رنج بخشی از زندگیست ‼️
مهم اینه که برای چه چیزی رنج میکشی (مثلاً عشق یا رشد شخصی)
✅ زندگی سخته، پس بهتره مشکلات
خوبی داشته باشیم. زندگی پر از دردسره
ولی ما میتونیم مشــکلاتی انتخاب کنیم
که ارزش حل کردن داره ...!
( مثلاً مشکلات ناشی از یک رابطه معنادار
یا شغل چالش برانگیز )
رنج اجتناب ناپذیره، اما معنا بخشیدن به
اون، زندگی رو قابل تحمل میکنه.
"هنر ظریف بیخیالی" از مارک مانسون
🍃🍃🍃🍃🍃
با توجه به معنای زندگی تو ،برای چی می ارزه بجنگی؟
بهم بگو 👈🏻 @Usefi1376 / @tasnim7
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
دکتر صدیقه طهرانچی
رنج بخشی از زندگیست ‼️ مهم اینه که برای چه چیزی رنج میکشی (مثلاً عشق یا رشد شخصی) ✅ زندگی سخته، پ
اگه تعداد قابل قبولی جواب داشته باشیم،میفهمم زنده این😁 و یه پادکست توپ در همین باره معرفی میکنم.
دکتر صدیقه طهرانچی
پاسخ شما...پس میذارم فیلمو...باردارها و اونا که حال روحیشون بده نبینند
این سوالتونم جواب بدم:
جنگ بین خیر و شر همیشه بوده...منتهی چون ما بازدارندگی قوی داشتیم (اون هم دلایل خودشو داره مثل زنده بودن شیری به نام سیدحسن نصرالله و داشتن سوریه و عوامل داخلی متعدد)جرات نمیکردند عیانش کنند.
حالا به عرصه عیان رسیده....پس تا موقعی که بازدارندگی مون بهشون ثابت نشه یعنی عامیانه بگم " نترسند از عواقب حمله شون"،سایه جنگ بالا سر ماست...
ممکنه همین امشب...ممکنه یک ماه بعد...
من خودم راستشو بگم هرشب با حال بدی میخوابم و نمیدونم فردا صبح کشورم در چه حاله...ولی دلمو محکم میکنم و میگم شاید این فرصت ظهور امام زمان و یا نزدیک تر شدن ظهورش باشه...پس ای صدیقه،"دل قوی دار سحر نزدیک است"
راست راستشو بگم؟😁من انقدر بدبینم به اوضاع فعلی جهان که همینکه بچه ها تونستند از اول مهر،مدرسه برند خداروشکر کردم
از این فرصت استفاده کردم برای لذت بردن ...هر روزی که بچه هامو میبینم،هر روزی که دور سفره ایم ، قدرشو میدونم...چون آینده معلوم نیست ....ممکنه منابع برق و گاز و تلفن و ...قطع بشه(گفتم که من بدبینم😬😬)اصلا جنگ رو ول کن😁کی به ما تضمین داده تا فردا زنده ایم؟...پس بیا تا قدر یکدیگر بدانیم❤️❤️❤️
من خیلی به این فکر میکنم که همه ایرانیها دوران سختی رو گذروندند تا ایرانو حفظ کنند...ما هم سعی میکنیم
و بدانید این چند سال آینده،شاید تا ۲۰۰ سال آینده ایرانو تعیین میکنه...
پس نقش خودمونو ببینیم
و نقش سنت های الهی رو ...که خارج ۲×۲ تای ماست
50.2M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
مستند خدای سال ۶۰
به روایت حجت الاسلام عباسیولدی
مستندی جذاب که به اتفاقات سال ۶۰ میپردازد و عامل برون رفت از این بحرانها را به تصویر میکشد.
امروز هم کشورمان در شرایط مشابه سال ۶۰ قرار دارد. اما چگونه باید دوباره پیروزمندانه از این وقایع خارج شویم؟
#مستند
ــــــــــــــــــــــــ
شمع
شبکهٔ مبلغان و عملیاتهای تبلیغی
ShabakeTabligh.ir
eitaa.com/ShabakeTabligh
علی فانیDua-Alqama.mp3
زمان:
حجم:
14.3M
چله دعای علقمه، روز بیست و پنج
🍃🍃🍃🍃🍃
خوندن علقمه با نوای علی فانی که
حال خوشِ خودشو داره ولی از معنی
دعـا هم غافل نشید که لذتش کم نیست ...
مثلا این قسمت امشب نظرمو جلب کرد 👇🏻
خوندی بگو الـــــهـــی آمـــــین 🤲🏻
خدایا هر که قصد من کرده قصدش
کن و هر که دربارهی من بداندیشی
کرد، در حقـش بداندیشـی کـن و از
مـن حـیلـه و نیرنگ و نیرو و آرزویش
را بازگردان و او را از من بازدار هرگونه
که خواهی و هر کجا که خواهی، خدایا
او را سرگرم کن به فقری که جبرانش نکنی
و به بلایی که نپوشانیاش و به نیازی که
مسدود نکنی .
و به دردی که تندرستیاش ندهی و ذلّتی
که عزیزش ننمایی و مسکنتی که جبرانش
ننمایی
دعوت دیگران به چله رو یادتون نره...🙏🏻
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
سلام از صبح روز زوج...این یعنی نی نی ها رو بذارم برم سمت مطب
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
📣📣📣📣
💥مژده 💥مژده
🌸باعرض سلام و احترام
به اطلاع همراهان گرامی میرسانیم:
✅ افتتاح شعبه ای جدید
از مجموعه احیاگران سنت نبوی
✅ این بار در شمال شرق تهران
و مزین به نام «شهید تهرانی مقدم»
✨معرفی مجموعه اصولی و تخصصی احیاگران سنت نبوی
با رویکرد ازدواج موفق، خانواده پایدار
🔹باحضور سرکار خانم رمضانی
مدیریت محترم مجموعه
🗓زمان : سه شنبه ۷ بهمن ماه
بعد از نماز مغرب و عشاء
🔸 مکان: بلوار ارتش، شهرک شهید محلاتی،خیابان نصر،مسجد الزهراء
#ازدواج_موفق
#خانواده_پایدار
#شعبه
─༅𖣔 احیاگران سنت نبوی 𖣔༅─
🔸Eitaa.com/ehyagaransonatnabavi
پیامرسان بله | تارنما(سایت)
دکتر صدیقه طهرانچی
📣📣📣📣 💥مژده 💥مژده 🌸باعرض سلام و احترام به اطلاع همراهان گرامی میرسانیم: ✅ افتتاح شعبه ای جدید
جوون دم بخت دارید بسپرید به این گروه...یه گروه درجه یک و جهادی
با درصد طلاق صفر!!!
🛑عضو شو یادت نره
https://rubika.ir/dr_stehranchi
لینک روبیکا
دیدم عین اینستاست
پس از امشب داخلش پست و استوری میذاریم🥰
تو خاص نیستی – و این آزادی است!
این آزادیـه چـون دیگـه اسـیـر فشـارهای
اجتماعی برای "استثنایی بودن" نیستی!
جامعهی امروز به ما القا میکنه که بـــاید
«استثنایی» باشیم، اما این انتـظار باعث
اضطراب و نارضایتی میشه.
پذیرفتن معمولی بودن آزادی بخشه؛ چون
دیگه مجبور نیستی دائم خودتو ثابت کنی.
"هنر ظریف بیخیالی" از مارک مانسون
💫💫💫💫💫💫
عضو شو تا کلی مطالب علمی و متنوع یاد بگیری👇🏻
https://eitaa.com/madarokoodakeiran