرم از جشن و کیک تولد موکب🥹
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
10.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو دنیای موازی،من مثل هر ۵ شنبه دارم چایی عراقیمو بهش نشون میدم و میگم میخورم به نیت اینکه از دست خودت گرفتم .درد من و همه دردمندان رو دوا کن
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
3M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
تو دنیای موازی من رسیدم به اینجا و یه جا به زور گیر آوردم و دارم از طرف همه خوبان عالم و آقا مسلم و شهدا و فالورها سلام میدم😭😭
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
اما در دنیای واقعی...
از صاحب کارم،از رییسم،از همسایه ام..اجازه گرفتم و بخاطر این پرچم و قدم برداشتن براش،برگشتم و منتی هم بر کسی ندارم.
استدلالم هم خیلی ساده و از مغز ناقص خودمه:اون روزی که پیامبر دست علی(ع) رو برد بالا...دعا فرمود:اللهم وال من والاه..وعاد من عاداه...انصر من نصره...
مگر میشود خداوند،دعای پیامبرش را نادیده بگیرد؟
پس هرکسی اسم و نام و رسم علی جان را بالا ببرد،مورد دعای پیامبر مهربانی است.
و کدام کشور در کدامین پهنه تاریخ،نام حکومت شیعه را بر پیشانی دنیا نشانده؟؟؟؟جز ما...
میدانم که ناقصیم و راه بسیار است...اما شاید توانستیم جهاز شتری بگذاریم برای همان واقعه غدیر و بالا رفتن دست ولی خدا....شاید ....خدا را چه دیدی...
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
علی فانیDua-Alqama.mp3
زمان:
حجم:
14.3M
چله دعای علقمه، روز بیست و دوم
دعای علقمــه با نوای بینظیر علیفانی
با توســل و مدد از امام حســـــین جــان
و به نیت سلامتــی و سـربلنـــدی ایــران
عزیز، روز بیست و دوم دعای علقمه رو
میخوانیم 🤲🏻
دعوت دیگران به چله رو یادتون نره...🙏🏻
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
دکتر صدیقه طهرانچی
ها ها دیدی اخرشو چی گفتم؟😁
گفتم خرج دوا درمون نکنی...ولی خب بچه که تا مریض نشه بزرگ نمیشه...پس حواست باشه کنارتم👇👇
هدایت شده از تهران - خبرگزاری فارس
955.3K حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
توطئۀ آمریکایی «قحطی بزرگ» در ایران خنثی شد
🔹درحالیکه بسیاری فکر میکنند، مأموران حفظ امنیت کشور در ناآرامیهای اخیر تنها در خیابانها مشغول بودند اما بخش بزرگی از اقدامات در قالب عملیاتهای پیچیده خارج از شهرها در جریان بود.
🔹طبق گزارشها، هستههای تروریستی با هدف قراردادن انبارها و مراکز توزیع کالاهای اساسی تلاش داشتند شبکۀ تأمین کشور را مختل کنند.
🔸آتشزدن ۴۱۹ فروشگاه زنجیرهای در نقاط مختلف کشور بخشی از این پروژه بود. این فروشگاهها که نقش اصلی در توزیع کالابرگ داشتند.
🔸نکته قابلتوجه اینکه مهاجمان به دنبال غارت نبودند، بلکه نابودی کالاها را هدف گرفته بودند.
🔹در این میان برخی از سلبریتیها و اینفلوئنسرهای فضای مجازی این اقدامات را مردمی و نشانه اعتراض به تصمیم دولت مبنی بر پرداخت کالابرگ جلوه دادند و عملا نقش پوشش رسانهای این عملیات تروریستی را خواسته یا ناخواسته پیش بردند.
🔹همزمان دستگاههای امنیتی، بسیاری از عملیاتهای طراحیشده علیه انبارهای کالا را خنثی کردند و با اسکورت کامیونهای حمل اقلام اساسی، مانع اخلال در توزیع شدند.
نتیجه چه شد؟
🔸با پایان دیماه، نزدیک به ۷۰ میلیون نفر از طریق ۳۵۰ هزار فروشگاه در سراسر کشور مایحتاج خود را با کالابرگ تأمین کردند و سناریوی «قحطی مصنوعی» شکست خورد.
@TehranFarsnews