eitaa logo
دکتر صدیقه طهرانچی
5.2هزار دنبال‌کننده
2.2هزار عکس
688 ویدیو
16 فایل
دکتر صدیقه طهرانچی،موسس مادر و کودک ایران، فوق تخصص نوزادان متخصص اطفال،ریاست سابق nicu حرم امام حسین ع ادمین @Tasnim1991 آیدی ما @drtehranchi پرسش و پاسخ رایگان پزشکی: https://eitaa.com/joinchat/2347304130C0c25ce5d24 سایت:madarokoodakeiran.com
مشاهده در ایتا
دانلود
22.4M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
🛑حاوی مطلب دردناک(این فیلمو دکتر هدی ،دوست عراقیم برام فرستاده) آمریکا،این مصلح بزرررگ و خاطرخواه مردم ایران، روی ناآگاهی ما حساب باز کرده. دوستان من ،از استان انبار که اکثرا سنی اند تا خود کربلا هنوز سال ۲۰۰۳ که امریکا اومد نجاتشون بده یادشونه...با ورود مخفی امریکا به تظاهرات استانهای سنی نشین،زمینه باز شد که آشکارا در عراق، القاعده ،سنی و شیعه را از لب تیغ بگذراند(توجه کن اون تظاهرکنندکان سنی هم اصلا فکر نمیکردند به اینجا بکشه) و فجایعی که فقط یک نمونه اش رو از زبان این قاتل میشنوید،بصورت روتین در عراق تکرار بشه😪😪 ما اگر الان گوشی به دست،زیر سقف خونمون هستیم و بچه هامون سالمند و جلومون دارند بازی میکنند،مدیون شهدا و خصوصا شهدای فتنه اخیر هستیم. ✅️بصیرتمونو حفظ کنیم ✅️ پشت یک نفر، متحد بمونیم(همونیکه خار چشم دشمنه و دنبال ترورش هستند) ✅️ایمانمون رو به خدا زیاد کنیم..و لا تهنوا و لا تحزنوا و انتم الاعلون ان کنتم مومنین ✅️تلاش و کار و توقف ناپذیری https://eitaa.com/madarokoodakeiran ✅️✅️✅️✅️ انتشار آزاد
هدایت شده از خبر فوری
3.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
♦️این‌ها یک عدد نیستند! 🔹۲۴۲۷ کفش که دیگر در چارچوب هیچ دری جفت نمی‌شود، ۲۴۲۷ پدر که یک‌شبه پیر شدند، ۲۴۲۷ قاب عکس با روبان مشکی، ۲۴۲۷ رویای ناتمام، ۲۴۲۷ چشم که به راه ماند و خشک شد، ۲۴۲۷ زندگی که سطرِ آخرِ قصه‌شان با خون نوشته شد. 🔹تصاویر برخی از شهدای اخیر حملات تروریستی دی‌ماه ۱۴۰۴ @AkhbareFori | khabarfoori.com
😁غذای بیمارستان خصوصی همیشه وقتی بیمارستان‌های دانشگاهی کشیک میدادم،فکر میکردم غذای دکترهای بیمارستانهای خصوصی چطوریه؟😁 خلاصه امروز اولین کشیک nicu در بیمارستان خصوصی رو رفتم و عکسشو برای پسرم فرستادم...کلی خندید... https://eitaa.com/madarokoodakeiran
رنج بخشی از زندگیست ‼️ مهم اینه که برای چه چیزی رنج می‌کشی (مثلاً عشق یا رشد شخصی) ✅ زندگی سخته، پس بهتره مشکلات خوبی داشته باشیم. زندگی پر از دردسره ولی ما می‌تونیم مشــکلاتی انتخاب کنیم که ارزش حل کردن داره ...! ( مثلاً مشکلات ناشی از یک رابطه معنادار یا شغل چالش برانگیز ) رنج اجتناب ناپذیره، اما معنا بخشیدن به اون، زندگی رو قابل تحمل می‌کنه. "هنر ظریف بی‌خیالی" از مارک مانسون 🍃🍃🍃🍃🍃 با توجه به معنای زندگی تو ،برای چی می ارزه بجنگی؟ بهم بگو 👈🏻 @Usefi1376 / @tasnim7 https://eitaa.com/madarokoodakeiran
دکتر صدیقه طهرانچی
رنج بخشی از زندگیست ‼️ مهم اینه که برای چه چیزی رنج می‌کشی (مثلاً عشق یا رشد شخصی) ✅ زندگی سخته، پ
اگه تعداد قابل قبولی جواب داشته باشیم،میفهمم زنده این😁 و یه پادکست توپ در همین باره معرفی میکنم.
دکتر صدیقه طهرانچی
پاسخ شما...پس میذارم فیلمو...باردارها و اونا که حال روحیشون بده نبینند
این سوالتونم جواب بدم: جنگ بین خیر و شر همیشه بوده...منتهی چون ما بازدارندگی قوی داشتیم (اون هم دلایل خودشو داره مثل زنده بودن شیری به نام سیدحسن نصرالله و داشتن سوریه و عوامل داخلی متعدد)جرات نمیکردند عیانش کنند. حالا به عرصه عیان رسیده....پس تا موقعی که بازدارندگی مون بهشون ثابت نشه یعنی عامیانه بگم " نترسند از عواقب حمله شون"،سایه جنگ بالا سر ماست... ممکنه همین امشب...ممکنه یک ماه بعد... من خودم راستشو بگم هرشب با حال بدی میخوابم و نمیدونم فردا صبح کشورم در چه حاله...ولی دلمو محکم میکنم و میگم شاید این فرصت ظهور امام زمان و یا نزدیک تر شدن ظهورش باشه...پس ای صدیقه،"دل قوی دار سحر نزدیک است" راست راستشو بگم؟😁من انقدر بدبینم به اوضاع فعلی جهان که همینکه بچه ها تونستند از اول مهر،مدرسه برند خداروشکر کردم از این فرصت استفاده کردم برای لذت بردن ...هر روزی که بچه هامو میبینم،هر روزی که دور سفره ایم ، قدرشو میدونم...چون آینده معلوم نیست ....ممکنه منابع برق و گاز و تلفن و ...قطع بشه(گفتم که من بدبینم😬😬)اصلا جنگ رو ول کن😁کی به ما تضمین داده تا فردا زنده ایم؟...پس بیا تا قدر یکدیگر بدانیم❤️❤️❤️ من خیلی به این فکر می‌کنم که همه ایرانیها دوران سختی رو گذروندند تا ایرانو حفظ کنند...ما هم سعی میکنیم و بدانید این چند سال آینده،شاید تا ۲۰۰ سال آینده ایرانو تعیین میکنه... پس نقش خودمونو ببینیم و نقش سنت های الهی رو ...که خارج ۲×۲ تای ماست
اینه سنت های الهی👇👇👇
50.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مستند خدای سال ۶۰ به روایت حجت الاسلام عباسی‌ولدی مستندی جذاب که به اتفاقات سال ۶۰ می‌پردازد و عامل برون رفت از این بحران‌ها را به تصویر می‌کشد. امروز هم کشورمان در شرایط مشابه سال ۶۰ قرار دارد. اما چگونه باید دوباره پیروزمندانه از این وقایع خارج شویم؟ ــــــــــــــــــــــــ شمع شبکهٔ مبلغان و عملیات‌های تبلیغی ShabakeTabligh.ir eitaa.com/ShabakeTabligh
علی فانیDua-Alqama.mp3
زمان: حجم: 14.3M
چله دعای علقمه، روز بیست و پنج 🍃🍃🍃🍃🍃 خوندن علقمه با نوای علی فانی که حال خوشِ خودشو داره ولی از معنی دعـا هم غافل نشید که لذتش کم نیست ... مثلا این قسمت امشب نظرمو جلب کرد 👇🏻 خوندی بگو الـــــهـــی آمـــــین 🤲🏻 خدایا هر که قصد من کرده قصدش کن و هر که درباره‌ی من بداندیشی کرد، در حقـش بداندیشـی کـن و از مـن حـیلـه و نیرنگ و نیرو و آرزویش را بازگردان و او را از من بازدار هرگونه که خواهی و هر کجا که خواهی، خدایا او را سرگرم کن به فقری که جبرانش نکنی و به بلایی که نپوشانی‌اش و به نیازی که مسدود نکنی . و به دردی که تندرستی‌اش ندهی و ذلّتی که عزیزش ننمایی و مسکنتی که جبرانش ننمایی دعوت دیگران به چله رو یادتون نره...🙏🏻 https://eitaa.com/madarokoodakeiran
سلام از صبح روز زوج...این یعنی نی نی ها رو بذارم برم سمت مطب https://eitaa.com/madarokoodakeiran
حدس زدین تم مطب چه رنگیه؟ https://eitaa.com/madarokoodakeiran
📣📣📣📣 💥مژده 💥مژده 🌸باعرض سلام و احترام به اطلاع همراهان گرامی می‌رسانیم: ✅ افتتاح شعبه ای جدید از مجموعه احیاگران سنت نبوی ✅ این بار در شمال شرق تهران و مزین به نام «شهید تهرانی مقدم» ✨معرفی مجموعه اصولی و تخصصی احیاگران سنت نبوی با رویکرد ازدواج موفق، خانواده پایدار 🔹باحضور سرکار خانم رمضانی مدیریت محترم مجموعه 🗓زمان : سه شنبه ۷ بهمن ماه بعد از نماز مغرب و عشاء 🔸 مکان: بلوار ارتش، شهرک شهید محلاتی،خیابان نصر،مسجد الزهراء ‌─༅𖣔 احیاگران سنت نبوی 𖣔༅─ 🔸Eitaa.com/ehyagaransonatnabavi پیامرسان بله | تارنما(سایت)