هدایت شده از اخبار جبهه مقاومت
🇮🇷🇮🇶نیرو های مقاومت مردم عراق کفن پوشیدند و درحال اعلام آمادگی برای دفاع از ایران هستند/اخبار جبهه مقاومت
@akhbarJM
هدایت شده از علیرضا پناهیان
15.9M حجم رسانه بالاست
مشاهده در ایتا
❗️در فتنههای آخرالزمان باید هوشیار بود
⚠️ هیچگاه ما نمیتوانیم منفعل باشیم و خیال ما راحت باشد که آزمایشهای الهی برای انسان تمام شده است
👈 فتنهی اخیر آزمایش بزرگی بود برای جامعهی ما...
@Panahian_ir
دکتر صدیقه طهرانچی
چله دعای علقمه، روز بیست و پنج 🍃🍃🍃🍃🍃 خوندن علقمه با نوای علی فانی که حال خوشِ خودشو داره ولی از مع
چله دعای علقمه، روز بیست و هفتم ✅
یادته پریشب معنیِ یه قسمت از دعا
رو برات گذاشتم؟
حالا ادامهش رو بخون، جیگــرت حـال
میاد 😁😁
خدایا خواریای بر او بزن که نصبالعینش
گردد و تهیدستی را بر او در خانهاش وارد
کن و بیماری و درد را در بدنش. تا او را از
من سرگرم کنی به سرگرمیِ سرگرمکنندهای
که فراغتی برایش نباشد و یاد مرا از یادش
ببـر، هـمـچنان کـه یاد خـودت را از یادش
بردی ... 🤲🏻🤲🏻🤲🏻
انشاءالله بزودی خاری و تهیدستی و درد
دشمنامون رو ببینیم
آمین یا رب العالمین 🌻🌻
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
منشی دم به دم چایی میاره...استدلالش هم اینه دهنتون کف کرد انقدر برای مریضها توضیح میدی....🤣 راست میگه...من آدم پرحرفی نیستم ولی معتقدم حق مریضه توضیح کامل بشنوه
راستی قبول دارین شکلات برکه از خونه ای به خونه دیگه میره اما خورده نمیشه؟😁
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
اینو ببرم خونه استریل کنم آماده بشه برای افتتاحش😁
چیه؟sns
Snsچیست؟؟
مامانهای مراقبت نوزادی گذرونده زرنگ جواب بدن👇👇
@Usefi1376
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
ایشونه....
حالا اگه فهمیدی چیه بنویس برای ادمین
@Usefi1376
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
https://rubika.ir/dr_stehranchi🛑
بجای اینستا روبینو داریم پست آموزشی میذاریم ها....بیاین🙏
مسئولیت زندگیت رو بپذیر 🛎️
حتی اگه تقصیر تو نباشد پاسخگویی با
توست. حتی اگر در خانوادهای نامناسب
رشد کردی مسئولیت زندگیت را بپذیر...
برای مثال: اگر در خانوادهای ناسالم بزرگ
شدهاید تقصیر شما نیست، اما مسئولیت
بهبودی شرایط باشماست.
" هنر ظریف بیخیالی" از مارک مانسون
💫💫💫💫💫💫💫
عضو شو تا کلی مطالب علمی و متنوع یاد بگیری👇🏻
https://eitaa.com/madarokoodakeiran
روزهای جنگ ۱۲ روزه رو ایران بودیم،تعطیلات تابستون بود و همسرم مونده بود هند.
ما تصادفا روز قبل حمله شمال بودیم و تا آخر هم موندیم.
نگرانی همسرم بیشتر من رو ملتهب میکرد.
حالا هم دارم اخبار این روزها رو میخونم.
نمیخوام دیگه نگران باشم، مدام کانال خبری عوض کنم تا یکی تحلیلی بگه که جنگی نمیشه و آمریکا حمله نمیکنه-
آخرش من این طوری کنار اومدم که ما تو عصر ظهوریم و تو مقدماتش هم حلوا پخش نمیکنند.
امام حسین و خاندانش میدونستند چی در انتظارشونه و باز قدم تو همون راه گذاشتند.
دیگه یا حسینی هستیم یا لاف زن.
دلهامون رو قرص کنیم که از مستشهدین بین یدیهش باشیم.
و البته خدا بلا رو از سر ایران مظلوم بیکس جهانی دور کنه.
آمین.
https://eitaa.com/somayehbesharatigivi
https://ble.ir/somayehbesharatigivi